نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

ترکیب احتمالی استقلال برای بازی سوپرجام

  • کد خبر: ۱۳۲۶۵۳
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
ترکیب احتمالی استقلال برای بازی سوپرجام
سرمربی آبی پوشان برای بازی امروز مقابل نساجی، احتمالا با همان ترکیب مسابقه با هوادار به زمین خواهد آمد.

به گزارش شهرآرانیوز، برای دیدار امروز، انتظار می‌رود که ساپینتو تیمش را با همان ترکیب دیدار برابر هوادار روانه میدان کند و تغییری را در جمع نفرات اصلی شاهد نباشیم.

در آخرین تمرین تیم پیش از عزیمت به کرمان، سیدحسین حسینی دچار آسیب دیدگی شد که این مسئله نگرانی‌هایی را به همراه داشت. با این حال، مصدومیت کاپیتان استقلال جدی نیست و او امروز می‌تواند از ابتدا در ترکیب اصلی آبی پوشان به میدان برود.

زوج خط دفاعی استقلال در هفته‌های گذشته عملکرد خوبی داشته و تغییری در این پست رخ نخواهد داد. رافائل سیلوا و عارف غلامی به هماهنگی خوبی رسیده‌اند و امروز کار را از ابتدا آغاز می‌کنند. آن‌ها باید مهاجمان زهردار نساجی را مهار کنند.

کوین یامگا با تغییر پست خود در فصل جدید کنار آمده و به عنوان یک مدافع راست در ترکیب آبی‌پوشان به میدان می‌رود. در سمت چپ نیز همچنان ساپینتو به سبک بازی جعفر سلمانی اعتقاد دارد و از این بازیکن در آن پست استفاده می‌کند.

روزبه چشمی که روند بی‌نقص و بدون افت خود از فصل گذشته را ادامه می‌دهد، امروز انگیزه‌های بی‌پایانی برای درخشش و جلب نظر کی روش دارد. دیدار سوپرجام، آخرین فرصت برای درخشش او و سایر استقلالی‌های مدعی حضور در تیم ملی است. زوج او در بازی امروز مهدی مهدی‌پور خواهد بود. او پس از نیمکت‌نشینی در بازی با هوادار، به جمع نفرات اصلی باز خواهد گشت. همچون دیدار‌های قبل، آرش رضاوند یک خط جلوتر از این ۲ نفر و به عنوان هافبک تهاجمی انجام وظیفه می‌کند.

وینگر‌های بوشهری استقلال که بخش اعظمی از بار تهاجمی تیم را به دوش می‌کشند، امروز نیز وظایف خود را بر عهده خواهند داشت. محمد محبی، این روز‌ها آماده‌ترین بازیکن تیم محسوب می‌شود و در پی گلزنی در دیدار با نساجی است. مهدی قایدی نیز علی رغم عدم تأثیرگذاری در گل‌های اخیر استقلال، اما در خط حمله پرتلاش ظاهر می‌شود و می‌تواند خط دفاعی حریف را آزار دهد.

ارسلان مطهری در بازی با هوادار عملکرد بسیار خوبی داشت. او پاس تنها گل بازی را داد، یک پاس کلیدی فوق‌العاده را برای قایدی مهیا کرد و خودش نیز یک بخت خوب گلزنی را به دست آورد. مصدومیت پیمان بابایی باعث شده تا گیتاریست استقلالی ها، امروز نیز از ابتدا به میدان برود و با گلزنی، دل هواداران را به دست بیاورد.

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با نساجی:
سیدحسین حسینی – رافائل سیلوا – عارف غلامی – کوین یامگا – جعفر سلمانی – روزبه چشمی – مهدی مهدی‌پور – آرش رضاوند – مهدی قایدی – محمد محبی – ارسلان مطهری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->