الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد
سرخط خبرها

ایلان ماسک باید برای اخراج‌کردن سه مدیر توییتر نزدیک به ۲۰۰ میلیون دلار بپردازد

  • کد خبر: ۱۳۱۸۴۷
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
ایلان ماسک باید برای اخراج‌کردن سه مدیر توییتر نزدیک به ۲۰۰ میلیون دلار بپردازد
ایلان ماسک حین یک برنامه زنده یکی از مدیران ارشد توئیتر را اخراج کرد. او روز پنجشنبه در طول یک ساعت سه مدیر ارشد این رسانه را اخراج کرد. ایلان ماسک باید به سه مدیر اخراج شده توییتر نزدیک به ۲۰۰ میلیون دلار بپردازد.

به گزارش شهرآرانیوز - ایلان ماسک اواخر روز پنجشنبه با بسته شدن قرارداد ۴۴ میلیارد دلاری او برای تصاحب توئیتر، مالک این شرکت شد و دوره جدیدی را برای یکی از تأثیرگذارترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی جهان رقم زد.

سه مدیر ارشد توییتر که ایلان ماسک روز پنجشنبه اخراجشان کرد، با حدود ۱۸۷ میلیون دلار از پول ماسک، بیرون خواهند رفت.

به گفته یک منبع آگاه، مدیرعامل سابق پاراگ آگراوال، مدیر مالی سابق، ند سگال و ویجایا گاد، مدیر ارشد حقوقی سابق، پس از اینکه ماسک کنترل شرکت را در اواخر پنجشنبه در دست گرفت، برکنار شدند.

آن‌ها حتی اگر تحت مالکیت جدید در شغل خود می‌ماندند، نیز بخش زیادی از آن پول را دریافت می‌کردند - آن‌ها و سایر سهامداران پس از خرید سهام به قیمت ۵۴.۲۰ دلار، از ایلان ماسک سود سهام دریافت می‌کردند.

آگراوال که کمی کمتر از یک سال پیش عنوان مدیرعاملی را بر عهده گرفت، دارای کمترین سهام در بین این سه سهام بود: ۱۵۵۰۰۰ سهم به ارزش ۸.۴ میلیون دلار به قیمتی که ماسک پرداخت کرد. سگال برای ۴۰۶۰۰۰ سهمی که دارد ۲۲ میلیون دلار دریافت می‌کند در حالی که گاد با ۳۴.۸ میلیون دلار برای ۶۴۲۰۰۰ سهام خود کنار می‌رود.

اما آن‌ها همچنین غرامت موسوم به «چتر نجات طلایی» را در توافقنامه ادغام مورد تایید سهامداران دریافت می‌کنند. این شامل دستمزد پایه یک ساله می‌شود - ۱ میلیون دلار برای آگراوال و ۶۰۰۰۰۰ دلار برای سگال و گاد. آن‌ها همچنین یک سال بیمه درمانی به ارزش حدود ۷۳۰۰۰ دلار دریافت خواهند کرد.

ماسک علناً از مدیریت شرکت در مورد تصمیم‌گیری‌های مربوط به محصول و تعدیل محتوا انتقاد کرده و همچنین گفته است که حساب کاربری دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق را بازیابی خواهد کرد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->