قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلوزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

خداحافظی با لیگ‌برتر قبل از جام‌جهانی!

  • کد خبر: ۱۳۱۴۳۲
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹
  • ۱
خداحافظی با لیگ‌برتر قبل از جام‌جهانی!
۵ سرمربی لیگ‌برتری در آستانه اخراج قرار دارند

به گزارش شهرآرانیوز؛ احتمال دارد پیش از آغاز جام‌جهانی قطر، تغییر و تحولات تازه‌ای روی نیمکت تیم‌های لیگ‌برتری رخ بدهد. شانزده تیم لیگ قرار است در هفته یازدهم برابر رقبایشان به میدان بروند و سپس نوبت تعطیلات فیفادی است و بیش از یک ماه قرار است مسابقات لیگ‌برتر در تعطیلات باشد. همین فرصت مناسب باعث شده باتوجه‌به وضعیت بحرانی برخی تیم‌ها، احتمال برکناری چند چهره در پایان هفته یازدهم وجود داشته باشد.

بازگشت نافرجام کریمی به لیگ‌برتر

صنعت‌نفت آبادان در چهار بازی گذشته‌اش در لیگ‌برتر فقط یک امتیاز به‌دست آورده است، آن‌هم درحالی‌که فیروز کریمی به‌جای رضا پرکاس سکان‌دار نفتی‌ها شد و تصور می‌شد که حضور کریمی باتجربه بتواند اوضاع را به‌سود صنعت‌نفت تغییر بدهد، اما اوضاع بر وفق هواداران پرشور آبادانی نیست. به‌نظر می‌رسد که دیدار حساس مقابل پیکان که فردا برگزار خواهد شد، آخرین فرصت سرمربی باتجربه صنعت‌نفت است تا بتواند با کسب پیروزی در دیدار خانگی تیمش را از بحران نجات بدهد.

هوای ابری مازیار

ملوان بندرانزلی روز‌های خوبی را در لیگ بیست‌ودوم پشت‌سر نمی‌گذارد و با وجود گذشت ۱۰ هفته از رقابت‌ها، شاگردان مازیار زارع فقط پنج امتیاز به‌دست آورده و به‌لطف تفاضل گل بهتر از صنعت‌نفت قعرنشین در جدول بالاتر ایستاده‌اند. ملوانی‌ها یک فرصت طلایی تا پیش از تعطیلات فیفادی دارند و آن‌هم برگزاری دو مسابقه است. شاگردان زارع از هفته ششم یک دیدار معوقه هم دارند و کسب شش‌امتیاز از دو دیدار پیش‌رو می‌تواند کاملا ورق را به‌سود ملوانی‌ها برگرداند. شاگردان مازیار زارع البته کار آسانی برای کسب شش امتیاز ندارند، چون آن‌ها باید مقابل دو تیم مدعی تراکتور و فولاد قرار بگیرند و همین مسئله باعث شده است گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال پایان کار زارع در ملوان تا پیش از آغاز جام‌جهانی به میان آمده باشد.

دوئل مهاجری و تارتار برای بقا

نفت مسجدسلیمان و ذوب‌آهن اصفهان جزو تیم‌های بحران‌زده لیگ بیست‌ودوم به‌شمار می‌روند. نفتی‌ها بعد از چهار باخت پیاپی، هفته گذشته برابر مس رفسنجان به تساوی رضایت دادند، اما شاگردان رضا مهاجری همچنان وضعی بحرانی دارند و در جمع تیم‌های پایین‌جدولی قرار گرفته‌اند. اوضاع نابسامانی که باعث شده است سرمربی باتجربه نفتی‌ها در خطر ازدست‌دادن موقعیت شغلی در مسجدسلیمان باشد و ناکامی در هفته یازدهم شاید به قیمت برکناری رضا مهاجری از سمت سرمربیگری تیم نفت مسجدسلیمان به پایان برسد.

نفتی‌ها در هفته یازدهم میهمان تیم ذوب‌آهن هستند، تیمی که با هدایت مهدی تارتار متخصص کسب نتیجه تساوی است و نتوانسته عملکرد خوبی در لیگ بیست‌ودوم داشته باشد و فقط یک برد در کارنامه شاگردان تارتار به‌چشم می‌خورد. ذوب‌آهن با ۱۰ امتیاز فاصله امنی با منطقه قرمز جدول ندارد و باتوجه‌به کسب فقط یک پیروزی در ۱۰ هفته، سبزپوشان اصفهانی هم جزو تیم‌های بحران‌زده لیگ بیست‌ودوم برشمرده می‌شوند و به‌نظر می‌رسد نتیجه تقابل تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و نفت مسجدسلیمان، بتواند به تغییرات روی نیمکت ذوب‌آهن یا نفت منجر شود

آخرین فرصت‌های حسین‌خانی

مس کرمان با هدایت فرزاد حسین‌خانی بعد از هفت هفته ناکامی توانست سرانجام در خانه از سد نفت آبادان بگذرد تا سرمربی جوان مسی‌ها نفسی به‌راحتی بکشد. با وجود کسب پیروزی در دیدار حساس مقابل صنعت‌نفت، همچنان مس در جمع تیم‌های پایین‌جدولی است و شاگردان حسین‌خانی برای رفتن به‌سوی تیم‌های میانه‌جدولی به خلق شگفتی در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس نیاز دارند.

حسین‌خانی باتوجه‌به نتیجه به‌دست‌آمده در دیدار با صنعت‌نفت آبادان توانسته است تقریبا موقعیتش را روی نیمکت مس کرمان حفظ کند و احتمالا به کارش در کسوت سرمربی مس تا بعد از جام‌جهانی قطر ادامه می‌دهد، اما یک نتیجه غیرمنتظره در دیدار با پرسپولیس شاید معادلات نیمکت مس کرمان را تغییر بدهد و روند سینوسی نارنجی‌پوشان باعث شود کاسه صبر مدیران باشگاه لبریز و حکم برکناری حسین‌خانی صادر شود؛ اتفاقی که البته چندان محتمل نیست و بعید به‌نظر می‌رسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
0
0
خداحافظ ای مایه خنده وشادی ما خداحافظ ای شعرشبهای پرخنده ماخداحافظ ای لبخند برلبان ما خداحافظ
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->