چین : ناتو مسئول اصلی جنگ اوکراین است نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی سازمان ملل: پاک‌سازی نوار غزه از آوار و بمب‌های منفجرنشده احتمالاً ۱۴ سال طول بکشد اعلام آمادگی روسیه برای گسترش همکاری‌های نظامی با ایران انسیه خزعلی: دشمن درحال ترویج معضل بی هویتی در بین جامعه است رئیس جمهور چین برقراری صلح جهانی را مسئولیت واشنگتن و پکن دانست رئیسی: آماده تبادل ظرفیت‌ها با کشور‌های آفریقایی هستیم پادشاه انگلیس با قانون ضد مهاجرتی رواندا موافقت کرد آیت‌الله علم‌الهدی: بازگرداندن عناصر ناپاک خارجی به معنای جذب نیست | میدان‌داری مردم و دولت، پیش‌نیاز تحول فرهنگی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: اجرای طرح نور ماموریت قانونی فراجا است رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان فاش شد بمباران دوباره امدادگران غزه با شهادت ۸نفر (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) استعفای سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی اعتراضات گسترده دانشجویی به جنایات رژیم صهیونیستی| ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی بازداشت شدند
سرخط خبرها

نماینده قصرشیرین: بانک‌ها از پرداخت تسهیلات ساخت مسکن ملی خودداری می‌کنند

  • کد خبر: ۱۳۸۵۳۰
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
نماینده قصرشیرین: بانک‌ها از پرداخت تسهیلات ساخت مسکن ملی خودداری می‌کنند
نماینده مردم قصرشیرین در مجلس گفت: با وجود اینکه شعار دولت توجه به اشتغال و تولید و مسکن بود، اما بانک‌ها از پرداخت تسهیلات مربوط به این حوزه‌ها خودداری می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، شهریار حیدری در نشست علنی نوبت صبح امروز (سه شنبه، ۱۵ آذرماه) مجلس در تذکر شفاهی، گفت: به منظور جلوگیری از هدررفت وقت مجلس که در واقع همان وقت مردم است پیشنهادی دارم. دولت حدود ۳ ماه برای تنظیم بودجه سال ۱۴۰۱ زمان صرف کرد، در مجلس نیز بررسی این موضوع حدود ۳ ماه وقت گرفت.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس با بیان اینکه اولویت دولت در بودجه امسال اشتغال، مسکن و بهبود وضعیت کار بود، افزود: با وجود اینکه چندین ماه از سال مالی ۱۴۰۱ می‌گذرد، اما در سطح ملی ۶ درصد و در سطح استانی ۴.۳ درصد این موضوع تخصیص یافته، عملا صفر بوده است.

وی اضافه کرد: دولت در واقع ۳ ماه باید برای بودجه سال ۱۴۰۲ زمان صرف کند، از سوی دیگر مجلس نیز باید ۳ ماه خود را به بررسی این موضوع بپردازد. با توجه به اینکه عملاً بودجه امسال تحقق پیدا نکرده پیشنهاد می‌کنم طرح‌ها و برنامه‌های سال ۱۴۰۱ به سال آینده منتقل شود تا وقت مجلس و دولت گرفته نشود.

این نماینده مردم در مجلس، تصریح کرد: هرچند سیاست دولت توجه به اشتغال و تولید است، اما بانک‌ها به دلیل تراز منفی از پرداخت وام‌های بیش از ۱۰۰ میلیون تومان خودداری می‌کنند در این شرایط چگونه می‌توان خوداشتغالی را محقق کرد از سوی دیگر در حوزه مسکن ملی نیز بانک‌ها همکاری مناسبی ندارند و تسهیلات مصوب را در اختیار سازنده قرار نمی‌دهند با وجود اینکه مقرر بود تا پایان سال یک میلیون واحد مسکن ساخته شود، اما هنوز زمین آن نیز تملک نشده است.

وی ادامه داد: بهتر است تمام برنامه‌های مصوب برای سال ۱۴۰۱ به سال آینده منتقل شود، در صورتی که مجلس نمی‌تواند این کار را انجام دهد از مقام معظم رهبری خواهشمندیم با حکم حکومتی عنایتی به بودجه ۱۴۰۲ داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->