کارگردان آپارتچی: ما انتظار حضور پرشور مردم برای دیدن فیلم آپاراتچی را داریم  اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در سینما هویزه مشهد+ فیلم واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود
سرخط خبرها

پویش دانش‌آموزی "من سلیمانی‌ام" در مدارس مشهد

  • کد خبر: ۱۴۲۱۸
  • ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱
پویش دانش‌آموزی
جانشین بسیج دانش آموزی با تاکید بر اینکه همه دانش آموزان بسیجی هستند از ایجاد پویش دانش‌آموزی "من سلیمانی‌ام" خبر داد.
مجتبی باستان جانشین بسیج دانش آموزش کشور درباره برنامه‌های بسیج دانش آموزی برای بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: پویشی به نام من سلیمانی‌ام در تمام مدارس و مقاطع تحصیلی برپا شده و چندین برنامه مختلف بر اساس این پویش مورد توجه دانش آموزان است.

وی خاطرنشان کرد: اولین مورد در این پویش گرامیداشت یاد و راه شهید سلیمانی در کلاس‌های درس و مدارس است که بر این اساس دانش آموزان نام شهید سلیمانی را روی تخته کلاس یادداشت می‌کنند و عکس شهید در مدرسه‌ها نصب می‌شود. همچنین در مدارس متوسطه دو فرمانده واحد بسیج در شهر‌های سراسر کشور در خطبه‌های نماز جمعه تا ۲۲ بهمن که مصادف با چهلمین روز شهادت سردار شهید است درباره سردار سلیمانی سخنرانی دارند.
 
درخواست ۲۵۰ هزار دانش آموز برای عضویت در سپاه
باستان به دیگر فعالیت‌های این پویش اشاره کرد و گفت: طوماری برای ادامه دادن راه شهید سردار سلیمانی در نظر گرفته شده است که دانش آموزان آن را امضا می‌کنند؛ علاوه بر آن طی برگزاری این پویش حدود ۲۵۰ هزار دانش آموز در خواست عضویت در سپاه را دارند و بیش از ۱۰۰ هزار دانش آموز در قالب یادواره شهید سلیمانی دلنوشته‌هایی را نوشته‌اند.

جانشین بسیج دانش آموزش کشور افزود: با توجه به استقبال چشمگیری که دانش آموزان بسیجی از پویش من سلیمانی‌ام داشته اند قرار بر این است تا آن‌ها با عکس نوشته‌هایی از شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند.
 
وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه دانش آموزان بسیجی چه برنامه‌ای برای انتقام سخت از دشمن دارند، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید از دشمن انتقام راهبردی بگیریم بر همین اساس این فرمایش را تجزیه تحلیل کردیم و در چند بخش برای دانش آموزان تبیین شد که بخشی از آن بخش نظامی، بخش دیگر مربوط به خروج آمریکا از منطقه و بخش سوم مربوط به راهبرد‌های بین المللی در مواجهه با دشمن است.

باستان افزود: علاوه بر آن به جنگ نرم اعتقاد داریم و دانش آموزان نسل چهارم و پنجم باید با بصیرت بیشتری این مسیر را دنبال کنند. بنابراین باید با ویژگی‌های نسل اول، دوم و سوم آشنا باشند؛ به عنوان مثال حاج قاسم سلیمانی نسل اول انقلاب بود که به فرموده رهبر معظم انقلاب فردی مقاوم و انقلابی محسوب می‌شد؛ بنابراین دانش آموز ما باید با مبانی و ادبیات انقلاب آشنا باشد و آن را دنبال کند. همانطور که حاج قاسم در حوزه جنگ نرم و سخت وارد عمل می‌شد دانش آموز امروزی باید این مسیر را بشناسد و پیرو آن باشد علاوه بر آن در نسل‌های پیشین انقلاب الگو‌هایی مانند شهید باکری، شهید همت، شهید احمدی روشن که از شهدای جهاد علمی هستند کم نداریم.

جانشین بسیج دانش آموزش کشور با اشاره به اینکه در پویش من سلیمانی‌ام به موضوعات یاد شده توجه می‌شود، گفت: دانش آموزان باید بدانند مبانی راهبردی کشور چیست و بر اساس موازین موجود خوب درس بخوانند علاوه بر آن در عرصه‌های دیگر ورزشی، فرهنگی و سیاسی هم فعالیت داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: معتقدیم همه دانش آموزان ما بسیجی هستند حتی اگر عضو این تشکل نباشند چرا که نوجوانان و دانش آموزان ما وقتی در مقابل استکبار و مبارزه با جنگ نرم ایستادگی می‌کنند یعنی روحیه بسیجی دارند.

باستان افزود: در کنار مقابله با جنگ نرم که دانش آموزان آن را دنبال می‌کنند به جنگ سخت هم توجه دارند همانگونه که حاج قاسم سلیمانی جنگ سخت را در کنار جنگ نرم مورد توجه قرار داد و در این مسیر مبارزه کرد.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->