برخورد قاطع با کم‌فروشی نانوایان در مشهد دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند | کارگزاری‌های مجاز را چگونه تشخیص دهیم؟ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشترکان خوش‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق در خراسان رضوی در سال گذشته تعطیل شدن روز پنجشنبه چه پیامد‌هایی دارد؟ قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو در بازار امروز (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه توقیف شد! بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه جامعه کارگری است وزیر اقتصاد در مشهد: جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند اجرای طرح‌های تحولی است اسماعیلی با اشاره به مطالبه‌های مقام معظم رهبری از مسئولان در دیدار با کارگران: مجلس پیگیر تامین امنیت شغلی کارگران است تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر معظم انقلاب به مسئولان افزایش حقوق‌ها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست | حقوق‌ها نیاز به اصلاح دارد سازوکار مجلس برای ساماندهی بازار املاک + اینفوگرافی مصوبه کارت بانکی این ۶ بانک حذف می‌شوند + جزئیات زمان عرضه گسترده نوبرانه‌های بهاری در بازار اعلام شد | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت فرنگی، سیب و موز را ببینید پلمب یک آتلیه عکاسی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌های شناسایی لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امتیاز ۶۰۰ میلیون تومانی برای دارندگان کارت ملی! نمک‌هایی که کاش نم نمک کم شوند! دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی
سرخط خبرها

ثبت‌نام یارانه معیشتی افرادی که یارانه‌شان از سال ۹۴ قطع شده، از ۲۲ دی آغاز می‌شود

  • کد خبر: ۱۳۴۶۸
  • ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶
  • ۱
ثبت‌نام یارانه معیشتی افرادی که یارانه‌شان از سال ۹۴ قطع شده، از ۲۲ دی آغاز می‌شود
خانواری که یارانه آنها از سال ۹۴ به بعد قطع شده است، از ۲۲ دی ماه ۹۸ می توانند با شماره حساب قبلی برای درخواست خود اقدام کنند، همچنین کسانی که از سال ۹۳ به بعد یارانه دریافت نکرده اند،ابتدا باید اطلاعات خانوار را ثبت و سپس اقدام کنند.
به گزار ش شهرآرانیوز، چند روز گذشته حسین میرزایی، سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  اعلام کرد: براساس هماهنگی با سازمان برنامه و بودجه زمانی برای متقاضیانی که درخواستشان برای دریافت سبد حمایت معیشتی دولت تأیید شده، اعلام می‌شود.

 وی  ادامه داد: پرداختی دور دوم سبد حمایت معیشتی دولت در زمان تعیین‌شده (۱۰ دی ماه) به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.
 
چه کسانی دو دوره یارانه خود را یکجا دریافت می‌کنند؟

میرزایی افزود: افرادی که در دور اول سبد حمایت معیشتی دولت را دریافت نکردند و درخواست خود را در سامانه hemayat.mcls.gov.ir ثبت کرده‌اند، چنانچه درخواست آن‌ها تأیید شده باشد یارانه معیشتی دو دوره به‌صورت یکجا و در زمان تعیین‌شده که اعلام می‌شود برای سرپرست خانوار واریز می‌شود.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی گفت: حدود ۶۶۶ هزار نفر از افراد که یارانه نقدی دریافت نمی‌کردند و در نتیجه سبد معیشتی نیز به آن‌ها تعلق نمی‌گرفت، می‌توانند از ۱۰ دی ماه درخواست خود را در سامانه hemayat.mcls.gov.ir ثبت کنند.

وی اضافه کرد: درخواست این افراد ظرف یک ماه بررسی می‌شود و نتایج اعلام می‌شود و چنانچه درخواست آن‌ها تأیید شود در لیست مشمولان قرار می‌گیرند. درخواست این افراد تنها برای دریافت سبد حمایت معیشتی است و هیچ ربطی به دریافت یارانه نقدی ندارد.
 
اگر یارانه شما از سال ۹۴ قطع شده است چه باید بکنید؟

مراجعه‌کنندگان به این سامانه اکنون با این پیغام مواجه می‌شوند که «چنانچه یارانه خانوار شما در سال ۹۴ یا بعد از آن قطع شده است نیازی به ثبت‌نام جدید ندارند و جهت ورود به سامانه می‌توانند از تاریخ ۲۲ دی ماه ۹۸ مجدداً با شماره حسابی که قبلاً یارانه شما به آن واریز می‌شده است مراجعه کنید.
 
اگر برای دریافت یارانه ثبت‌نام نکرده‌اید چه باید بکنید؟

چنانچه تاکنون برای دریافت یارانه ثبت‌نام نکرده‌اید یا از اردیبهشت ماه سال ۹۳ به بعد یارانه دریافت نکرده‌اید بر روی دکمه «ثبت خانوار» کلیک کنید.»

 یعنی از ۲۲ دی ماه  آن دسته افرادی که یارانه‌شان در سال ۹۴ قطع شده است، می‌توانند با مراجعه به سامانه hemayat.mcls.gov.ir برای درخواست خود اقدام کنند، اما افرادی که در سال ۹۳ به بعد یارانه دریافت نکرده‌اند ابتدا باید اطلاعات خانوار خود را ثبت و سپس برای درخواست خود اقدام کنند.
 
منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زهرا رنجبربروجنی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
0
0
چرا قطع شود من مادر با من زندگی می کند چرا وچرا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->