«پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست
سرخط خبرها

درآمد فروش بلیت بازی ایران و آمریکا در سینما به چه کسی می‌رسد؟

  • کد خبر: ۱۳۷۸۵۴
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
درآمد فروش بلیت بازی ایران و آمریکا در سینما به چه کسی می‌رسد؟
سخنگوی انجمن سینماداران درباره درآمد فروش بلیت‌های اکران بازی فوتبال ایران و آمریکا گفت: تمامی عایدی فروش بلیت‌های این اکران به سینماداران تعلق خواهد گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سینما اگرچه با فیلم‌های اخیرش شرایط گیشه‌ای مناسبی نداشت و به دلایل مختلف نتوانست تماشاگر چشمگیری را به سالن‌ها بکشاند، اما رضایت مدیران سینما و تلویزیون و ... و تصمیم مبارکشان در کشاندن بازی ایران و آمریکا به سالن‌های سینما وضعیت را تغییر داد.

سخنگوی انجمن سینماداران در پاسخ به این پرسش که عایدی فروش بلیت‌های اکران بازی فوتبال به چه کسانی می‌رسد می‌گوید: اگر ما ظرفیتی را از اکران فیلم‌های روی پرده می‌گرفتیم و سانس نمایش آن فیلم را به اکران فوتبال اختصاص می‌دادیم، حق طبیعی صاحبان آثار بود که ما درصدی از فروش را به آن‌ها اختصاص دهیم، اما این بازی در سانس فوق‌العاده سینما‌ها اکران شد و تداخلی با برنامه معمول نمایش فیلم‌ها نداشت. به همین دلیل تمامی عایدی فروش بلیت‌های این اکران به سینماداران تعلق خواهد گرفت.

وی در عین حال تأکید کرد: به این نکته هم توجه داشته باشید که سینماداران، با توجه به ریسک و حساسیت بالایی که این اکران داشت، حداکثر نیروی انسانی و پرسنل خود را به کار گرفتند تا بتوانند به‌دور از هر گونه حاشیه‌ای میزبان مردم باشند. تمهیدات بسیاری اندیشیده شد تا حال مردم خوب باشد و بدون نگرانی به تماشای فوتبال بنشینند.

در نهایت باید گفت این ظرفیت وجود دارد و باید روی آن حساب ویژه کرد و با تدبیر از موقعیت پیش آمده سود فرهنگی و اقتصادی برد.

منبع: برنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->