سخنرانی آیت الله صدیقی در دانشگاه امام صادق(ع) لغو شد + اطلاعیه دانشگاه ادعای سنتکام: چهار پهپاد انصارالله را سرنگون کردیم رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک
سرخط خبرها

خبر خوش سردار اشتری برای مشمولان غایب دارای والدین ایثارگر+ جزئیات

  • کد خبر: ۱۴۰۷۳۵
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
خبر خوش سردار اشتری برای مشمولان غایب دارای والدین ایثارگر+ جزئیات
فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اهمیت هوشمندسازی در سازمان وظیفه عمومی فراجا،‌ یک خبر خوب برای مشمولان غایب دارای والدین ایثارگر را اعلام کرد.

به گزارش شهرارانیوز، پیش از ظهر امروز همایش سراسری مدیران و معاونان وظیفه عمومی  استان‌های سازمان وظیفه عمومی فراجا با حضور  سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور و سردار تقی مهری رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا برگزار و در این همایش در ارتباط با ارزیابی عملکرد یک ساله رده‌های وظیفه عمومی استان ها، توسعه و گسترش اجرای تدابیر فرمانده فراجا مبنی بر هوشمندسازی سازمان‌ها در فراجا، هوشمندسازی سامانه‌های وظیفه عمومی جهت خدمات دهی به مشمولان و خانواده‌های آنان با استفاده از تجهیزات الکترونیکی، تاکید بر حسن اجرای قوانین و مقررات وظیفه عمومی و دستورالعمل‌های صادره، شناسایی و احصاء نقاط قوت وضعف رده‌های استانی و سازمان‌ها و تلاش در جهت رفع معایب و نواقص موجود و ... بحث و گفتگو شد.  

سردار اشتری در این همایش ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام و معزز انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای عرصه نظم و امنیت، مدافعان حرم، درود و سلام بر روح بلند و ملکوتی امام خمینی (ره)، آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز " مدظله العالی" و عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) به اهمیت خدمت سربازی در کشور و اقدامات سازمان وظیفه عمومی فراجا اشاره کرد و گفت: خدمت تمامی همکارانم که در سازمان وظیفه عمومی فراجا در اقصی نقاط کشور مشغول خدمت رسانی هستند، خداقوت و خسته نباشید عرض می‌کنم؛ از زحمات سردار تقی مهری؛ رئیس سازمان وظیفه عمومی به واسطه انجام اقدامات چشمگیر در این سازمان برای خدمت رسانی مضاعف قدردانی می‌کنم انصافا در مدت خدمت سردار مهری شاهد پیشرفت در سازمان وظیفه عمومی فراجا و انجام مطلوب ماموریت‌های محوله هستیم.

وی ادامه داد: برای تمامی همکارانم که در سازمان وظیفه عمومی فراجا در حال خدمت‌رسانی هستند آرزوی موفقیت می‌کنم چرا که شما عزیزان با یک نسل جوان و جدید در ارتباط هستید و همین امر حساسیت کار شما را بیشتر کرده است البته این نسل جوان و سربازان به عنوان سرمایه‌های عظیم، علاقه‌مند به کشور هستند و در راستای برقراری امنیت و تداوم آن در ایران اسلامی جان خود را نیز فدا می‌کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه جوانانی که برای خدمت مقدس سربازی به شما مراجعه می‌کنند از بهترین جوانان ایران اسلامی هستند، عنوان کرد: بنابراین بایستی وظایف خود را به عنوان مسئول در قبال این جوانان غیور و رشید به درستی انجام دهیم؛ برای خدمت رسانی بهتر و مضاعف ضرورت دارد که از ظرفیت سربازان همچنین برای رسیدن به اهداف مدنظر از جمله برقراری امنیت در کشور بهره لازم را ببریم.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تاکید کرد: به هر میزان که در راستای بهره بردن از ظرفیت سربازان برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم در انجام مطلوب ماموریت‌ها نیز قطعا موفق خواهیم بود. بایستی برای رسیدن به اهداف مدنظر از نقطه نظرات سربازان، حین و در پایان خدمت و مدیران و فرماندهان به درستی برای رفع نقاط ضعف و مرتفع کردن نقاط قوت استفاده کنیم.

