غیبت آقاسی در جام حذفی پخش زنده بازی ایران و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جلالی صدرنشین پاسور‌های لیگ برتر صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش
سرخط خبرها

۶ امتیاز برای خاتون در مشهد و کیان در تهران

  • کد خبر: ۱۳۲۰۱۹
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
۶ امتیاز برای خاتون در مشهد و کیان در تهران
دختران خراسانی دست پر از لیگ‌های برتر بازگشتند

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ نمایندگان بانوان خراسان‌رضوی در لیگ‌های برتر فوتبال و فوتسال دست پر و با امتیاز کامل از میدان بازگشتند. کیان نیشابور در تهران به پیروزی رسید و خاتون‌های فوتسالیست در مشهد جشن پیروزی گرفتند. لیگ‌برتر فوتبال بانوان دومین هفته را پشت سر گذاشت و در این هفته تیم‌های مهمان بسیار موفق‌تر ظاهر شدند. کیان نیشابور نیز در این هفته خارج از خانه به میدان رفت، اما با پیروزی شیرین به خانه بازگشت. همچنین در حساس‌ترین دیدار‌ها تیم‌های مدعی شهرداری سیرجان و خاتون بم حریفانشان را شکست دادند تا با شش امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار بگیرند.

صعود کیان به رتبه چهارم

کیان نیشابور دیدار خانگی هفته نخستش را به نماینده استان فارس واگذار کرده بود و در هفته دوم باید به مصاف دیگر تیم تازه‌وارد لیگ، یعنی بادرود می‌رفت. بادرود که تنها نماینده استان تهران در لیگ‌برتر فوتبال زنان است، در هفته اول به‌علت مشکلات مدیریتی در دیدار برابر خاتون حاضر نشد تا با حکم کمیته انضباطی ۳ برصفر بازنده اعلام شود و به این ترتیب هردو تیم درپی ثبت اولین پیروزی‌شان در جدول بودند. کیان نیشابور در دیدار دومش در ورزشگاه کارگران تهران به میدان رفت و موفق شد با دو گل مطهره دانش‌آموز در دقایق ۳۵ و ۴۹ پیروز شود. این پیروزی، کیان را بالاتر از تیم‌های سپاهان و ملوان، به رتبه چهارم جدول لیگ‌برتر و رساند.

صدر در تسخیر کرمانی‌ها

در هفته دوم تیم‌های کرمانی لیگ، یعنی شهرداری سیرجان و خاتون بم، دو تیم اصلی مدعی قهرمانی، در همه آمار و ارقام مساوی شدند تا تکلیف صدرنشین به‌سختی مشخص شود. در این هفته شهرداری سیرجان مقابل پیکان به میدان رفت و افسانه چترنور، مهاجم گل‌زن تیم‌ملی، در دقایق ۱۶، ۲۲ و ۳۳ سه بار دروازه پیکان را باز کرد و هت‌تریک در پانزده دقیقه را رقم زد. درنهایت این بازی ۵برصفر به پایان رسید. خاتون که دیدار اول فصلش را با حکم کمیته انضباطی و به‌دلیل حاضرنشدن تیم بادرود تهران پیروز شده بود، به مصاف ملوان رفت و با چهار گل این تیم شمالی را شکست داد.

گل‌های خاتون را در این دیدار زهرا قنبری، سمانه چهکندی، الهام عبدالرحمانی و نگین زندی به ثمر رساندند. در ادامه بازی‌ها شاگردان مریم ایراندوست که در هفته اول رقابت‌ها شکست سختی مقابل شهرداری سیرجان متحمل شدند، در دومین بازی فصلشان مهمان پالایش گاز ایلام بودند که درنهایت یک‌برصفر اولین برد فصلشان را در ایلام جشن گرفتند. همچنین ایساتیس کران فارس و زارع باتری سنندج به تساوی یک‌بریک رسیدند.

آغاز خوش برای فوتسالی‌های مشهد

پس از دو هفته تعویق در برگزاری لیگ‌برتر فوتسال بانوان کشور، سرانجام سوت آغاز این رقابت‌ها زده شد. البته با برنامه‌ریزی جدید سازمان لیگ در قالب دو رویداد متفاوت سوپرلیگ فوتسال بانوان و لیگ‌برتر فوتسال، همه نگاه‌ها به سوپرلیگ جلب شده است و رسانه‌ها دیگر علاقه چندانی به پوشش نتایج بازی‌های لیگ‌برتر ندارند و اخبار این بازی‌ها در هفته نخست با بی‌توجهی رسانه‌های ورزشی همراه بود. با این حال پنج بازی پیگیری شد.

خاتون مشهد نماینده جدید استان در لیگ‌برتر فوتسال است که به‌جای چیپس کامل آمده است. این تیم در بازی نخست قدرتمند ظاهر شد و توانست آریاپاک البرز را ۴بر۲ شکست دهد. خاتون مشهد با این پیروزی در رده سوم جدول جای گرفت. در دیگر بازی‌ها و در شهرآورد پرگل شمالی‌ها هیئت آمل ۷بر۵ نماینده نوشهر را شکست داد و در رده دوم جای گرفت. تیم پارس‌آرای شیراز نیز با سه امتیاز بی‌دردسر مقابل کیمیای اسفراین صدرنشین شد. سایپا ۳بر۲ از مهرعظام گذشت و فولاد هرمزگان ۲بریک مس کرمان را شکست داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->