ویدئو | استقبال مهاجران افغانستانی مقیم مشهد از تیم ملی فوتسال افغانستان ویدئو | استقبال از تیم ملی فوتسال افغانستان در مشهد داعش مسئولیت حمله به نمازگزاران هرات را بر عهده گرفت عکس‌هایی از مراسم تشییع پیکر شهدای حمله به مسجد شیعیان در هرات راه آهن ایران برای حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه مجددا اعلام آمادگی کرد کاظمی‌قمی، کرزی و عبدالله حمله به شیعیان در هرات را محکوم کردند ویدئو | شناسایی خانواده شهید «نسیم افغانی» پس از سال‌ها گمنامی سفارت ایران در کابل حمله تروریستی هرات را محکوم کرد تمجید وحید شمسایی از عملکرد افغانستان در جام ملت‌های آسیا + فیلم شهادت ۷ نمازگزار در حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) در هرات صعود چهارپله‌ای فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال افغانستان: از شادی ملت خوب افغانستان خوشحال هستم ویدئو | شادی مردم هرات پس از راهیابی تیم ملی فوتسال افغانستان به جام جهانی ویدئو | هیجان گزارشگر افغانستانی پس از صعود تیم ملی فوتسال کشورش به جام جهانی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و قرقیزستان (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) شگفتی سازی افغانستان با هدایت مربیان ایرانی | تیم ملی فوتسال افغانستان به جام جهانی صعود کرد مشهد خانه فوتسال افغانستان مرتضایی: آسیا باید باور کند که در فوتسال قدرتی به‌نام افغانستان وجود دارد پخش زنده بازی افغانستان و قرقیزستان انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شناسایی خانواده شهید نسیم افغانی از طریق DNA توسط بنیاد شهید
سرخط خبرها

آموزش ۹۰۰ هزار نفر از اتباع خارجی در کلاس‌های نهضت سوادآموزی

  • کد خبر: ۱۴۱۳۲۴
  • ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
آموزش ۹۰۰ هزار نفر از اتباع خارجی در کلاس‌های نهضت سوادآموزی
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی در مورد سواد آموزی اتباع در ایران گفت: ۹۰۰ هزار نفر از اتباع با سواد یا کم سواد را آموزش داده ایم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ علیرضا عبدی، رئیس سازمان نهضت سوادآموزی، در نشست خبری سواد آموزی تکلیف محور و مردم پایه گفت: طبق آمار در سال ۵۵ جمعیت با سواد کشور ایران ۴۸/۸ درصد بوده است. این جمعیت امسال به ۹۷ درصد رسیده است. علاوه بر رشد جمعیتی که داشتیم در حوزه درصدی هم یک عدد بسیار بزرگی را تجربه کرده ایم. بعضی از کشورهایی که در حوزه سوادآموزی مدعی هستند، جمعیت کشورشان ثابت است؛ در حالیکه ما یک رشد جمعیت نیز داشته ایم.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی در مورد سواد آموزی اتباع گفت: ۹۰۰ هزار نفر از اتباع با سواد یا کم سواد را آموزش داده ایم و این عدد بزرگی است.

پیش از این نیز علیرضا عبدی در مورد سواد آموزی اتباع گفته بود: آن دسته از اتباعی که مدارک هویتی اعم از کارت آمایش، پاسپورت و برگه حمایت تحصیلی را ندارند می‌توانند به صورت موقت با برگه تردد(سرشماری) نیز ثبت نام‌ کنند.

علیرضا عبدی گفت: آموزش اتباع، یکی از برنامه‌هایی است که در دستور کار سازمان سواد آموزی قرار دارد و اتباع از آموزش رایگان همانند هموطنان ایرانی برخوردار هستند. 

منبع: YJC

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->