سردار اشتری به حفظ شأن و منزلت سربازان به عنوان فرزندان این سازمان تاکید کرد و گفت: این مهم از جمله موضوعاتی است که بایستی به آن اهتمام ویژه شود در واقع حفظ شأن و منزلت سربازان به عنوان سرمایه‌های عظیم بر عهده ما قرار دارد بنابراین در این راستا ضرورت دارد که سربازان براساس تخصص و مهارتی که دارند در جای درست به‌کارگیری شوند.

وی در ادامه در ارتباط با حقوق سربازان نیز خاطر نشان کرد: حقوق سربازان از دیگر موارد و اولویت‌های مهمی است که با مساعدت‌های مجلس شورای اسلامی، دولت و همچنین پیگیری‌های مجدانه مجموعه انتظامی کشور به نتایج خوبی رسیده به طوری که طی این چند سال حقوق سربازان افزایش چشمگیری داشته است؛ در تلاش هستیم که برای خدمت‌رسانی مطلوب به این عزیزان تمامی مشکلات را با احصاء نقاط قوت و ضعف مرتفع کنیم.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه امروز جوانان عاشق خدمت رسانی به ایران اسلامی هستند، تاکید کرد: مهارت‌آموزی، تخصص‌گرایی و اشتغال زایی مشمولان از جمله مواردی است که بایستی مورد اهتمام ویژه قرار بگیرد؛ بحمداله در سطح نیرو‌های مسلح در این رابطه اقدامات چشمگیر و گام‌های بلندی برداشته شده است، اما این میزان کافی نیست و بایستی بیش از پیش تقویت شود.

سردار اشتری در ادامه به موضوع هوشمندسازی نیز اشاره کرد و گفت: موضوع هوشمندسازی از دیگر موارد مهم و اولویت داری است که طی سال‌های اخیر اقدامات مطلوبی در این راستا انجام شده است؛ با توجه به اهمیت هوشمندسازی در سازمان وظیفه عمومی فراجا برای تسهیل و تسریع در خدمت رسانی بایستی این مهم در راس امور قرار بگیرد.

فرمانده کل انتظامی کشور همچنین عنوان کرد: در راستای هوشمندسازی و رسیدن به اهداف مدنظر بایستی از تمامی ظرفیت‌های موجود در فراجا و همچنین نخبگان برای رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت بهره لازم را ببریم.

سردار اشتری به اهمیت تهیه پیوست رسانه‌ای نیز اشاره و خاطرنشان کرد: لازم است که برای انعکاس خدمت مقدس سربازی به جامعه و همچنین جذب بیشتر جوانان یک پیوست رسانه‌ای تهیه شود این مهم بایستی به عنوان یک اولویت در راستای انجام مطلوب ماموریت‌های محوله در راس قرار بگیرد.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه ما مدافع حقوق سربازان عزیز هستیم، تصریح کرد: امروز سربازان؛ با غیرت، توان دو چندان و اراده قوی در حال خدمت رسانی صادقانه هستند ضمن اینکه شاهد نقش تاثیرگذار این عزیزان در انجام ماموریت‌های محوله نیز هستیم.

سردار اشتری ضمن قدردانی از زحمات سربازان عنوان کرد: امید است با بهره بردن از ظرفیت‌های درون و برون‌سازمانی برای خدمت رسانی مضاعف بتوانیم اقدامات مطلوبی انجام دهیم.

در پایان این همایش فرمانده کل انتظامی کشور برای مشمولان غایب دارای والدین ایثارگر نیز حامل یک خبر خوب بود که در ادامه توضیح داد: براساس ابلاغیه جدید ستاد کل نیرو‌های مسلح کلیه سربازان غایب حین خدمت می‌توانند از کسر خدمت سربازی والدین ایثارگر خود استفاده کنند و کلیه مشمولانی که در آینده به خدمت سربازی اعزام می‌شوند اعم از غایب و غیرغایب نیز می‌توانند از کسر خدمت ایثارگری والدین استفاده کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->