نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

خاقانی: خدا یک کلیه از من گرفت و خیلی چیز‌ها داد!

  • کد خبر: ۱۳۳۹۵۹
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰
خاقانی: خدا یک کلیه از من گرفت و خیلی چیز‌ها داد!
مهاجم جوان و مصدوم تیم استقلال تهران که روحیه بالایی برای بازگشت به میادین دارد برای تکرار قهرمانی توسط تیمش شانس زیادی قائل است.

به گزارش شهرآرانیوز، تیر ماه امسال بود که سبحان خاقانی مهاجم جوان استقلال در تمرینات این تیم از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شد. او که تمرینات پیش فصل را زیر نظر ریکاردو ساپینتو آغاز کرد، اما در حال حاضر مشغول گذراندن دوره‌های درمانی‌اش است گفتگویی با خبرنگار ما انجام داده که در ادامه می‌خوانید:

فقط یکی دو جلسه با ساپینتو تمرین کردی. درباره این مربی چه نظری داری؟

درباره آقای ساپینتو باید بگویم که از همان ابتدای حضور ایشان مشخص شد که مربی سختگیر و جدی است و در عین حال رفاقت خوبی با بچه‌ها برقرار کرد. بعد از رفع مصدومیتم که به محل تمرین می‌رفتم همیشه جویای وضعیت من بود و از من خواست هر زمان مشکلی برایم پیش آمد به ایشان اطلاع دهم که همین مساله نشان می‌دهد شرایط هر یک از اعضای تیم چقدر برای ایشان مهم است.

فکر میکنی بتوانی نظر کادر فنی را جلب کنی؟

برای یک بازیکن شرایط مصدومیت نسبت به شرایط عادی خیلی فرق دارد. خصوصا این مصدومیت من که از ناحیه رباط صلیبی است و مدت درمانش نیز طولانی است. با این حال همه تلاشم را خواهم کرد که خیلی بهتر از قبل برای تیم ظاهر شوم و عملکرد خوبی داشته باشم و انشاالله بتوانم نظر آقای ساپینتو را هم جلب کنم.

علت مصدومیتت چه بود؟ محکم بازی کردن یا شرایط زمین؟

کیفیت زمین در مصدوم شدن من بی تاثیر نبود منتها اینکه می‌خواستم با محکم بودنم در همان ابتدا نظر آقای ساپینتو را جلب کنم که شرایط طور دیگری پیش رفت. جلوی مصلحت را نمیتوان گرفت و حال باید ببینیم در ادامه چه اتفاقاتی مقدر خواهد شد.

به نظرت تیم ملی در جام جهانی می‌تواند از گروه خود صعود کند؟

شرایط برای تیم ملی کشورمان در جام جهانی همیشه سخت است با این حال همه امیدوارم که امسال از گروه صعود کنیم و در این روز‌ها کمی لبخند روی لب مردم بیاید.

نتیجه دربی را چطور پیش بینی میکنی؟

به خاطر وقفه‌ای که در لیگ داریم قطعا در این دربی کار برای هر دو تیم سخت خواهد بود، ولی طبق آخرین بازی‌هایی که انجام شده استقلالی‌ها واقعا عالی بوده اند و روز به روز هم بهتر می‌شوند. امیدوارم استقلال برنده این دربی باشد.

شما اصالتا اهل مشهد هستی و با حذف شهرخودرو این تیم دیگر نماینده‌ای در لیگ یک و لیگ برتر ندارد.

سال گذشته در بازی با شهرخودرو یک گل زدم و گل دومم را نیز مقابل نفت مسجدسلیمان به ثمر رساندم. از اتفاقی که بر سر شهرخودرو آمد واقعا ناراحت شدم. آرزو میکنم شرایط فوتبال در مشهد بهتر شود چرا که این شهر استعداد‌های فوتبالی زیادی دارد، اما در حال حاضر اوضاع فوتبالش در رده حرفه‌ای اصلا خوب نیست.

به عنوان کسی که فقط یک کلیه دارد، اما فوتبال حرفه‌ای بازی میکند میتوانی الگوی خیلی‌ها باشی.

راستش را بخواهید بازی کردن با یک کلیه تاثیر زیادی ندارد، اما واقعیت این است که تاثیرش را من دارم می‌بینم. برای این موضوع پیش متخصصان مختلفی رفته ام و دیدگاه هایشان با هم متفاوت است. برخی‌هایشان می‌گویند روی سلامتی بدن تاثیری ندارد و برخی دیگر نظر مخالف این را دارند. ولی نکته مهم آن است که تلاش کردن در زندگی باعث می‌شود تا خدا یکسری توانایی‌هایی به انسان بدهد و تعبیر من هم این است که خدا اگر یک کلیه از من گرفته در عوض خیلی چیز‌های دیگر به من داده است.

استقلال قهرمان سوپرجام شد. قهرمان لیگ هم می‌شوید؟

من اسم این قهرمانی استقلال در سوپرجام را «جام تلخ» می‌گذارم چرا که در این روز‌ها همه دوست دارند شادی مردم را ببینند. بنابر این جام گرفتن وقتی شیرین است که به بهانه آن لبخند مردم را ببینی وگرنه هیچ لذتی ندارد. استقلال در این بازی خوب کرد و در کل تیم روی فرم خوبی قرار گرفته است. بازیکنان با غیرت خیلی زیاد مقابل حریفان ظاهر می‌شوند و همین مساله باعث کسب نتایج خوب شده و اگر این روند حفظ شود برای تکرار قهرمانی لیگ نیز احتمال زیادی قائلم.
منبع: ورزش ۳

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->