سرخط خبرها

پیکر شهید مدافع امنیت، شهید مختارزاده در قم تشییع شد + فیلم

  • کد خبر: ۱۳۹۶۸۱
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹
پیکر شهید مدافع امنیت، شهید مختارزاده در قم تشییع شد + فیلم
طلبه بسیجی شهید مدافع امنیت حسن مختارزاده عصر امروز دوشنبه ۲۱ آذرماه از مصلی قدس قم به سمت حرم حضرت فاطمه معصومه(س) تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکر پاک این شهید در حرم کریمه اهل بیت(ع) به خاک سپرده شد.

به گزارش شهرآرانیوز، عصر امروز ۲۱ آذرماه مردم قم با تجمع در مصلای قدس شهر قم، پیکر پاک شهید مدافع امنیت را با شور و نوا و برگزاری آیین های مختلف عزاداری تا حرم مطهر حضرت معصومه (س) بدرقه کردند.

پیکر این شهید مدافع امنیت پس از طواف گرداگرد مضجع شریف و نورانی کریمه اهل بیت و اقامه نماز توسط حجت‌الاسلام احمد عابدی از استادان حوزه علمیه قم، در حرم مطهر بانوی کرامت آرام گرفت.

گفتنی است؛ حسن مختارزاده طلبه بسیجی فعال یگان فاتحین استان قم که به صورت خودجوش از سال ۹۸ به عنوان بسیجی همکار در گردان ۶۰۲ یگان امنیتی امام علی (ع) سپاه محمد رسول الله تهران نیز فعالیت داشت، در ماموریت آرام‌سازی اغتشاشات تهران مصدوم شد و پس از ۲۲ روز بستری در کما عصر روز جمعه ۱۸ آذرماه به فیض شهادت نائل آمد.

وی روز ۲۶ آبان همراه با برادرش در حال بازگشت از مأموریت آرام سازی در اتوبان حکیم غرب به شرق، ابتدای ۳۵ متری گلستان بود که بر اثر روغن و گازوییل ریخته شده توسط اغتشاش‌گران در مسیر حرکت کاروان موتوری بسیج، دچار سانحه می‌شود و یک خودرو از روی بدن وی گذر می‌کند و متواری می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->