پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاج‌فیروز: ثبت‌نام مجدد برای انتخابات هیات فوتبال خلاف قانون است تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس
سرخط خبرها

رضاپور: قهرمانی و صعود به سوپرلیگ را می‌خواهیم

  • کد خبر: ۱۳۴۶۳۵
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
رضاپور: قهرمانی و صعود به سوپرلیگ را می‌خواهیم
مریم رضاپور سرمربی تیم فوتسال «خانه من» مشهد گفت: بازی‌به‌بازی پیش می‌رویم و خداراشکر مطلوب‌ترین نتایج را تا اینجا گرفته‌ایم.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ تیم فوتسال مشهد در لیگ‌برتر فوتسال بانوان کشور در سه هفته نخست لیگ بهترین نمایش را داشته است و حالا باید در چهارمین هفته به‌مصاف پارس‌آرای شیراز یکی از رقبای مدعی خود در این فصل برود و اگر بتواند از این دیدار هم دست پر بیرون بیاید، می‌توان روی سکونشینی این تیم حسابی ویژه باز کرد.

مریم رضاپور، سرمربی جوان تیم فوتسال خانه من مشهد، بعد از کسب سومین پیروزی پیاپی تیمش گفت: بازی‌به‌بازی پیش می‌رویم و خداراشکر مطلوب‌ترین نتایج را تا اینجا گرفته‌ایم. سطح مسابقات لیگ‌برتر خوب است و تیم‌ها یکدست شده‌اند. هدف ما امسال کسب مقام است و چشم‌انداز ما قهرمانی است. می‌خواهیم با حضور روی سکو راهی سوپرلیگ هم بشویم.

او ادامه داد: در هفته سوم نیز بچه‌های تیم با غیرت همیشگی یک پیروزی دیگر رقم زدند. به تیم کیمیا نیز خسته‌نباشید می‌گویم که اسطوره فوتسال خراسان را در کنار خود دارند، اما این تیم جوان نیز دیر بسته شده و برای کسب آمادگی با مشکلاتی روبه‌رو بوده است.

رضاپور با اشاره به نحوه حضورش در رأس این تیم مشهدی ادامه داد: نیم‌فصل دوم سال گذشته با ترکیب همین بچه‌ها در چیپس کامل بودیم. از آن ترکیب دوسه بازیکن تغییر کردند. با حضور حامی مالی جدید حدود یک‌ماه پیش از شروع لیگ‌برتر تمرینات تیم را شروع کردیم.

سرمربی تیم فوتسال خانه من درباره ترکیب تیمش گفت: خوشبختانه همه بازیکنانم بومی و مشهدی هستند و همگی بااستعدادند و در زمین بازی بسیار باغیرت ظاهر می‌شوند. بچه‌های تیم ما میانگین سنی کمی دارند و کوچک‌ترین بازیکن ما متولد ۱۳۸۷ است و بقیه بازیکنان شانزده سال به بالا هستند که آن‌ها را خودم آموزش داده‌ام و در این سال‌ها بازیکن‌سازی کرده‌ام. بزرگ‌ترین بازیکن ما نیز ۳۶سال دارد. تعداد زیادی از بازیکنان تجربه لیگ‌برتری ندارند و فقط چهارپنج نفر پیش از این در لیگ‌برتر بازی کرده بودند.

او درباره اینکه تیمش با نام‌هایی مثل خاتون یا خانه امن در رسانه‌ها مطرح می‌شود، گفت: نمی‌دانم چرا در اخبار اسم اشتباهی را عوض نمی‌کنند. اسپانسر تیم بسیار زحمت می‌کشد و شرایط خوبی را برای تیم مهیا کرده است و استفاده از اسم‌های اشتباه به‌ضرر تیم و حامی آن است. امیدوارم بعد از سه هفته نام «خانه من» به‌درستی منعکس شود.

رضاپور با اشاره حریفان تیمش در راه کسب قهرمانی گفت: بیشتر تیم‌ها برای حریفان جدید و ناشناخته هستند و به‌جز سایپا و کرمان و پارس‌آرا شناخت و آنالیزی از دیگر تیم‌ها نداریم. همین موضوع باعث شده است تا پایان نیم‌فصل اول هر بازی یک چالش جدید برای ما باشد که به مدیریت‌کردن نیاز دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->