نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ در دور رفت لیگ قهرمانان| توخل زنده ماند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت رئال مادرید و منچسترسیتی| همه چیز به دور برگشت کشید پخش زنده بازی آرسنال و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان (۲۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در لیگ قهرمانان (۲۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین اختلاف نکونام و خطیر قهرمانی را از استقلال می‌گیرد؟! فصل برای دانشگر تمام شد باشگاه استقلال به دنبال کاهش بدهی به ساپینتو باشگاه استقلال: از آسیا حذف نشدیم پایان مسابقات جام رمضان (شهدای چوار)‌تهران با حضور هاشمی و تاج شوک طیبی به تیم ملی فوتسال اعلام زمان مسابقات هفته‌های ۲۵ و ۲۶ لیگ برتر فوتبال داعش لیگ قهرمانان را تهدید کرد والیبال نشسته بانوان ایران فینالیست شد و در آستانه صعود به پارالمپیک قرار دارد رکورد ویژه الهلال به عدد ۳۳ رسید تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا | بهترین نسخه توپچی‌ها برابر مردان مونیخی تاریخ و ساعت بازی رئال‌مادرید و منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا | دربی قهرمانان بیرانوند ۱۰ روز دیگر برمی‌گردد + عکس سیلوا برای استقلال مجانی بازی می‌کند! شور و نشاط در سالن‌های ورزشی مشهد | بازدید شهردار و اعضای شورای شهر مشهد از جشنواره "برکت و کرامت" + فیلم خطیر: اصلا ما شاگرد آخر کاپیتان پرسپولیس محروم شد
سرخط خبرها

آخرین فرصت تیم بانوان آویژه‌ صنعت پارسا

  • کد خبر: ۱۴۰۴۷
  • ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸
آخرین فرصت تیم بانوان آویژه‌ صنعت پارسا
دختران بسکتبالیست مشهد در آخرین بازی خانگی خود در لیگ به حمایت و حضور هواداران نیاز دارند
مژده رنگیان - روز پنجشنبه دختران بسکتبالیست مشهدی در خانه باید به‌مصاف نفت آبادان بروند تا بتوانند بخشی از شکست سنگین دور رفت برابر این تیم را جبران کنند و دیداری جذاب را به هواداران خود تقدیم کنند. هفته گذشته آبادانی‌های لیگ برتر فوتسال در مشهد و مقابل نماینده مشهد با شکست نسبتا سنگینی روبه‌رو شدند و ۶ بر ۱ مشهد را ترک کردند، اما قضیه در بسکتبال فرق می‌کند. تیم پالایش نفت آبادان در لیگ بسکتبال یکی از مدعیان حضور در پلی‌آف است و درحال‌حاضر در رده دوم گروه‌ب این رقابت‌ها قرار دارد و به احتمال قوی دست‌پر مشهد را ترک خواهد کرد.

شکستی عجیب در آبادان
تیم بانوان آویژه‌صنعت پارسا در هفته چهارم دور رفت مسابقات برابر این تیم در آبادان به میدان رفته بود که این دیدار با نتیجه‌ای عجیب برای مشهدی‌ها همراه بود. دختران بسکتبالیست مشهد مقابل تیم پالایش نفت آبادان نمایش ضعیفی داشتند، به‌طوری‌که این بازی با نتیجه شگفت‌انگیز ۱۰۱بر۲۸ و پیروزی آبادانی‌ها به پایان رسید. مشهدی‌ها پیش‌از‌این تجربه شکست سنگین را در کارنامه داشتند، اما نتیجه این بازی، یک‌طرفه‌ترین پیروزی این فصل از لیگ بود. قطعا شکست با اختلاف ۷۳پوئن نمی‌توانست برای آویژه‌صنعت جای هیچ توجیهی داشته باشد.

شکست‌های نجومی آویژه
در این فصل آویژه ۳ شکست با بیشتر از ۱۰۰ گل را تجربه کرده است؛ ۲ دیدار با بهمن، تیم صدرنشین جدول‌ب در دور‌های رفت و برگشت با نتایج ۱۰۵ بر ۴۳ و ۱۱۴ بر ۴۵ به پایان رسیده و شکست دیگر برابر پالایش نفت بوده است. حالا در بازی برگشت با آبادانی‌ها، هواداران و البته اردوگاه آویژه از رقم‌خوردن چنین‌نتیجه‌ای آرامش ندارند.
آمار دور رفت در بازی با نفت، نشان می‌دهد دختران بسکتبالیست مشهد در آن دیدار، به‌معنای فنی و واقعی بازی نکرده‌اند. آن‌ها در کوارتر اول ۳۰ بر ۵ شکست خورده‌اند. در کوارتر دوم شرایط بهتر شده و نتیجه را ۲۵ بر ۱۴ واگذار کرده‌اند. اما در کوارتر‌های سوم و چهارم نتایج غیرقابل‌قبول ۳۱ بر ۵ و ۱۵ بر ۴ دست به دست هم دادند تا شکست سنگین و دوراز‌ذهنی را تجربه کنند. ۳۵ روز از آن شکست گذشته و در این مدت تیم آویژه تجارب بیشتری کسب کرده است و انتظار می‌رود آن‌ها در خانه بتوانند مانور بهتری برابر جنوبی‌ها نشان دهند.

رقابت با مدعی قهرمانی
پالایش نفت آبادان از مجموع ۸ بازی خود، ۶ دیدار را پیروز شده و تنها ۲ شکست داشته است. در مقابل، مشهدی‌ها تنها یک پیروزی داشته‌اند و ۷ شکست را تجربه کرده‌اند؛ هرچند ازاین‌میان ۲ دیدار را با بدشانسی و کمترین اختلاف به حریفان واگذار کرده‌اند. نفتی‌ها ۶۲۷ گل زده در ۸ هفته گذشته از پرتاب‌های خود به دست آورده‌اند و ۴۰۷ گل خورده نیز در کارنامه دارند که این آمار از نظر دفاع و خط حمله در رده دوم لیگ قرار دارد. مشهدی‌ها نیز ۶۶۵ گل از حریفان خورده‌اند و ۴۳۴ گل هم به دست آورده‌اند و حالا با ۹ امتیاز در رده پنجم جدول گروه خود قرار دارند. خانه بسکتبال فارس نیز با همین امتیاز، اما تفاضل کمتر در انتهای جدول جای دارد.

آخرین میزبانی در لیگ ۹۸
این آخرین بازی خانگی مشهدی‌ها در لیگ امسال است که هواداران می‌توانند از تیم شهر خود حمایت کنند. هفته گذشته نیز بازی در مشهد برگزار شد که با نتیجه ۷۷ بر ۷۴ و شکست آویژه به پایان رسید، اما استقبال چندانی از این دیدار نشده بود. شاید حضور تماشاچیان بیشتر و حمایت آن‌ها از تیم شهرشان کمک می‌کرد تا این ۳ امتیاز ناقابل جبران می‌شد و دختران مشهدی به دومین پیروزی خود می‌رسیدند. قطعا فردا هیچ کسی از تیم مشهد انتظار پیروزی ندارد، اما حداقل‌انتظار، دیداری جذاب و باانگیزه و کسب نتیجه‌ای آبرومندانه با اختلافی منطقی است. پس از این دیدار آن‌ها لیگ را با یک دیدار خارج از خانه به پایان می‌رسانند. این دیدار فردا پنجشنبه ۱۹ دی‌ماه از ساعت ۱۱ صبح در خانه بسکتبال مجموعه سجاد مشهد برگزار می‌شود و ورود برای بانوان رایگان است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->