نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

سرمربی گهرزمین سیرجان: رکن‌آذین کاملا متحول شده است

  • کد خبر: ۱۳۶۵۱۱
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
سرمربی گهرزمین سیرجان: رکن‌آذین کاملا متحول شده است
سرمربی گهرزمین سیرجان گفت: رکن‌آذین خاورمیانه نسبت به عملکردش در نیم فصل نخست کاملا متحول شده است.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، حسین افضلی پس از پیروزی مقابل رکن‌آذین خاورمیانه بیان کرد: آنالیز خوبی از رکن‌آذین خاورمیانه داشتیم. این تیم نسبت به بازی نخستی که با این تیم در سیرجان داشتیم کاملا متحول شده بود.

وی افزود: نبض بازی در دست ما قرار داشت. جریان بازی در نیمه نخست تقریبا پایاپای پیش رفت و تیم رکن‌آذین نیز موقعیت‌هایی ایجاد کرد، اما در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم و از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کردیم.

سرمربی گهرزمین سیرجان تصریح کرد: برای ادامه راه رکن‌آذین آرزوی موفقیت دارم. حیف است این تیم با این چنین کادرفنی و بازیکنان سقوط کند، امیدوارم جایگاه خوبی برای خود در انتهای فصل به ثبت برسانند.

افضلی خاطرنشان کرد: به بازیکنان گهرزمین نیز خسته نباشید می‌گویم که برای ۳ امتیاز در این دیدار جنگیدند. این ۳ امتیاز را به مردم خونگرم و ورزش‌دوست سیرجان تقدیم می‌کنم.

وی در خصوص عملکرد داوری گفت: اشتباهات داوری جزئی از بازی است البته که داور اشتباه تاثیرگذاری که در این دیدار نداشت.

افضلی در خصوص تغییرات تیمش در نیم فصل دوم بیان کرد: تغییری در گهرزمین ایجاد نشده و با همان نفرات نیم فصل نخست کارمان را آغاز کردیم. فقط یک بازیکن به ما اضافه شده که از هفته آتی به تیم ما اضافه خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->