سرخط خبرها
رئیس کمیسیون ویژه ایثارگران شورای اسلامی شهر مشهد:

علاقه‌مندی همه مردم به سردار قاسم سلیمانی به خاطر منش ویژه این شهید بزرگوار بود

  • کد خبر: ۱۳۹۴۲
  • ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸
علاقه‌مندی همه مردم به سردار قاسم سلیمانی به خاطر منش ویژه این شهید بزرگوار بود
رئیس کمیسیون ویژه ایثارگران شورای اسلامی شهر مشهد گفت: علاقه مندی همه مردم به سردار قاسم سلیمانی به خاطر منش ویژه زندگانی این شهید بزرگوار است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدحسین ودیعی با قدردانی حضور حماسی مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی به خصوص شهر مشهد در آئین وداع با سردارسپهبد شهید قاسم سلیمانی و یاران مظلومش اظهارکرد: شاهد بودیم که میلیون‌ها نفر از مردم شریف مشهد برای بدرقه پیکر پاک شهید سردار حاج قاسم سلیمانی به خیابان آمدند و این جریان و این حرکت مختص شهر مشهد نبوده و در بسیاری از شهر‌های ایران اتفاق افتاده است.
وی با تاکید بر این که این جریان ادامه داد خواهد بود، اضافه کرد: جمعیت عظیمی که در خیابان‌های مشهد کمتر دیده ام و این حجم سیل آسای جمعیت، نشانگر این است که مردم تفاوت خدمتگذار و خائن را می‌دانند و قدردان خادمان خود هستند.
عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: مردم می‌دانند سردار از دسته افرادی بود که هیچ گاه درگیر مسایل سیاسی و مادی جامعه و از همه مهمتر درگیر تندروی نشد؛ ایشان در دفاع مقدس و بعد از آن با اخلاص تمام از همه زندگی خود گذشت و در زمینه نظامی به مردم کشورمان خدمت نکرد.
وی با بیان این که ایشان هیچ گاه وارد عرصه‌های اقتصادی نشد و در تمامی موضوعات طرف مردم ایستاد، افزود: این شهید بزرگوار به تفکیک جامعه نپرداخت و همین باعث شد جایگاه رفیعی قلب‌های ایرانیان را به خود اختصاص بدهد.
ودیعی بیان کرد: او به معنای واقعی کلمه سرباز وطن بود و در وصیت خود توصیه کرد که سنگ قبری ساده داشته باشد؛ این شد که مردم ایران با هر عقیده و اندیشه‌ای و با هر و تفکری از شهادت او ناراحت شدند و برای خداحافظی با پیکر ایشان در این سرما و سختی حاصل از فشار جمعیت با عشق و علاقه آمدند.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم از رفتار و منش ایشان درس بگیریم و با تاسی از این شهید بزرگ، در راه مردم از هیچ خدمتی فرو گذار نباشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->