یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked
سرخط خبرها

ایلان ماسک امکان ویرایش توئیت را برای همه رایگان می‌کند؟

  • کد خبر: ۱۳۲۶۳۵
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
ایلان ماسک امکان ویرایش توئیت را برای همه رایگان می‌کند؟
ثروتمندترین فرد جهان می‌خواهد یکی از قابلیت‌های کاربردی را به صورت رایگان در اختیار تمام کاربران قرار دهد: دکمه ویرایش توییت.

به گزارش شهرآرانیوز - ایلان ماسک، مالک جدید توییتر به دنبال تغییرات گسترده در این شبکه اجتماعی است. ظاهرا پس از افزایش قیمت سرویس بلو، حالا ثروتمندترین فرد جهان می‌خواهد یکی از قابلیت‌های کاربردی را به صورت رایگان در اختیار تمام کاربران قرار دهد: دکمه ویرایش توییت.

در حال حاضر دکمه ویرایش توییت در اختیار کاربران سرویس توییتر بلو قرار دارد و کاربران عادی از آن محروم هستند. با این حال امکان ویرایش توییت‌ها از مدت‌ها قبل یکی از خواسته اصلی افراد بوده و ظاهرا ایلان ماسک می‌خواهد پاسخگوی این تقاضا باشد.

طبق گزارشی که از سوی «کیسی نیوتن» در Platformer.news منتشر شده، دکمه ویرایش توئیت به صورت رایگان در اختیار تمام کاربران قرار می‌گیرد. در حال حاضر کاربران سرویس بلو در کشور‌های محدودی از جمله ایالات متحده، کانادا، استرالیا و نیوزلند به این دکمه دسترسی دارند.

هزینه سرویس بلو تا پیش از تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک، ماهانه برابر ۴.۹۹ دلار بود، اما ثروتمندترین فرد جهان هزینه آن را به ۸ دلار افزایش داده. با این حال ظاهرا یکی از ویژگی‌های کاربری این سرویس بطور رایگان ارائه خواهد شد.

این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد که تنها در مدت ۳۰ دقیقه توییت خود را تغییر دهند، هرچند نسخه‌های قبلی این توییت هم در اختیار سایر افراد قرار می‌گیرند تا تغییرات را متوجه شوند.

در زمان شروع مذاکرات برای تصاحب توییتر توسط ماسک، مدیرعامل تسلا درباره دکمه ویرایش صحبت کرده بود و حتی نظرسنجی برگزار کرد، اما از زمانی که این قرارداد تکمیل شده، صحبتی از ماسک نشنیده‌ایم. با این حال احتمال اعمال چنین تغییری از سوی ثروتمندترین فرد جهان وجود دارد و شاید چنین موضوعی را در روز‌های آینده بطور رسمی اعلام کند.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->