بازداشت قاتل فراری| جزییات درگیری عجیب و مرگبار دو جوان در خیابان چه بود؟ مصدومیت ۴ نفر براثر انفجار در پارک پرواز تبریز (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد زلزله، دوزین مینودشت در استان گلستان را لرزاند + جزئیات (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمایت دانشجویان تهران از خیزش ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا قتل دختر اصفهانی مبتلا به اوتیسم به دست مادرش مشهد، سومین قطب پیوند کبد در کشور است آرامگاه فردوسی برای ۱۰ شب میزبان بزرگداشت حکیم‌توس است دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان
سرخط خبرها

پرداخت ماهیانه بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد ریال مستمری به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۴۰۳۳۷
  • ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
پرداخت ماهیانه بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد ریال مستمری به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد خراسان رضوی
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: ماهیانه بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد ریال مستمری به مددجویان زیرپوشش استان پرداخت می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، رضا سلم آبادی در دیدار با امام جمعه و فرماندار شهرستان زاوه با بیان این مطلب افزود: هم اکنون ۱۸۴ هزار خانوار در استان تحت حمایت این نهاد قرار دارند.

وی با بیان اینکه در حوزه معیشت، بر اساس برنامه با خروج یک پرونده مددجوی معیشت بگیر، یک پرونده جدید جایگزین می‌شود، اظهار کرد:اما از ابتدای سالجاری تاکنون در استان۶ هزار و ۵۰۰ پرونده سهمیه مازاد از کشور دریافت کردیم.

سلم آبادی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون سه هزار و ۱۰۰ سری جهیزیه شامل پنج قلم کالای اساسی به ارزش هر سری ۳۲۰ تا ۳۵۰ میلیون ریال توزیع شده است و تا پایان سال این رقم به پنج هزار سری خواهد رسید.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تا کنون با هدف حمایت از خانواده‌های نیازمند ۷۰ هزار میلیارد ریال به نیازمندان پرداخت شده است که نیمی از آن در قالب تسهیلات و نیمی دیگر به صورت بلاعوض در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفت.

حجت الاسلام محمد شمس‌الدین زاده، امام جمعه شهرستان زاوه نیز در این دیدار بیان کرد: سیره اولیای خدا در کتب تاریخی، روایی و قرآن کمک به فقرا و نیازمندان بوده است و اولین آیه‌ای که در ماه رمضان بر پیامبر گرامی اسلام (ص) نازل شد آیه زکات بود که حضرت امیرالمومنین (ع) را مامور به خواندن این آیه برای مردم در مسجد کردند.

وی با بیان اینکه در قرآن ابتدا مسئله زکات و در ادامه به نماز اشاره کرده است، افزود: کمیته امداد به واسطه رسیدگی به فقرا نقش اساسی در پایداری نظام دارد و به صورت مستمر به نیازمندان رسیدگی می‌کند.

امام جمعه شهرستان زاوه در پایان از اقدامات خوب کمیته امداد شهرستان زاوه در خصوص کاهش آسیب‌های اجتماعی قدردانی کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->