نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها
رقابت قعرجدولی‌ها در مشهد

آویژه‌ صنعت پارسا پس از ۵ هفته شکست به مصاف تیم فارس می‌رود

  • کد خبر: ۱۳۴۰۳
  • ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲
آویژه‌ صنعت پارسا پس از ۵ هفته شکست به مصاف تیم فارس می‌رود
تیم بانوان آویژه‌صنعت پارسا مشهد فردا ۱۲ دی‌ماه از ساعت ۱۱ در خانه بسکتبال مجموعه سجاد مشهد برابر تیم فارس به میدان می‌رود که حضور برای بانوان علاقه‌مند، آزاد و رایگان است.
مژده رنگیان - فردا جدال ۲ تیم انتهای‌جدولی در مشهد برگزار می‌شود، دیداری که تنهاشانس مشهدی‌ها برای کسب پیروزی پیش از پایان لیگ است. هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال بانوان یا به عبارتی هفته سوم دور برگشت این رقابت‌ها فردا پنجشنبه با ۶ دیدار در ۲ گروه الف و ب پیگیری می‌شود. تیم بانوان آویژه‌صنعت پارسا مشهد فردا ۱۲ دی‌ماه از ساعت ۱۱ در خانه بسکتبال مجموعه سجاد برابر تیم فارس به میدان می‌رود که حضور برای بانوان علاقه‌مند، آزاد و رایگان است. قطعا حمایت مشهدی‌ها از دختران بسکتبالیست می‌تواند به پیروزی آن‌ها در این بازی کمک کند.

ناامید از صعود
در گروه دوم سوپرلیگ با حضور نماینده مشهد ۶ تیم برای صعود به پلی‌آف با یکدیگر رقابت می‌کنند. تا رده سوم این گروه ۳ تیم مدعی با بازیکنان مطرح و ملی‌پوش حضور دارند، گروه بهمن نایب‌قهرمان فصل قبل، تیم پالایش نفت آبادان که سال‌ها تجربه حضور در لیگ برتر را دارد و بعد از آن‌ها هم تیم خانه بسکتبال هرمزگان که توانستند با جذب بازیکنان باتجربه در کنار جوان‌تر‌ها ۳ رده اول جدول را از آنِ خود کنند. همه این تیم‌ها با فاصله یک امتیاز نسبت به یکدیگر در جدول جای گرفته‌اند و رقابت‌های آن‌ها از حساسیت خاصی برخوردار است. در نیمه پایین جدول، اما وضعیت آرام است. مشهدی‌ها در کنار نمایندگان شیراز و کردستان حضور دارند. تیم کردستان در هر ۲ بازی رفت‌وبرگشت تیم پارسا را شکست داد تا جایگاه چهارمی را به نام خود بزند. در انتهای جدول هم مشهد پنجم است و شیراز ششم.

تکرار تنهاپیروزی در فصل
تیم آویژه‌صنعت پارسای مشهد در ۷ هفته گذشته تنها یک پیروزی کسب کرده و دیگردیدار‌ها را به حریفان گروه خود واگذار کرده است. تنهابرد آن‌ها خارج از خانه و مقابل تیم خانه بسکتبال فارس در شیراز رقم خورد. تیمی که از نماینده مشهد وضعیت بحرانی‌تری دارد و درحال‌حاضر بدون پیروزی در قعر جدول جای گرفته است.
مشهدی‌ها در هفته سوم لیگ برتر در شیراز برابر خانه بسکتبال فارس به میدان رفت که توانستند ۵۲ بر ۴۸ این رقابت را پیروز شوند. در این بازی نزدیک که احتمال می‌رفت تیم پارسا بازنده میدان شود، در یک کوارتر شیرازی‌ها ۱۴ بر ۱۲ پیروز شدند، کوارتر دوم را مشهد ۱۷ بر ۱۶ برد، کوارتر سوم با تساوی ۱۰ بر ۱۰ به پایان رسید و در دقایق سرنوشت‌ساز کوارتر چهارم تیم پارسا موفق شد ۱۳ بر ۸ حریف را مغلوب کند و با اختلاف نهایی ۴ امتیاز، اولین پیروزی خود را کسب کند.

جدال نزدیک و خطرناک
با این نتایج نزدیک و ناکامی‌های متوالی، نماینده استان باید از آخرین شانس خود برای پیروزی در این فصل استفاده کند و هر طور شده در خانه دومین برد را به نام خود ثبت کند. براساس آمار دور رفت رقابت این ۲ تیم، بسکتبالیست‌های مشهد ۴۳ بار برای پرتاب دوامتیازی اقدام کردند، اما در کمال تعجب تنها ۱۲ پرتاب درون سبد حریف قرار گرفت و منجر به امتیاز شد. این آمار نشان از معضل بزرگ بازیکنان این تیم یعنی عدم موفقیت در شوت‌هاست. بازیکنان این تیم می‌گویند: باوجود تلاش زیاد، تمرین شوت نداریم که همین موضوع در مسابقات خودش را خیلی نشان می‌دهد و یکی از ضعف‌های ماست.
در مقابل بازیکنان این تیم در پرتاب‌های سه‌امتیازی عملکرد قابل‌قبولی داشتند. از ۲۰ اقدام، ۶ توپ سه‌امتیازی وارد سبد شیرازی‌ها شد. حریف نیز از ۲۲ پرتاب سه‌امیتازی خود تنها ۲ توپ را وارد سبد کرد. شاید بتوان گفت قوت تیم شیراز، بازیکن شماره ۴ این تیم، عیدی‌زاده است. او در دور رفت بیشترین امتیاز تیمش را کسب کرد و با ۱۲ ریباند در صدر جدول بازیکنان این آیتم قرار گرفت. شیرازی‌ها در آن بازی ۶۰ بار ریباند داشتند، درحالی‌که تیم پارسا ۴۹ ریباند را به ثبت رساند.
تیم خانه بسکتبال فارس در طول ۷ بازی گذشته ۳۳۰ گلِ زده دارد و در مقابل ۵۲۸ گلِ خورده. تیم مشهد نیز ۳۶۰ گلِ زده در کارنامه دارد، اما ۵۵۸ گل خورده هم برای این تیم ثبت شده است. روز پنجشنبه هواداران بسکتبال مشهد می‌توانند بازی نزدیک و پایاپایی را در سالن سجاد به تماشا بنشینند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->