جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

۳۵ فیلم جشنواره عمار روی پرده‌های نقره‌ای مشهد

  • کد خبر: ۱۴۱۰۸
  • ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
۳۵ فیلم جشنواره عمار روی پرده‌های نقره‌ای مشهد
۳۵ فیلم "دهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار" در قالب‌های داستانی کوتاه، نیمه‌بلند، ویدیویی و سینمایی، مستند، پویانمایی و نماهنگ برای مدت یک هفته روی پرده پردیس سینمایی هویزه در مشهد قرار گرفت.
به گزارش شهرآرانیوز؛ دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار در خراسان رضوی روز چهارشنبه گفت: اکران آثار سینمایی این جشنواره کشوری از امروز ۱۶ دی تا بیست و سومین روز همین ماه ادامه دارد.

سید سجاد جلینی افزود: آثار این دوره از جشنواره مردمی فیلم عمار در مشهد علاوه بر پردیس سینمایی هویزه، در پایگاه‌های مقاومت بسیج و مساجد سطح این کلانشهر نیز به نمایش گذاشته می‌شوند.

وی "مدافعان حرم، دفاع مقدس، اقتصاد مقاومتی، گفتمان انقلاب اسلامی و امید به آینده" را موضوع محوری آثار به نمایش درآمده دهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار برشمرد.

بخش‌های دهمین دوره این رویداد سینمایی "رقابت اصلی جشنواره، جشنواره علوم انسانی عمار، فیلم ما و فراخوان‌های مردمی" اعلام شده است. در همین چارچوب "رویای ایرانی، پایش، پالایش اجتماعی، حافظه ملی، همت مومنانه، ملت قهرمان، مقاومت جهانی و فتنه ۸۸" موضوع‌های بخش رقابت اصلی جشنواره در قالب‌های داستانی، مستند، پویانمایی، نماهنگ، برنامه تلویزیونی، فیلمنامه و لوح‌نگار هستند.

"علوم انسانی عمار" نیز به عنوان بخش جانبی این جشنواره امسال برای نخستین بار به منظور پشتیبانی تئوریک از فعالیت‌های جبهه انقلاب در عرصه فرهنگ، هنر و رسانه راه‌اندازی شده است.

بخش "فیلم ما" دهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار نیز که به منظور ایجاد نهضت تولید محتوای مردمی طراحی شده این امکان را برای عموم مردم فراهم نموده تا با هر نوع دوربین تصویربرداری یا تلفن همراه از سوژه‌های محیط زندگی خود فیلم بسازند و در رقابت شرکت کنند.

بخش فراخوان‌های مردمی این جشنواره هم فرصتی برای عموم مردم، تشکل‌های مردمی و موسسات فرهنگی، اجتماعی، علمی و اقتصادی است تا موضوعات و دغدغه‌های مدنظر خود را به فیلمسازان پیشنهاد داده و با تعیین جوایز مادی و معنوی آنان را به تولید اثر در آن موضوعات ترغیب کنند.

"جشنواره مردمی فیلم عمار" که یکی از اهداف آن فراهم شدن بستر کار فرهنگی با رویکرد همسو با مبانی انقلاب اسلامی اعلام شده، سال ۱۳۸۹ همزمان با نخستین سالگرد حماسه نهم دی ماه شکل گرفت و تاکنون بطور مستمر دی ماه هر سال در سطح کشور برپا شده است.
 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->