نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

توضیح رییس فدراسیون فوتبال در خصوص ماجرای کنعانی‌زادگان و شجاع

  • کد خبر: ۱۳۳۷۶۱
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۷
توضیح رییس فدراسیون فوتبال در خصوص ماجرای کنعانی‌زادگان و شجاع
مهدی تاج گفت: تمام تلاشمان را برای حل دغدغه‌های کی‌روش به کار گرفته‌ایم.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال پس از برگزاری مراسم رونمایی از پیراهن تیم‌ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ اظهار کرد: برنامه خوبی بود. برنامه‌ای بود که فکر می‌کردیم باید اتفاق بیفتد. امیدواریم تیم‌ملی‌مان در شرایطی که هست بهترین نتیجه را رقم بزند. پوشیدن پیراهن تیم‌ملی افتخاری است که نصیب هر کسی نمی‌شود. امروز بازیکنان خوبی به اینجا آمدند. تقریبا بازیکنانی که در اردو بودند به جز لژیونر‌ها آمده بودند. لژیونر‌ها را در قطر خواهیم داشت.

او افزود: لباس‌های تیم هم از تولید کننده داخلی است. به دستور مقام معظم رهبری که تاکید کرده بودند از تولید داخلی استفاده شود، این کار را انجام دادیم.

تاج درباره پیراهنی که در روز‌های اخیر به عنوان پیراهن تیم‌ملی به هواداران فروخته می‌شد، توضیح داد: یک پیراهن دیگر بیرون آمده بود که دو یوز مقابل یکدیگر بودند که پیراهن تیم‌ملی نبود و کاملا حذف شد. ما توصیه کردیم دیگر آن پیراهن توزیع نشود.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره حواشی حضور خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان در اردوی تیم‌ملی و در پاسخ به این سوال که آیا تمام تلاشش را برای حل دغدغه‌های کی‌روش انجام می‌دهد، گفت: ما این کار را انجام می‌دهیم. ما دیشب تا ۱۲ شب جلسه داشتیم. هرروز این جلسات برقرار است. نگرانی‌هایی هم ایشان و هم من دارم. الحمدلله شرایط خوب است. آن دو بازیکن هم به اردوی تیم‌ملی آمدند.

تاج درباره بازدیدی که آخر هفته از محل اقامت تیم‌ملی در قطر خواهد داشت، توضیح داد: پنجشنبه با تیمی از وزارت کشور و مسئولان به قطر می‌رویم. از مجموعه امنیتی و وزارت کشور و صدا و سیما می‌آیند تا شرایطی فراهم کنیم که شرایط تیم‌ملی بهتر شود. تلاش ما این است که رسانه‌هایی که آن جا هستند، ورودی‌های جداگانه داشته باشد. این را قول می‌دهم که انجام شود چرا که با شیخ حمد، رئیس فدراسیون قطر صحبت کرده‌ام.

او درباره حواشی به وجود آمده برای تیم‌ملی تصریح کرد: برای تیم‌ملی حاشیه وجود دارد. در دوره‌های قبل هم وجود داشته است. امیدوارم این حواشی حل شود و مشکلی پیش نیاید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->