هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان فاش شد بمباران دوباره امدادگران غزه با شهادت ۸نفر (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) استعفای سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی اعتراضات گسترده دانشجویی به جنایات رژیم صهیونیستی| ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی بازداشت شدند وزیر کشور: آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس هستیم شش مرزبان ایرانی آزاد شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) یک سوم ارزآوری کشور توسط مناطق آزاد و ویژه انجام می‌شود  مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند تحریم‌‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا علیه ایران سردار رادان: حجاب و عفاف موضوع امنیتی و انتظامی نیست استقرار ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه مشهد  نشست کمیته اقتصادی مشترک ولایت هرات و استان خراسان رضوی برگزار می‌شود وزیر کشور در مشهد: طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح نشست برگزار کرد وزیر خارجه چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود احمد وحیدی، وزیر کشور وارد مشهد شد (۶ اردیبهشت) اجرای نمایش «تمام نا تمام» در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)
سرخط خبرها

تذکر نمایندگان مجلس نسبت به پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان و اختصاص سهام عدالت به جاماندگان (۸ آبان ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۳۲۰۸۰
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
تذکر نمایندگان مجلس نسبت به پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان و اختصاص سهام عدالت به جاماندگان (۸ آبان ۱۴۰۱)
عضو هیأت رئیسه مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد امیرآبادی فراهانی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۸ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

تذکر سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر راه و شهرسازی: لزوم ایجاد اداره کل راه آهن در مرکز استان آذربایجان غربی و حل مشکلات حمل و نقل ریلی. همچنین تذکر به وزیر دفاع: ضرورت پیگیری افزایش حقوق بازنشستگان نیرو‌های مسلح. همچنین تذکر به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت پرداخت به موقع پاداش پایان خدمت معلمان به ویژه در استان آذربایجان غربی.

تذکر احسان ارکانی نماینده نیشابور و جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور و وزیر ارتباطات: ضرورت برنامه‌ریزی و اقدام برای ساخت گوشی تلفن همراه ساخت داخل به قیمت مناسب.

تذکر حسین محمدصالح دارانی نماینده فریدن و جمعی از نمایندگان به وزیر ارتباطات: لزوم بازنگری در جمع‌آوری تلفن‌های ثابت در روستا‌های محروم.

تذکر علی اکبر علی‌زاده برمی نماینده دامغان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: لزوم برخورد با روزنامه‌هایی که در اغتشاشات اخیر به عنوان پایگاه دشمن علم کردند.

تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و جمعی از نمایندگان به وزیر بهداشت: لزوم عمل به ماده ۱۵ قانون جوانی جمعیت و خانواده در استخدام پرسنل اورژانس کشور و وزارت بهداشت. همچنین تذکر به وزیر کشور: لزوم فعال کردن دوربین‌های غیرفعال سطح معابر و راه‌ها.

تذکر علی حدادی نماینده ساوجبلاغ به رئیس جمهور: لزوم ابلاغ ساختار و افزایش اختیارات دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان. همچنین تذکر به وزیر کشور: ضرورت تسریع در جبران خسارات وارده به شهرستان طالقان در سیل امسال.

تذکر دشتی اردکانی نماینده اردکان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم اختصاص اتوبوس بین شهری به شهرستان ۱۵۰ هزار نفری اردکان.

تذکر احمد مرادی نماینده بندرعباس و جمعی از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم چاره‌اندیشی برای افزایش قیمت جو و مشکلات ایجاد شده برای دامداران.

تذکر علیرضا ورناصری نماینده مسجدسلیمان به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت تسریع در توسعه راهبردی حمایتی و سیاست‌های تشویقی مکانیزه نمودن فعالیت‌های زراعی به خصوص در مناطق کم برخوردار.

تذکر حبیب الله دهمرده وزیر زابل به وزیر راه و شهرسازی: لزوم اقدام جدی در رابطه با راه آهن زابل – زاهدان. همچنین تذکر به وزیر نیرو: لزوم اقدام و جلوگیری از تخریب و رسوب‌گذاری چاه‌ها.

- تذکر حسین میرزایی، سید محمد پاکمهر، علی اکبر علی‌زاده برمی، محسن فتحی و جمعی دیگر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان.

- تذکر محسن فتحی نماینده سنندج به وزیر آموزش و پرورش: لزوم تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان.

- تذکر علیرضا ورناصری نماینده مسجدسلیمان به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی درخصوص ضرورت تامین به موقع نهاده‌های دامی کشاورزی و تسریع در احداث انبار‌های در دسترس عشایر

- تذکر جعفر قادری نماینده شیراز به همراه جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور درخصوص لزوم پرداخت خسارت بیمه خشکسالی و سرمازدگی کشاورزان به صورت نقدی

- تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر امور اقتصادی و دارایی درخصوص لزوم اختصاص سهام عدالت به جاماندگان واجد شرایط مطابق قانون بودجه ۱۴۰۱

- تذکر حسین میرزایی نماینده اصفهان به همراه جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور درخصوص ضرورت تسریع در ارائه لایحه نظام یکپارچه پرداخت حقوق و دستمزد به مجلس

- تذکر سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر آموزش و پرورش درخصوص لزوم پرداخت معوقات و مطالبات معوقه معلمان اعزامی به خارج از کشور

- تذکر علی حدادی نماینده طالقان به همراه جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور درخصوص ضرورت ارائه گزارش اقدامات انجام گرفته از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان البرز

- تذکر محسن فتحی نماینده سنندج به رئیس جمهور درخصوص ضرورت پرداخت مبلغ علی الحساب رتبه بندی به معلمان طرح مهرآفرین؛ گفتنی است این تذکر را عباس مقتدایی، محمدحسن آصفری و جبار کوچکی نژاد نیز وارد دانستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->