برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

خاقانی: تمرینات ساپینتو نه، زمین باعث مصدومیتم شد

  • کد خبر: ۱۲۶۲۰۳
  • ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
خاقانی: تمرینات ساپینتو نه، زمین باعث مصدومیتم شد
بازیکن جوان استقلال می‌گوید علاقه‌ای به انتشار ویدیویی از حضورش در ماه محرم نداشته، ولی این اتفاق رخ داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، سبحان خاقانی بازیکن جوان استقلال که دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی شده در مورد اینکه این موضوع کجا و چطور اتفاق افتاده به خبرنگار ما گفت: متأسفانه در اولین تمرین فصل، روی یک حرکت که بلند شدم سر بزنم در یک درگیری با یک پا به زمین آمدم و رباطم پاره شد.

او در مورد اینکه چرا در قطر پایش را جراحی نکرد، توضیح داد: من در ایران و پیش آقای دکتر رازی عمل کردم. شرایطم الان خیلی خوب است و امیدوارم تا نیم فصل برسم. راستش برای جراحی در قطر شرایط مالی نداشتم و باشگاه گفته بود که در ایران عمل کنم.

خاقانی در مورد اینکه به خاطر تمرینات پر فشار ساپینتو این اتفاق افتاد یا خیر گفت: به خاطر شرایط بد زمین بود نه به خاطر تمرینات آقای ساپینتو. مصلحت خدا است و نمی‌توان جلویش را گرفت.

وی در مورد تجربه کار با فکری، مجیدی و ساپینتو در سه فصل اخیر عنوان کرد: بالاخره آقای مجیدی روی کاغذ بهتر از همه عمل کرد، ولی هر سه مربی خوب هستند و آقای ساپینتو هم که تازه آمده و باید به او زمان داد و امیدوارم بهترین نتایج را بگیریم.

بازیکن استقلال در مورد اینکه در زمان محمود فکری به عنوان بازیکن تعویضی برابر پیکان به زمین رفت و در بازی بعد توانست دروازه شهر خودرو را باز کند، توضیح داد: خیلی خوشحالم که بعد از دو هفته بازی توانستم اولین گلم را برای استقلال به ثمر برسانم. واقعا لطف خدا و نگاه اهل بیت با من همراه بود.

او درخصوص اینکه نامش به عنوان زننده نهصدمین گل استقلال به ثبت رسیده، گفت: فکر نمی‌کردم نهصدمین گل را من بخواهم به ثمر برسانم و اصلا قبلش آمار نداشتم و از قبل به آن فکر نکردم و خودم غافلگیر شدم.

مدافع استقلال در مورد ویدیوئی که از او در یک سفر زیارتی منتشر شد که در حال زیارت بود و روی دوش یکی از قهرمانان کشتی قرار داشت توضیح داد: در ایام محرم که در کربلا بودم، لطف امام حسین (ع) بود که من بتوانم رضایت جراحم را البته به مدت دو روز بگیرم و خدا را شکر زیارت کنم. برای آنکه من روی دوش پهلوان نشستم هیچ حرفی ندارم، چون نمی‌خواستم کلیپی پخش شود و متاسف هستم.

وی در مورد این که توسط محمود فکری به فوتبال ایران معرفی شد و پس از رفتن او و آمدن مجیدی این ترس را نداشت که از تیم کنار گذاشته بشود گفت: من همیشه تمام تلاشم را می‌کنم و روزی رسان شخص دیگری است. برای همین هیچ ترسی ندارم که کسی من را نخواهد، چون قطعا مصلحت است.

خاقانی در پایان در مورد اینکه در این مدت دو بار به تمرین استقلال رفت افزود: دوست داشتم بروم تا آقای ساپینتو و بچه‌ها را ببینم. برای روحیه خودم هم خیلی خوب شد. امیدوارم که بتوانم زودتر به تمرینات برگردم.
منبع: ورزش ۳

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->