سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
سرخط خبرها

دردسر بزرگ برای ثبت‌نام کنندگان طرح فرسوده «ایران خودرو» در فروش فوق‌العاده ویژه آبان ماه ۱۴۰۱

  • کد خبر: ۱۳۴۳۱۴
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
  • ۱
دردسر بزرگ برای ثبت‌نام کنندگان طرح فرسوده «ایران خودرو» در فروش فوق‌العاده ویژه آبان ماه ۱۴۰۱
گروه صنعتی ایران‌خودرو در حالی از روز پنجشنبه هفته گذشته طرح پیش‌فروش و فروش فوق‌العاده هفت محصول خود را آغاز کرده که برای متقاضیان شرکت در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده که در مرحله قبلی شرکت کرده اما هنوز وضعیت تخصیص خودرویشان مشخص نشده، اجازه ثبت‌نام مجدد داده نمی‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، از روز پنجشنبه هفته‌ای که گذشت، گروه صنعتی ایران‌خودرو  برای سومین بار (پس از حذف سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برای اجرای طرح‌های فروش) طرح فروش هفت محصول خود در قالب فروش فوق‌العاده (دو محصول) و پیش‌فروش یکساله (پنج محصول) با روش قرعه‌کشی را در سه قالب طرح عادی، طرح ویژه مادران و طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده اجرایی کرد.

این در حالیست که طرح قبلی، دو هفته پیش از طرح فعلی برگزار شده و برای تعدادی از مشتریان متقاضی طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده، نتایج مشخص نشده است و در  لیست برندگان قرعه‌کشی موجود در سایت گروه صنعتی ایران‌خودرو نیز که بخشنامه‌های مربوط به نتایج برندگان قرار داده می‌شود، بخشنامه دوره دوم (دوره قبلی) مختص طرح جایگزینی خودروها، بارگذاری نشده است.

دردسر بزرگ برای ثبت‌نام کنندگان طرح فرسوده «ایران خودرو» در فروش فوق‌العاده ویژه آبان ماه ۱۴۰۱

بدین ترتیب و با توجه به نامشخص بودن وضعیت ثبت‌نام شرکت‌کنندگان مرحله دوم (برگزار شده ۵ آبان ماه)، امکان ثبت‌نام برای این افراد وجود ندارند و این افراد مجاز به ثبت‌نام در مرحله جدید نیستند.   

وضعیت این افراد در پنل کاربری خود بصورت "در حال بررسی" ثبت شده است و بر این اساس احتمالا تعداد زیادی از افرادی که در طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده دوره قبل ایران‌خودرو شرکت کرده‌اند در این دوره امکان ثبت‌نام ندارند و بدین ترتیب تعداد متقاضیان ریزش خواهد کرد و افراد جدیدی ثبت‌نام می‌کنند و شانس برنده شدنشان افزایش پیدا می‌کند.

دردسر بزرگ برای ثبت‌نام کنندگان طرح فرسوده «ایران خودرو» در فروش فوق‌العاده ویژه آبان ماه ۱۴۰۱

این افراد در تماس با گروه صنعتی ایران‌خودرو نیز به جوابی قطعی نرسیده‌اند؛ لذا موضوع را از گروه صنعتی ایران‌خودرو مورد بررسی قرار داد.

طبق اعلام ایران‌خودرو، این افراد تعداد محدودی هستند که در ثبت‌نام خود برنده اصلی هستند یا در لیست رزرو قرار دارند که بر این اساس یا خودرو دریافت خواهند کرد یا به شرط انصراف اصلی‌ها، جایگزین خواهند شد.

اما از سوی دیگر نیز ممکن است بطور کلی، حائز شرایط ثبت‌نام در طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده نبوده و در استعلام از ستاد مدیریت سوخت و حمل‌ونقل، مورد پذیرش واقع نشده‌اند؛ بنابراین در دوره‌های بعدی نیز نمی‌توانند شرکت کنند.

ایران‌خودرو اطمینان داده است که وضعیت افراد طی چند روز آینده مشخص خواهد شد؛ اما حقیقت این است که این مرحله سوم فروش محصولات ایران‌خودرو از پنجشنبه هفته گذشته (۱۹ آبان ماه) آغاز شده و به مدت چهار روز اجرا می‌شود؛ بنابراین فردا یکشنبه (۲۳ آبان ماه) این فرصت به اتمام می‌رسد و این افراد که نتوانسته‌اند ثبت‌نام کنند، این دوره را از دست خواهند داد و همانطور که اشاره شد، شانس افرادی که در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند، بیشتر است که خود به نوعی ضایع شدن ثبت‌نام‌کنندگان مرحله دوم است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
0
0
اولا تعداد محدود نیست همه رو زدن در حال بررسی
دوما دنبال فرقه جدید هستن که سر مردم رو کلاه بزارن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->