«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

نتفلیکس با تیزری کوتاه آغاز تولید فصل دوم سریال «بازی مرکب» را اعلام کرد

  • کد خبر: ۱۱۲۳۱۷
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
نتفلیکس با تیزری کوتاه آغاز تولید فصل دوم سریال «بازی مرکب» را اعلام کرد
شبکه‌ نتفلیکس به‌صورت رسمی و با پخش تیزری کوتاه از تولید فصل دوم سریال Squid Game (بازی مرکب) خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز - در پاییز سال گذشته هوانگ دونگ-هیوک، خالق سریال «بازی مرکب»، از ساخت فصل دوم خبر داده بود و حالا نتفلیکس هم به صورت رسمی آن را تأیید کرد.

تعداد بازدید : 1101

شبکه‌ نتفلیکس برای اعلام این خبر در توئیتر یک پیام مکتوب از هوانگ دونگ-هیوک منتشر کرد. در این پیام خالق سریال از طرفدار‌ها تشکر می‌کند و اشاراتی به فصل دوم دارد. هوانگ دونگ-هیوک در پیام یادشده می‌نویسد:

«تولید اولین فصل سریال Squid Game به مدت ۱۲ سال به‌طول انجامید، اما تبدیل آن به محبوب‌ترین سریال تاریخ تنها ۱۲ روز طول کشید. گی-هون بازخواهد گشت. فرانت من برمی‌گردد. احتمال بازگشت مرد کت‌وشلواری استخدام‌کننده‌ بازیکن‌ها نیز وجود دارد. شما با دوست یانگ-هی یعنی چئول-سو نیز آشنا خواهید شد».

هوانگ دونگ-هیوک در مصاحبه‌ای در ماه می‌ گفت که فصل دوم سریال Squid Game احتمالا تا پایان سال ۲۰۲۳ یا ۲۰۲۴ میلادی از راه می‌رسد. نخستین فصل سریال به‌شکلی دراماتیک به پایان رسید و با اینکه سریال لزوما نیازی به فصل دوم ندارد، اما بازگشت آن به‌خاطر کسب موفقیت‌های بسیار به‌هیچ‌عنوان تعجب‌آور نیست. در ژانویه‌ سال جاری یکی از رؤسای نتفلیکس تأیید کرد که بازی مرکب «قطعا» با فصل دوم باز خواهد گشت.

هوانگ دونگ-هیوک قبلا درگفت‌وگو با ورایتی گفته بود که ایده‌ Squid Game در سال ۲۰۰۸ به ذهنش رسید و در ابتدا برای تولید یک فیلم در نظر گرفته شده بود. بااین‌وجود استودیو‌های فیلم‌سازی کره‌ای از تأمین مالی آن به‌دلیل مضامین خشونت‌آمیزش خودداری کردند. سریال «بازی مرکب» یک درام بقامحور کره‌ای درباره‌ گروهی از مردم است که گرد هم می‌آیند تا با شرکت در یک سری بازی مرگبار بدهی‌های خود را پرداخت کنند.

منبع: زومجی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->