مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده پیشنهاد جدید برای علیرضا جهانبخش از سری آ ایتالیا نکونام دیگر شلوغ نمی‌کند| سکوت، استراتژی جدید آقای سرمربی هاراگیری به سبک بیرانوند | گلر ملی‌پوش پرسپولیس عجیب‌ترین روز‌های فوتبالی‌اش را می‌گذراند شوک به نکونام؛ ابوالفضل جلالی راهی اصفهان می‌شود گل‌زدن کیوسفسکی، دروازه‌بان مدنظر استقلال + فیلم بازگشت عبدالکریم حسن به الوکره منتفی شد سردار آزمون در یک‌قدمی تصمیمی بزرگ! پرسپولیس همچنان درگیر جذب لیموچی
سرخط خبرها

تیم فوتسال رکن‌آذین با بی‌غم هم می‌بازد

  • کد خبر: ۱۳۱۸۱۳
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
تیم فوتسال رکن‌آذین با بی‌غم هم می‌بازد
با قبول دهمین شکست فصل، «رکن‌آذین خاورمیانه» همچنان در باتلاق انتهای جدول باقی ماند.

حمیدرضا معصومیان | شهرآرانیوز؛ هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور در حالی دیروز برگزارشد که طی آن بازهم هر دو نماینده استانمان برابر حریفانشان توفیقی نداشتند. فرش‌آرا و رکن‌آذین خاورمیانه این هفته هم درمجموع فقط یک امتیاز برای فوتسال استان به ارمغان آوردند، ولی نمایشی درخور اعتنا داشتند. فرش‌آرا در تقابل با تیم جوان پشتیبانی هرمزگان به تساوی رسید، اما این تک‌امتیاز در خانه حریف به دست آمد و از این رو نتیجه بدی به شمار نمی‌آید؛ شبیه به اوضاع تیم رکن‌آذین که در مشهد به تیم پرستاره گیتی‌پسند ۲ برصفر باخت، اما عملکرد بدی در زمین بازی نداشت و اگر بخت و اقبال بلندی داشت، شاید می‌توانست مثل فرش‌آرا یک امتیاز از این هفته دشت کند.

دهمین باخت رکن‌آذین خاورمیانه

در هفته یازدهم لیگ نماینده تازه لیگ‌برتری‌شده استانمان به دهمین باختش رضایت داد. رکن‌آذین خاورمیانه که دیگر لازم به گفتن نیست ادامه همان تیم چیپس کامل است، دیروز در سالن شهدای تاکسی‌رانی شهرداری مشهد نمایش خوبی مقابل تیم قدرتمند گیتی‌پسند داشت، اما باز هم با دست خالی از زمین خارج شد.

بازیکنان جوان و اغلب بومی این تیم برابر ستاره‌های گیتی‌پسند که بیشترشان پیراهن تیم‌ملی را پوشیده‌اند، پرتلاش بودند و اگر اعتمادبه‌نفس بیشتری داشتند، به‌جرئت می‌توان گفت می‌توانستند یک شگفتی رقم بزنند. مثل همه بازی‌های قبل، این تیم در نیمه اول یک گل ساده خورد و با عقب‌افتادن از حریفش کار خود را سخت‌تر کرد، اما این‌بار شیرازه تیم از هم نپاشید و تمرکز بازیکنان تا دقایق پایانی حفظ شد. لحظاتی که با دستور کادر فنی، تیم به بازی پنج‌نفره یا همان پاورپلی رو آورد، اما بدون تمرکز و از همه مهم‌تر بدون برنامه.

درست مثل بازی‌های قبل رکن‌آذین در بازی پاورپلی حرفی برای گفتن نداشت و ضربات بی‌هدف بازیکنان که بیشتر حول خلاقیت‌های فردی بود، باز هم مثل بازی‌های قبل نه‌تن‌ها به نتیجه نرسید، بلکه تیم حریف را هم به گل دوم رساند؛ گلی که توسط گلر جوان و جدید گیتی‌پسند زده شد و این همه در حالی بود که او ثانیه‌هایی پیش از زدن این گل یک مهار خوب در درون دروازه داشت.

جایی که روی یک کاشته پشت محوطه دروازه گیتی‌پسند، با دستور سرمربی رکن‌آذین، این تیم در زمین بدون گلر آرایش گرفت! تا نه‌تن‌ها فرصت خوب مساوی‌شدن بازی از دست برود، بلکه آن‌گونه که گفتیم دروازه رکن‌آذین برای بار دوم باز شده و عملا بازی برای تیم مشهدی تمام شود. به این ترتیب رکن‌آذین خاورمیانه به‌عنوان تنها تیم لیگ که هنوز بردی نداشته است، دهمین باختش را پذیرفت و در انتهای جدول ماند تا با وجود نمایش به‌نسبت خوب در هفته‌های اخیر، همچنان محتمل‌ترین تیم برای سقوط از لیگ برتر باشد.

حواشی بازی گیتی و رکن‌آذین

■ بازی تیم‌های گیتی‌پسند و رکن‌آذین این هفته هم به میزبانی سالن شهدای تاکسی‌رانی مشهد برگزار شد؛ سالنی که با امکانات خوب دو هفته‌ای است که میزبان بازی‌های خانگی رکن‌آذین شده و با نظم و انضباطی که حاکم بر آن است، رضایت تیم‌ها و تماشاگران را به دست آورده است.
■ بازی به‌دلیل نبودن نیروی انتظامی و آمبولانس با نیم‌ساعت تأخیر شروع شد و این موضوع اعتراض تیم مهمان و البته تماشاگران را به همراه داشت.
■ تیم گیتی‌پسند درحالی به مشهد آمده بود که چند بازیکن اصلی‌اش را به مشهد نیاورده بود. اصفهانی‌ها احتمالا فکر می‌کردند بازی آسانی در مشهد دارند، اما پیش‌بینی آن‌ها کاملا اشتباه بود.
■ از این بازی حدود سیصد تماشاگر دیدن کردند که حدود بیست نفرشان همراهان تیم گیتی‌پسند بودند و با کاروان بلندبالای این تیم به مشهد آمده بودند. ازجمله این افراد عراقی‌زاده، مدیرعامل گیتی‌پسند، بود که روی سکو‌های تماشاگران بازی را تماشا کرد و به جایگاه نرفت.

تساوی بدون گل فرش‌آرا

در فوتسال معمولا بازی‌ها به‌ندرت بدون گل تمام می‌شود، اما در یکی از اتفاقات نادر فرش‌آرا درحالی یک امتیاز از نماینده هرمزگان گرفت که بازی هیچ گلی نداشت. نمایش دو تیم با وجود خلق لحظات حساس، بدون گل تمام شد تا فرش‌آرا با دوازده امتیاز در جایگاه نهم جدول همچنان همان تیم متوسط همیشگی باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->