قتل نظافتچی جوان با قیچی مرد خیاط برخورد خودرو تارا و نیسان در مشهد حادثه آفرید (۶ تیر ۱۴۰۳) مبلغ علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری امشب به حسابشان واریز می‌شود (۶ تیر ۱۴۰۳) کشف ۱۴ کیلوگرم شیشه از ۲ قاچاقچی سابقه‌دار سناریوی وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند حریق گسترده دو کارگاه مبل‌سازی در حاشیه شهر مشهد قربانی گرفت (۶ تیر ۱۴۰۳) اعضای بیمار مرگ مغزی ساکن نیشابور به سه بیمار زندگی بخشید واژگونی خودرو در گناباد ۲ کشته بر جای گذاشت (۶ تیر ۱۴۰۳) یک توصیه پزشکی؛ هنگام گزش حیوانات خوددرمانی نکنید رجا درباره توقف چهارساعته قطار تهران-مشهد توضیحاتی داد (۶ تیر ۱۴۰۳) نتایج امتحانات نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ صدور دستور توزیع ۶۵۰ هزار قوطی شیرخشک توسط اداره پایش زنجیره تامین شیرخشک همه چیز درباره تعداد انسان‌هایی که تاکنون روی زمین زندگی کرده‌اند هر ماه یک میلیون تومان علی‌الحساب به بازنشستگان پرداخت می‌شود رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر اعلام کرد: در حج تمتع امسال، ۲۲ زائر ایرانی در عربستان فوت شدند برای داشتن رابطه خوب با فرزندان بزرگ‌سال خود، با این ۶ رفتار خداحافظی کنید حمایت بیمه از انسولین‌های نسل جدید؛ دوسر برد برای بیمار و بیمه‌گر امّاواگر‌های مصرف آهن در زنان اشتغال و تأمین معیشت؛ دو چالش دختران مجرد دهه‌های ۵۰ و ۶۰ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (چهارشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۳) | کاهش دمای روزانه در سطح استان از جمعه
سرخط خبرها

جو نسبتا پایدار در اواخر هفته در خراسان رضوی (۴ آبان‌ماه ١۴٠١)

  • کد خبر: ۱۳۱۳۹۷
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
جو نسبتا پایدار در اواخر هفته در خراسان رضوی (۴ آبان‌ماه ١۴٠١)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با بررسی نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی با خروج سامانه بارشی به تدریج از نوار شرقی استان از ظهر امروز ضمن کاهش ابرناکی، جو نسبتا پایدار و آسمان صاف تا قسمتی ابری در استان برقرار است.

گروه جامعه|شهرآرانیوز، زهرا عنایتی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای ١ درجه سردترین و خلق با بیشینه دمای ٢٨ درجه گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. در طی این مدت بیشترین میزان بارندگی از شهرستان تربت‌حیدریه با ٢.٩ میلیمتر ثبت شده است. همچنین بیشترین وزش باد از شهرستان سبزوار و داورزن ۵٨ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه طی شبانه‌روز گذشته دمای هوای مشهد بین ١٠ و ٢١ درجه در نوسان بوده است، افزود: امروز دمای هوای این کلان‌شهر با سه درجه کاهش در گرمترین ساعات به ١٩ درجه و در خنکترین ساعات به ٧ درجه خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با بررسی نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی با خروج سامانه بارشی به تدریج از نوار شرقی استان از ظهر امروز ضمن کاهش ابرناکی، جو نسبتا پایدار و آسمان صاف تا قسمتی ابری در استان برقرار است، اما از عصر روز جمعه همراه با افزایش سرعت وزش باد و افزایش ابرناکی احتمال بارش رگباری توام با رعد و برق در ارتفاعات نیمه شمالی دور از انتظار نیست.

عنایتی تاکید کرد: روز‌های شنبه و یکشنبه هفته آینده بر شدت و گسترش بارش‌ها افزوده می‌شود و غالب نقاط استان را در برمی‌گیرد و طی این مدت مه‌گرفتگی و کاهش دید به ویژه در گردنه‌ها و نواحی سردسیر استان را خواهیم داشت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: دما امشب کاهش دارد، اما از فردا تا ظهر جمعه روند افزایشی خواهد داشت.

با توجه به گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص کیفیت هوای این شهر در ۲۴ ساعت گذشته ٨٣ بوده است، هم‌اکنون نیز شاخص کیفیت هوا ١٢٠ در شرایط ناسالم قرار گرفته است.

بیشترین بار آلودگی از ایستگاه چمن با عدد شاخص ۱۰۲ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس به ثبت رسیده است. همچنین ایستگاه‌های مفتح، خاقانی، کریمی و چمن در وضعیت ناسالم است. گفتنی است؛ ایستگاه‌های سرافرازان، پایانه امام رضا (ع)، خیام شمالی، امامیه، شهر، شهید آوینی، طرق، تقی‌آباد و صدف در شرایط قابل‌قبول قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->