استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک
سرخط خبرها
دوئل «شریف» و «چین‌سری» در اصفهان

هیئت خراسان رضوی - نامی‌نو اصفهان/ بازی حساس خارج از خانه

  • کد خبر: ۱۴۱۳۹
  • ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶
هیئت خراسان رضوی - نامی‌نو اصفهان/ بازی حساس خارج از خانه
هفته به هفته به هیجان لیگ برتر فوتسال بانوان اضافه می‌شود و تیم‌ها خود را به آب‌وآتش می‌زنند تا بتوانند در بین ۴ تیم برتر قرار بگیرند.
مژده رنگیان - لیگ برتر فوتسال بانوان به ایستگاه بیستم رسید و تنها ۴ هفته دیگر تا معرفی تیم‌های صعود‌کننده به پلی‌آف باقی مانده است. تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی که از همان ابتدای لیگ ترکیب تیم را برای قهرمانی بسته بود، در این روز‌ها نسبت به دیگرتیم‌های مدعی، استرس کمتری دارد. شاگردان شریف توانستند چند دیدار سخت را در هفته‌های نخست دور برگشت با پیروزی پشت‌سر بگذارند تا در هفته‌های پایانی کار راحت‌تری نسبت به رقبا داشته باشند. آن‌ها با اختلاف ۳ امتیاز در صدر جدول قرار دارند و بهترین حالت برای نماینده مشهد این است که به‌عنوان صدرنشین و تیم اول راهی پلی‌آف شود. باوجود‌این، روز جمعه مشهدی‌ها خارج از خانه بازی حساسی در پیش دارند. آن‌ها میهمان تیم نامی‌نو در اصفهان هستند، تیم پنجم جدول که هفته گذشته مقابل دختران کویر ۲ بر ۰ شکست خورده است و در خانه خود به‌دنبال پیروزی است و به این ۳ امتیاز نیاز دارد تا بتواند شانس خود را برای حضور در جمع ۴ تیم برتر حفظ کند. تیم خراسان رضوی در کارنامه خود در این فصل ۱۵ پیروزی کسب کرده است و ۲ شکست دارد؛ اما تنهاتساوی شریف مقابل تیم نامی‌نو رقم خورده است، آن‌هم در مشهد. در هفته ششم لیگ، نامی‌نو در سالن شهید بهشتی مشهد به میدان آمد. این تیم در طول بازی نتوانست دروازه مشهدی‌ها را باز کند و ۱ بر ۰ از حریف خود عقب بود؛ اما در ثانیه‌های پایانی بازی و درحالی‌که نیمکت‌نشینان این تیم از اضطراب روی پای خود بند نبودند، بازیکنان زردپوش نامی‌نو موفق شدند گل تساوی را وارد دروازه لطف‌آبادی کنند و بازی را با یک تساوی ارزشمند خارج‌از‌خانه به پایان برسانند. درحالی‌که آن‌ها با گریه و خنده در حال تبریک بودند، این سوی میدان فاطمه شریف اصلا از این نتیجه رضایت نداشت و این گل بدموقع آب سردی روی سر او بود. نامی‌نو تیم سابق چهره‌هایی همچون شریف، شیربیگی و توفیقی‌نسب بوده است که با آن به قهرمانی رسیدند و به‌نوعی این دیدار برای آن‌ها حیثیتی محسوب می‌شد. حالا با گذشت بیش از ۱۰۰ روز، شریف به‌دنبال اعاده‌حیثیت و جبران ناکامی دور رفت است و به‌نوعی دوئل مربیان در این دیدار رقم خواهد خورد. آن‌سوی‌میدان نیز بازیکنانی همچون فرزانه توسلی و نسترن مقیمی باید مقابل دوستان و هم‌تیمی‌های گذشته خود بازی کنند. میترا چین‌سری به‌جای شهناز یاری در سال گذشته روی نیمکت این تیم حضور دارد و در این هفته‌های پایانی قطعا دل خوشی از این موضوع که قرار است با تیم صدرنشین و سرسخت لیگ سرشاخ شود، ندارد. بااین‌حال بازی در زمین اصفهان می‌تواند به کمک آن‌ها بیاید و شرایط را برای دختران هیئت فوتبال خراسان سخت کند. مس و حفاری در رده‌های دوم و سوم بازی‌های آسانی در پیش دارند، ولی سایپا در رده چهارم باید برابر پالایش نفت‌آبادان بازی کند که می‌تواند خطرساز باشد. در صورت شکست سایپا و پیروزی نامی‌نو، زردپوشان اصفهان می‌توانند به رده چهارم صعود کنند. تیم خراسان رضوی حتی باوجود شکست نیز صدر جدول را حفظ خواهد کرد، اما کار در ادامه لیگ برای آن‌ها سخت می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->