سرخط خبرها

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور: ملت ایران لیاقت مقدمه‌سازی ظهور امام زمان(عج) را دارد

  • کد خبر: ۱۳۶۳۱۲
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور: ملت ایران لیاقت مقدمه‌سازی ظهور امام زمان(عج) را دارد
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور، گفت: ملت ایران لیاقت مقدمه‌سازی ظهور امام زمان(عج) را دارد و شما جوانان باید خود را برای آن روز آماده کنید.
به گزارش شهرآرانیوز، در اجتماع بزرگ دانشجویان بسیجی مشهد که هم‌زمان با فرارسیدن هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج دانشجویی در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، حجت‌الاسلام دکتر مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور، با اشاره به سنت الهی مبنی بر ابتلا و امتحان انسان در مسیر دستیابی به کمال و سعادت گفت: هرچه انسان در این مسیر بالاتر برود، امتحان او پیچیده‌تر و هرچه جامعه متکامل‌تر و رشد‌یافته‌تر باشد، امتحانات او دشوارتر خواهد بود.
وی افزود: صحنه‌هایی که این روزها در آن قرار داریم، یکی از صحنه‌های بزرگ امتحان جریان مؤمن و انقلابی است. باید خود را برای امتحانات بزرگی آماده کنیم که مقدمه ظهور منجی عالم بشریت خواهد بود.
حجت‌الاسلام رستمی تأکید کرد: اگر جامعه ادعا می کند صلاحیت اداره و اصلاح دنیا را دارد، باید این صلاحیت را نشان بدهد. شما بسیجیان که داعیه سربازی امام عصر(عج) در زمان ظهور را دارید، باید از عهده این امتحانات دشوار برآیید و سربلند باشید.
وی افزود: بسیجیان با اراده مستحکم و استوار و با وجود توهین‌ها و طعنه‌ها و تهمت‌ها و هجمه‌های رسانه‌های دشمن در میدان ماندند و ایستادگی کردند.

فتنه امروز یکی از پیچیده‌ترین امتحانات است

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: فتنه‌ای که در آن قرار گرفته‌ایم، یکی از پیچیده‌ترین امتحانات است. چون امتحان و صحنه «شناخت» است و جنگ دشمن هم در این صحنه «جنگ شناختی» است. تمام امکانات تغییر باور و تغییر شناخت را دشمن در اختیار خود گرفته است.
وی افزود: آخرین راهکار دشمن این بوده که مردم را نسبت به انقلاب دلسرد کند.
حجت‌الاسلام رستمی در ادامه گفت: ما داغدار شهدا هستیم، اما افسرده نیستیم و به آینده امیدواریم. این تحرکات و ناامنی‌ها آخرین دست‌و‌پازدن نظام سلطه و آخرین کاری است که از دست آن‌ها برمی‌آید.
حجت‌الاسلام رستمی تأکید کرد: دعوای امروز دعوای یک عده جوان فریب‌خورده در خیابان نیست. دعوای تمام نظام سلطه علیه جمهوری اسلامی است.

این ملت لیاقت مقدمه‌سازی ظهور امام زمان(عج) را دارد

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور، خاطرنشان کرد: این ملت لیاقت مقدمه‌سازی ظهور امام زمان(عج) را دارد و خود را برای آن روز آماده می‌کند. این ملت شهادت‌پرور است و ذره‌ای در مسیر شهادت تردید به خود راه نداده است. این ملت به‌دنبال اهتزاز پرچم لا اله الا الله بر فراز تمام قله‌های جهان است. به گفته شهید حاج قاسم سلیمانی، جمهوری اسلامی حرم است و شهیدان این روزها شهید مدافع حرم بوده‌اند.
وی تأکید کرد: باید دست افرادی را که در جریانات اخیر آسیب دیده‌اند و ذهن آن‌ها دچار اغتشاش شده و تشخیص برای آن‌ها دشوار شده است را بگیرید. این‌ها باید در کنار شما سربازان امام عصر باشند. ناراحتی ما به‌خاطر بچه‌هایی است که آسیب دیده‌اند و همه این‌ها باید جزو سربازان بزرگ سپاه بزرگ اسلام و بسیج میلیونی قرار بگیرند.

تقدیر از خانواده‌های شهدا و نخبگان بسیجی

در ابتدای این جلسه نیز رسول نوروزی، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی خراسان رضوی، گزارشی از فعالیت‌های بسیج دانشجویی در عرصه‌های مختلف ارائه کرد.
در بخش پایانی این مراسم نیز از جمعی از دانشجویان نخبه بسیجی دانشگاه‌های استان خراسان رضوی و همچنین خانواده شهیدان زینال‌زاده و رضازاده که هفته گذشته در جریان اغتشاشات به درجه شهادت نائل آمدند، تجلیل شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->