ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس
سرخط خبرها

احتمالا برندها و سازمان‌ها در توییتر تیک طلایی‌رنگ می‌گیرند

  • کد خبر: ۱۳۶۰۷۶
  • ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
احتمالا برندها و سازمان‌ها در توییتر تیک طلایی‌رنگ می‌گیرند
ایلان ماسک گفته که توییتر احتمالا «تیکی با رنگ متفاوت» برای سازمان‌ها و شرکت‌ها در نظر می‌گیرد. در حال حاضر سیستم احراز هویت توییتر مبتنی‌بر تیک آبی است.

به گزارش شهرآرانیوز -  ورج با استناد به یک فایل صوتی که از جلسه‌ی بین ایلان ماسک و کارکنان توییتر فاش شده، به نقل از رهبر و مدیرعامل جدید این شبکه‌ی اجتماعی گفته است که سرویس هشت دلاری Twitter Blue احتمالاً به‌این‌زودی‌ها مجدداً دردسترس قرار نمی‌گیرد. این سرویس دریافت تیک آبی را در ازای پرداخت ماهانه هشت دلار امکان‌پذیر می‌کند.

پس از آغازبه‌کار توییتر بلو، تعدادی از کاربران شروع‌به جعل هویت افراد معروف کردند و مشکلاتی به بار آوردند. اکنون ماسک می‌گوید: «تا زمانی که مطمئن نشویم جعل هویتِ قابل توجهی اتفاق نمی‌افتد، توییتر بلو برنمی‌گردد.»

ایلان ماسک هفته‌ی گذشته در توییتی گفت سرویس توییتر بلو روز ۲۹ نوامبر ۲۰۲۲ (۸ آذر ۱۴۰۱) مجدداً دردسترس قرار خواهد گرفت. بااین‌حال در جلسه‌ی حضوری با کارکنان، اعلام شد که زمان دقیق آغازبه‌کار توییتر بلو نامشخص است: «شاید هفته‌ی بعد راه‌اندازی‌اش کنیم، شاید چنین کاری انجام ندهیم. تا زمانی که تا حد زیادی مطمئن نشویم که توییتر دربرابر جعل هویت قابل توجه محفوظ است، سرویس بلو را راه‌اندازی نخواهیم کرد.»

ایلان ماسک پس از تصاحب توییتر، تحولات این شبکه‌ی اجتماعی را سریعاً شروع کرد و در اولین اقدام به گروهی از کارمندان فرصت داد تا در بازه‌ی زمانی کوتاه، سرویس اشتراکی توییتر بلو را بازطراحی کنند. با وجود هشدار‌های اولیه از سوی اعضای تیم اعتماد و ایمنی توییتر، ماسک سرویس جدید بلو را دردسترس قرار داد و کاربران سریعاً شروع‌به جعل هویت کردند. پس از تنها دو روز، سرویس بلو از دسترس خارج شد.

فعلاً مشخص نیست که ایلان ماسک چگونه می‌خواهد جلوی جعل هویت افراد معروف را بگیرد. توییتر بلو با وجود اعطای تیک آبی، هویت صاحب حساب کاربری را به‌طور دقیق احراز نمی‌کند. توییتر در هفته‌های اخیر برچسب خاکستری Official را به حساب‌های رسمی اضافه، حذف و سپس مجدداً اضافه کرد. هیچ توضیحی درباره‌ی این برچسب ارائه نشده،، اما مشخصاً ماسک ازطریق آن در تلاش است حساب‌های رسمی را از حساب‌های غیررسمی متمایز کند.

ایلان ماسک در جلسه‌ی جدیدش با کارکنان توییتر گفت که احتمالاً این شبکه‌ی اجتماعی به‌جای تیک آبی، «تیکی با رنگ متفاوت» به حساب‌های کاربری مؤسسه‌ها و شرکت‌ها اختصاص می‌دهد. ماسک می‌گوید این تیک جدید هنوز در مرحله‌ی ایده‌پردازی است و تصمیم نهایی درباره‌ی آن گرفته نشده. شماری از کاربران گفته‌اند که ممکن است شاهد اضافه شدن تیک طلایی‌رنگ به حساب‌های توییتری باشیم.

به‌دنبال انتشار گزارش اختصاصی ورج، ایلان ماسک در توییتی تأیید کرد که سرویس اشتراکی بلو تا زمان روی کار آمدن مکانیزمی برای جلوگیری از جعل هویت گسترده، ارائه نخواهد شد. او همچنین گفته است: «ما احتمالاً از تیکی با رنگ متفاوت برای سازمان‌ها استفاده خواهیم کرد.»

توییتر در حال حاضر بخش اعظم درآمدهایش را ازطریق تبلیغات کسب می‌کند، اما ایلان ماسک در تلاش است سهم سرویس اشتراکی را از درآمد کلی توییتر افزایش دهد. ماسک عقیده دارد که آینده‌ی توییتر وابسته به موفقیت سرویس اشتراکی است. از زمان تصاحب توییتر به دست ایلان ماسک، درآمد تبلیغاتی این شبکه‌ی اجتماعی افت قابل توجهی را تجربه کرده است.

منبع: زومیت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->