افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت پذیرش زائران مددجو در خراسان رضوی به کجا می‌روم آخر؟ بررسی فضیلت امیرالمؤمنین(ع) در حدیث ردالشمس برگزاری نشست تخصصی «وعده صادق» در مشهد مقدس دومین نشست کارگروه ملی امام‌رضا(ع) در مشهد برگزار شد درباره بانویی نیکوکار که بانی روشنایی حرم مطهر رضوی شد شکر نعمت همجواری با امام رئوف (ع) بازخوانی شخصیت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)| نامه‌ای از مسافر مشهد به مسافر ری ارائه خدمات «آب‌رسانی» در پهنه سیستان توسط خادمیاران رضوی و با هدف کمک به مدیریت کم‌آبی جزئیات برنامه‌های قرآنی روزانه حرم‌مطهررضوی (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) «چشمه‌های معارف رضوی»؛ روایتی از مهم‌ترین احادیث امام رضا(ع) کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شب شهادت حمزه سیدالشهدا(ع) چند هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی داریم؟ آزمون بزرگ حفظ قرآن کریم به صورت سراسری برگزار می‌شود | اعطای مدرک تحصیلی رسمی به حافظان قرآن کریم ارزش کمک به امر ازدواج در اسلام همه آنچه باید درباره سنت دینی قرض‌الحسنه بدانیم اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت اعزامی آستان قدس رضوی در کشور مالزی تعداد زائران اعزامی به حج تمتع ۱۴۰۳ اعلام شد
سرخط خبرها

بیش از ۳ هزار عضویت رایگان در کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی

  • کد خبر: ۱۳۵۹۲۰
  • ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
بیش از ۳ هزار عضویت رایگان در کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی
رئیس سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از عضویت بیش ۳ هزار نفر در کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد و شهرستان‌ها در ایام هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدجلال حسینی هدف از اجرای طرح عضویت رایگان را ارائه خدمات کتابخانه‌ای بهینه‌تر و تشویق مردم به سمت و سوی کتابخانه برای ایجاد ملتی کتابخوان و به تبع آن آگاه و مطلع عنوان کرد.

وی همچنین به بازدید قریب به ۸ هزار نفر در گروه‌های سنی مختلف اعم از دانش آموز، دانشجو و سایر گروه‌های آموزشی از کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد و شهرستان‌ها اشاره کرد و افزود: برگزاری برنامه‌ها و طرح‌های مختلف در قالب عضویت در کتابخانه‌ها، نشست‌های کتابخوانی، برگزاری زنگ کتاب و رونمایی از کتاب از جمله فعالیت‌ها و راه‌های ترغیب و تشویق مردم به سوی کتابخانه‌ها و آشنایی بیشتر نسل جدید با کتابخانه به عنوان مجموعه‌ای فرهنگی است.

حسینی، این حجم بازدید از کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی را حاکی از اعتماد مردم به این مجموعه و اشتیاق آن‌ها به حضور در مکان‌های آموزشی و فرهنگی و بهره مندی از منابع معتبر و خدمات آن دانست.

شایان ذکر است، طی هفته گذشته به عنوان هفته کتاب و کتابخوانی ۵۰۰ نفر درکتابخانه مرکزی رضوی و ۲ هزار و ۶۰۰ نفر در کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد و شهرستان‌ها به صورت رایگان به عضویت این کتابخانه‌ها درآمدند.

منبع: آستان نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->