شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود برگزاری همایش روز روانشناس و مشاور در مشهد | ارتقای سلامت جامعه باعث تشخیص روانشناس نما‌ها می‌شود انفجار گاز در نیشابور، یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) رییس سازمان حج و زیارت: میانگین سن حجاج امسال ۵۷ سال است جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد طی سال جاری (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور تا اواسط هفته آتی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تالاب جازموریان جان دوباره گرفت ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود نزاع دسته جمعی در پل قویون ارومیه+ فیلم سیل بیش از ۲۶۰۰ نفر از مردم را گرفتار کرد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنکور سراسری ۱۴۰۳ در خراسان‌جنوبی دوباره برگزار می‌شود آغاز رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد| مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیلاب به سنگان خواف رسید سلامت روان ایرانی‌ها پایش می‌شود پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می‌دهند نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

صددرصد مطالبات داروخانه‌های خراسان‌رضوی تا پایان شهریور واریز شد

  • کد خبر: ۱۳۳۷۶۹
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
صددرصد مطالبات داروخانه‌های خراسان‌رضوی تا پایان شهریور واریز شد
معاون خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان از پرداخت صددرصدی مطالبات داروخانه‌های خراسان‌رضوی تا پایان شهریور خبر داد.

سعید کریم‌پور | شهرآرانیوز؛ کامران اخوان‌رضایت در گفتگو با شهرآرا، با اشاره به مبالغ پرداخت مطالبات داروخانه‌ها در استان اظهار کرد: پرداخت مطالبات نسخه‌های الکترونیکی همه داروخانه‌ها تا شهریور، روز پنجشنبه، نوزدهم شهریور، به حساب آن‌ها واریز شده و مطالبات نسخه‌های کاغذی نیز برای پرداخت ارسال شده است و امروز به حساب داروخانه‌داران واریز می‌شود. به این ترتیب مطالبات داروخانه‌ها تا پایان شهریور تصفیه شده است.

وی درباره نسخه‌های کاغذی نیز گفت: باقی‌مانده نسخه‌های کاغذی در سه ماه گذشته ۱۲ میلیارد تومان بوده و مبلغ نسخه‌های الکترونیکی در شهریور نیز ۷۶ میلیارد تومان محاسبه شده که رشد بیش از دوبرابری داشته است.

معاون خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت درمان تأمین اجتماعی خراسان‌رضوی درباره وضعیت پرداخت مطالبات داروخانه‌ها از ابتدای امسال، بیان کرد: نمی‌توان آمار دقیقی درباره میزان پرداختی‌ها ارائه کرد. چون طرح دارویار از بیست‌وششم تیرماه اجرایی و همین موضوع موجب افزایش قیمت‌ها شد و همچنان نیز ادامه دارد. از ابتدای مرداد که این طرح اجرا شد، میزان پرداخت مطالبات ۷۰ درصد نسبت به تیرماه افزایش داشت.

این رقم در شهریور نیز رشد صددرصدی داشته است. چون هر روز به قیمت دارو‌های جدید اضافه می‌شود.
اخوان‌رضایت اضافه کرد: این افزایش قیمت‌ها تاکنون ادامه داشته است و در مهرماه قیمت دارو‌هایی مانند آنتی‌بیوتیک‌ها که مصرف بیشتری دارد، رشد داشته است. تلاش ما این است که به تعهداتمان در برابر طرف‌های قرارداد عمل کنیم. منتها پرداخت مطالبات به‌صورت متمرکز انجام می‌شود و بلافاصله آن را در کوتاه‌ترین زمان به حساب طرف‌های قرارداد واریز می‌کنیم.

همچنین علیرضا شهریاری، رئیس انجمن داروسازان خراسان‌رضوی، در گفتگو با شهرآرا، ضمن تأیید این موضوع، اظهار کرد: نسخه‌های کاغذی ۱۰ درصد نسخه‌ها را شامل می‌شود و اکنون مطالبات نسخه‌های الکترونیکی انجام شده است. وی با اشاره به موضوع کمبود دارو نیز بیان کرد: هنوز هم کمبود دارو وجود دارد. نباید اجازه داد وضعیت دارو به کمبود برسد. چون حیات و ممات بیمار به آن بستگی دارد. وقتی هم دارو تأمین می‌شود، میزان آن باید دو تا سه برابر نیاز باشد تا مشکل کمبود حل شود. اکنون موجودی دارو‌هایی مانند مسکن‌ها، آنتی‌بیوتیک‌ها، شربت استامینوفن و ایبوپروفن‌های مربوط به کودکان با مشکل روبه‌روست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->