واکنش نمایندگی ایران به دروغ‌پردازی اسرائیل علیه تهران در المپیک یاوه گویی ترامپ درباره ترور احتمالی خودش و ایران نشست استانداران با حضور وزیر کشور در مشهد برگزار شد شکست خفت بار رژیم صهیونیستی در پروژه غرق کردن تونل‌های غزه کشته‌های ارتش اسراییل به ۶۸۷ نفر رسید هدیه متفاوت دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب به مسعود پزشکیان رهبر معظم انقلاب: جریان جهانی حمایت از فلسطین متاثر از روح انقلاب اسلامی است+فیلم نخست وزیر پاکستان: تهدید‌های تروریستی از کشور‌های همسایه را تحمل نمی‌کنیم عربستان از پروژه‌های بلند پروازانه دست می‌کشد اخلاقی: نباید با مرزبندی میان مجلس و دولت این دو قوه را به سمت تنش ببریم پادشاه اردن پارلمان این کشور را منحل کرد هشدارها درباره تشدید عضوگیری آنلاین داعش از میان نوجوانان اروپا ایران از توافق حاصله در مورد یمن استقبال کرد مدافعان «سوباشی» با رشادت و ازخودگذشتگی، امنیت کشور را حفظ کردند وحیدی: ماندگاری زائران اربعین در کشور عراق بیشتر از ۷ روز نباشد گزینه‌های ریاست کمیسیون اصل ۹۰ مجلس مشخص شدند وزارت دفاع ارمنستان گزارش‌ها درباره امضای قرارداد تسلیحاتی با ایران را تکذیب کرد مقامات آذربایجان و رژیم صهیونیستی درباره مسائل منطقه‌ای گفت‌وگو کردند پوتین با اسد در کاخ کرملین دیدار کرد عملکرد جاوید رحمان به گزارش ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران
سرخط خبرها

چند میلیون معلم رتبه‌بندی نشده‌اند؟ (۲۶ آذرماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۴۰۴۴۲
  • ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸
چند میلیون معلم رتبه‌بندی نشده‌اند؟ (۲۶ آذرماه ۱۴۰۱)
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی آخرین وضعیت رتبه بندی معلمان را تشریح کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا منادی امروز در مراسم اختتامیه جشنواره الگو‌های برتر تدریس فنی و حرفه‌ای در مشهد، اظهار داشت: اجرای رتبه‌بندی معلمان در آغاز راه است به گونه‌ای که هنوز یک میلیون معلم رتبه‌بندی نشده‌اند.

وی افزود: با توجه به اینکه معلمان افرادی مهارت دیده هستند، لذا نظام پرداخت معلمان بالاتر از کارمندان قرار گرفته، البته کار شروع شده، اما سخت است. نظام رتبه‌بندی معلمان به مهارت معلم و کیفیت آموزش توجه دارد و با هدف ایجاد فضای رقابتی و تلاش در جهت کیفیت بخشی به کار معلمان تدوین شده است.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: ۳۸ میلیارد تومان بودجه برای اجرای طرح رتبه‌بندی در سال ۱۴۰۱ هزینه شده و هیئت‌های ممیزی برای اجرای رتبه‌بندی در حال فعالیت هستند.

مهدی کاظمی، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش نیز اظهار داشت: اقبال به رشته‌های فنی و حرفه‌ای در آموزش و پرورش در سال تحصیلی جاری در کشور دو درصد افزایش یافته است و علاوه بر توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای توانستیم در ایجاد هنرستان‌های جوار کارخانه‌ها نیز پیشرفت کنیم.

وی افزود:کیفیت بخشی به آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای باعث رشد کیفیت در کشور می‌شود به همین منظور رویکرد اصلی در زیست بوم جدید توجه به شایستگی‌های فنی است، زیرا اهمیت این شایستگی‌ها کمتر از شایستگی‌های دیگر نیست.

کاظمی تصریح کرد: تنوع در آموزش باعث تغییر در یادگیری می‌شود و این جشنواره یک حرکت الهام بخش در جهت توسعه شایستگی‌های فنی و غیرفنی است تا بتوانیم زمینه رشد بیشتر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش را در هفت هزار و ۱۵۰ هنرستان کشور فراهم کنیم.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورشگفت:یکی از قسمت‌های آموزش و پرورش که توسعه و پیشرفت کشور به آن گره خورده، تربیت نیروی متخصص در تراز انقلاب است که در هنرستان‌ها در حال انجام است همچنین می‌تواند تقویت هوش‌های چندگانه‌ای که در سند تحول بنیادین آمده است را نیز محقق کند.

وی خاطرنشان کرد: در سند تحول بنیادین یکی از چرخش‌های تحول آفرین چرخش به سمت آموزش‌های کاربردی و اثرگذار است که این مهم با مهارت آموزی اتفاق می‌افتد البته این موضوع نیاز به همکاری و حمایت بنگاه‌های اقتصادی، اصناف و سایر نهاد‌های تاثیرگذار دارد که در هنرستان‌های سرمایه‌گذاری کنند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->