شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود سامسونگ از حافظ رم جدید خود رونمایی کرد | LPDDR5X، راهی برای ورود هوش مصنوعی به گوشی‌های همراه پاول دورف: کاربران تلگرام به‌زودی میلیاردی می‌شوند ژاپن هم از اپل شکایت می‌کند؟ مدل‌های لوکس iPhone 15 Pro معرفی شدند | مافیای اپل جزئیات جدید از تنظیمات اجرای بازی‌ها در پلی استیشن ۵ پرو جزئیات جدید از حمله هکری به سازمان‌های اسرائیلی | مرکز پژوهش‌های هسته‌ای «دیمونا» هدف قرار گرفته است موتورولا از دو گوشی جدید رونمایی کرد شیائومی با Redmi K70 Ultra به جنگ پرچمدارها می‌آید گمانه‌زنی جدید درباره زمان عرضه GTA 6 سرمایه‌گذاری ۱.۵میلیاردی مایکروسافت در G42 | امارات با هوش مصنوعی در منطقه می‌تازد وایبر پیام‌هایی را که نخوانده‌اید برایتان خلاصه می‌کند | پیام‌رسان قدیمی برمی‌خیزد
سرخط خبرها

«بیگ‌بنگ توییتر» آغاز شد + جزئیات

  • کد خبر: ۱۳۷۳۸۵
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۰
«بیگ‌بنگ توییتر» آغاز شد + جزئیات
منابع آگاه می‌گویند توییتر نزدیک‌ به ۶۲٬۰۰۰ حساب کاربری تعلیق‌شده را فعال کرده است، حساب‌هایی که ۷۲ مورد از آن‌ها بیش از یک‌میلیون دنبال‌کننده دارند. کارمندان شرکت این اتفاق را «بینگ‌بنگِ» توییتر خطاب می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته‌ی گذشته، ایلان ماسک این ایده را مطرح کرده بود که حساب‌های تعلیق‌شده‌ی توییتر مجدداً فعال شوند. بیش از ۱٫۵ میلیون نفر از افرادی که در نظرسنجی ماسک شرکت کردند (معادل ۷۲٫۴ درصد از کل شرکت‌کنندگان) با این ایده موافقت کردند. ماسک در واکنش به موافقت کاربران اعلام کرد که بازگشت حساب‌های تعلیق‌شده به‌زودی شروع می‌شود.

نشریه‌ی پلتفرمر به‌نقل از منابع آگاه می‌نویسد کارکنان توییتر ازطریق توییت‌های ایلان ماسک متوجه «عفو عمومی» حساب‌های افراد خاطی شده‌اند. ظاهراً حتی کارکنان توییتر نیز نمی‌دانسته‌اند که عفو عمومی ماسک مشمول حال کدام حساب‌ها می‌شود؛ اما مدت کوتاهی پس از نظرسنجی، به فرمان ماسک فرایند خارج‌کردن حساب‌های کاربری از حالت تعلیق را شروع کرده‌اند.

پلتفرمر ادعا می‌کند تاکنون تقریباً ۶۲٬۰۰۰ حساب کاربری توییتر با بیش از ۱۰٬۰۰۰ دنبال‌کننده به این پلتفرم برگشته‌اند. یکی از این حساب‌های کاربری بیش از پنج‌میلیون دنبال‌کننده دارد و ۷۵ حساب نیز بیش از یک‌میلیون دنبال‌کننده دارند. هویت این حساب‌ها فعلاً مشخص نشده است. پلتفرمر می‌گوید کارکنان توییتر از این اتفاق به‌عنوان «بینگ‌بنگ» یاد می‌کنند.

به‌گفته‌ی برخی از کارکنان فعلی توییتر که نخواسته‌اند نامشان فاش شود، بازگشت حساب‌های تعلیق‌شده در دورانی که شبکه‌ی اجتماعی متن‌محور در حال از‌دست‌دادن نیروهای مستعد است، احتمالاً به افزایش بی‌ثباتی منجر می‌شود. توییتر برای بازگردانی هر حساب کاربری باید نموداری اجتماعی را بازسازی و داده‌های مربوط به‌دنبال‌کنند‌ه‌ها و دنبال‌شده‌های هر حساب را فعال کند. درباره‌ی حسابی نظیر حساب رئیس‌جمهور سابق آمریکا با ۸۸ میلیون دنبال‌کننده، توییتر باید «میلیون‌ها فهرست» را به‌روزرسانی و حفظ کند.

بازگردانی گسترده‌ی حساب‌های تعلیق‌شده در هفته‌ای انجام می‌گیرد که نسخه‌ی جدید سرویس اشتراکی توییتر از راه می‌رسد. این نسخه‌ی اشتراکی که به‌دلیل جعل هویت افراد معروف از دسترس خارج شد، دریافت تیک آبی را با پرداخت ۸ دلار در ماه ممکن می‌کند. به‌ادعای پلتفرمر، سندی داخلی که برای نمایش به کارکنان بخش فروش طراحی شده، برخلاف گزارش‌ها ادعا می‌کند که میزان جعل هویت «به‌شدت نادر» بوده است.

در بخشی از سند توییتر، آمده است که جعل هویت پیش‌بینی شده بود و این شبکه‌ی اجتماعی به‌‌طور هدفمند در حال سازگاری با شرایط جدید است تا از این اتفاق جلوگیری کند. با وجود وعده‌های توییتر، شرکت‌های تبلیغاتی همچنان تا حد زیادی از همکاری با این شبکه‌ی اجتماعی خودداری می‌کنند. گزارش فایننشال‌تایمز ادعا می‌کند ایلان ماسک شماری از مدیران عامل شرکت‌ها را به‌‌دلیل رهاکردن توییتر سرزنش کرده است.

جدیدترین نمونه‌ی توقف تبلیغ را اپل انجام داده و ظاهراً ضربه‌ی جبران‌ناپذیری به کسب‌و‌کار توییتر زده است. گزارش واشینگتن‌پست نشان می‌دهد اپل در فصل اول سال جاری میلادی بیشتر از تمامی مشتریان دیگر توییتر، تبلیغات این شبکه‌ی اجتماعی را خریده است. اپل با پرداخت ۴۸ میلیون به توییتر، ۴ درصد از کل درآمد فصلی این شبکه‌ی اجتماعی را ثبت کرد. ایلان ماسک می‌گوید اپل تا حد زیادی تبلیغ در توییتر را متوقف کرده است؛ به‌همین‌دلیل، از آزادی‌بیان در آمریکا متنفر است. افزون‌براین، ماسک مدیرعامل اپل را در توییتر منشن کرد تا از او توضیح بخواهد.

احتمال اینکه فردی در جایگاه تیم کوک به سخنان ایلان ماسک پاسخ دهد، بسیار کم است. هم‌زمان با سکوت تیم کوک، ایلان ماسک در توییت دیگری گفت اپل بدون ارائه‌ی دلیل واضح تهدید کرده است که خدمت‌دهی به توییتر را در اپ استور متوقف می‌کند. دراین‌میان، ماسک نیز از اپل به‌‌دلیل کارمزد ۳۰ درصدی اپ استور انتقاد کرده است.

منبع: زومیت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->