نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

آیا تیم ملی فوتبال آمریکا بهتر از ولز بازی می کند؟

  • کد خبر: ۱۳۷۱۳۵
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹
آیا تیم ملی فوتبال آمریکا بهتر از ولز بازی می کند؟
آمریکا مقابل انگلیس خیلی بهتر از ما این تیم پرستاره را مهار و حتی تحت فشار گذاشت. دلیل این مسئله هم جوانی این تیم و توانایی آن‌ها در حفظ توپ همراه با دوندگی بالاست.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی تا قبل از حضور در جام جهانی انگلیس را جدی‌ترین رقیب خود در این مسابقات می‌دانست و به قول کارلوس کی‌روش تیم او روی امتیازی اولین بازی هیچ حسابی باز نکرده بود.

در بازی با ولز ایران به ۳ امتیازی که روی آن حساب کرده بود رسید و حالا ما با یک امتیاز هم شانس خیلی زیاری برای صعود داریم از این جهت که ولز توانایی شکست آمریکا را ندارد.

اما از یک مسئله نباید غافل شد که آمریکا مقابل انگلیس خیلی بهتر از ما این تیم پرستاره را مهار و حتی تحت فشار گذاشت. دلیل این مسئله هم جوانی این تیم و توانایی آن‌ها در حفظ توپ همراه با دوندگی بالاست.

میانگین سنی یانکی‌ها ۲۴ سال است و آن‌ها توانایی زیادی در حفظ توپ و پرس شدید حریف خود دارند. از این‌رو بی‌محابا حمله کردن به دروازه این تیم به نوعی خودکشی است. شاید یانکی خوب مالکیت توپ کنند، اما در ایجاد موقعیت و زدن ضربات آخر چندان موفق نیستند، چون بازیکنان خلاق و توانمندی برای زدن ضربات نهایی به حریفان را ندارند.

اما در اینسو شاید میانگین سنی ایران ۲۹ سال باشد، اما بازیکنان خلاق زیادی در اختیار داریم که اگر آمریکا از آن‌ها غفلت کند کارش تمام است. مهدی طارمی، سردار آزمون، علی قلی‌زاده، سامان قدوس و. نفراتی هستند که هر لحظه بوی گل می‌دهند و کافی است است موقعیت گیرشان بیاید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->