بهادر اسدی کارگردان مشهدی درگذشت + بیوگرافی (۱۰ فروردین ۱۴۰۲) انتقاد نظام پرستاری از یک سریال تلویزیونی | ادبیات سخیف را کنار بگذارید زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ
سرخط خبرها

«لوپتو» ۵ میلیاردی شد!

  • کد خبر: ۱۳۶۹۲۹
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
«لوپتو» ۵ میلیاردی شد!
انیمیشن «لوپتو» در کمتر از یک ماه اکران، توانست با جذب ۱۸۵ هزار مخاطب کودک و نوجوان در سینما‌های سراسر کشور به فروش چهار میلیارد و هفتصد میلیون تومانی دست یابد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ با گذشت قریب به یک ماه از آغاز اکران انیمیشن سینمایی «لوپتو»، فروش این انیمیشن با تکیه بر جذب ۱۸۵ هزار مخاطب کودک و دانش‌آموز از سراسر کشور، به مرز فروش ۵ میلیارد تومان رسیده است.

«لوپتو» همزمان با شروع سال تحصیلی تمرکز ویژه‌ای بر اکران‌های مدارس کرد و طبق آمار سهم دانش‌آموزان سراسر کشور از فروش این انیمیشن ۳۶ هزار مخاطب و ۷.۶۰٠.٠٠٠.٠٠٠ ریال بوده که به عبارتی برابر با ۲۰% مخاطبان و ۱۶% فروش آن است.

این انیمیشن به کارگردانی عباس عسکری و تهیه‌کنندگی محمدحسین صادقی و احسان کاوه، تاکنون ۱۵۰۰ سانس اکران دانش‌آموزی در سراسر کشور داشته است. استان‌های تهران، مشهد، اصفهان و شهرکرد پیشتاز میزان استقبال مدارس از این انیمیشن بوده‌اند.

انیمیشن «لوپتو» از ۱۱ آبان با شعار «شادی ساختنی است» توسط پخش بهمن سبز روی پرده سینماهای کشور رفت و در طول مدت اکران خود توانست صدرنشین گیشه ماهانه سینماهای ایران شود.

به مناسبت پیروزی تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی و با ارائه کد تخفیف IRAN۲۰۲۲ مخاطبان می‌توانند با تهیه بلیت انیمیشن سینمایی «لوپتو» از سامانه گیشه۷، این انیمیشن سینمایی را در روزهای شنبه تا دوشنبه ۵ تا ۷ آذر، با ۳۰% تخفیف در سینماهای سراسر کشور تماشا کنند.

«لوپتو» اثری موزیکال، شاد و مهیج و نخستین محصول مرکز انیمیشن سوره است که با تکنیک سه بعدی و برگرفته از قصه و فضایی کاملا ایرانی و در استودیوی فراسوی ابعاد توسط هنرمندان جوان کرمانی تولید شده است.

منبع: خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->