کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

هیئت فوتبال خراسان رضوی ۵ - ۵ شهروند ساری/ شاگردان شریف، ناکام بزرگ هفته

  • کد خبر: ۱۵۰۶۹
  • ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷
هیئت فوتبال خراسان رضوی ۵ - ۵ شهروند ساری/ شاگردان شریف، ناکام بزرگ هفته
در هفته‌های حساس لیگ برتر فوتسال بانوان، نماینده مشهد، تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی پیروزی مهمی‌ را از دست داد.
مژده رنگیان - مشهدی‌های لیگ فوتسال برای دومین هفته متوالی امتیازات حساسی را از دست دادند.
بعد از اتفاقات عجیب و شکست تلخ تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی در هفته گذشته، مشهدی‌ها خود را مهیای بازی خانگی مقابل یکی از تیم‌های قعر جدول کردند، هرچند شهروند ساری در چند هفته اخیر چهره قدرتمندی از خود به حریفان نشان داده بود، با‌این‌حال کمترکسی پیش‌بینی می‌کرد روز جمعه در سالن بهشتی مشهد نتیجه تساوی پرگل ۵ بر ۵ را شاهد باشد.

شاگردان شریف باوجود قبول سومین شکست خود در لیگ، هفته گذشته صدرنشینی خود را تثبیت کرده بودند؛ جایگاه ایده‌آلی که می‌توانست در مرحله پلی‌آف، کمک زیادی به این تیم کند، اما نتیجه این هفته همه معادلات آن‌ها را تا پایان فصل به هم زد و آن‌ها به رده سوم جدول سقوط کردند. در صورت ادامه چنین‌نتایجی ممکن است مشهدی‌ها حتی پلی‌آف را هم از دست بدهند.

شکست صدرنشین در نیمه نخست
از ساعت ۱۱ روز ۲۷ دی‌ماه، دختران تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی با لباس‌های مشکی و سبز خود برابر سفیدپوشان شهروند ساری صف‌آرایی کردند. حدود صددویست نفر تماشاچی در سالن حضور داشت و حتی عده‌ای از آن‌ها در طول بازی تیم شهروند را تشویق می‌کردند. ترکیب تیم خراسان با بازی‌های گذشته فرق داشت. شریف ترکیب اصلی را راهی زمین نکرده بود و در مقابل، بازیکنانی که در هفته‌های گذشته کمتر به آن‌ها بازی رسیده بود، به میدان آمده بودند. چنین ترکیبی منطقی هم بود، چون شریف تصمیم داشت مقابل تیم‌های انتهای‌جدولی، به بازیکنان اصلی خود همچون شیربیگی و غلامی و محمدی استراحت دهد. اما همه‌چیز براساس پیش‌بینی پیش نرفت و تیم ساری جنگنده و با اعتماد‌به‌نفس برابر صدرنشین ظاهر شد و در مقابل، تیم مشهد با بازی نه‌چندان‌خوب خود و بر روی اشتباهات فردی باعث شد حریف ۲ گل را وارد دروازه لطف‌آبادی کند. تغییر در ترکیب، آن‌چنان کمکی نکرد و نیمه اول فقط توفیقی‌نسب توانست یک گل را جبران کند. به‌این‌ترتیب تیم‌ها با نتیجه ۲ بر ۱ و برتری شهروند به رختکن رفتند.

ادامه ناکامی‌های لطف‌آبادی
در نیمه دوم بازهم خبری از سارا شیربیگی نبود و طبق گفته سرمربی به‌دلیل آسیب‌دیدگی بهتر است در چند هفته اخیر به میدان نرود. با‌این‌حال در شروع این نیمه تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی در قامت همان تیم صدرنشین ظاهر شد و در یک دقیقه ۲ گل توسط مرضیه توفیقی‌نسب و محدثه محمدی به ثمر رسید، اما خیلی زود حریف گل برتری را به ثمر رساند و بازی به تساوی ۳ بر ۳ رسید. شریف تصمیم گرفت از بازیکنان جوان تیم خود استفاده کند و زهرا محمدزاده‌دوستی را روانه بازی کرد. او نیز جواب این اعتماد را به‌خوبی داد و گل چهارم را برای تیمش به ثمر رساند؛ اما این برتری کمتر از یک دقیقه طول کشید و گل چهارم نیز وارد دروازه لطف‌آبادی شد. دروازه‌بان تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی که در طول لیگ، یکی از نقاط قوت تیمش به حساب می‌آمد، در ۲ هفته اخیر با افت شدیدی روبه‌رو شده و تنها در ۲ بازی اخیر ۱۲ گل دریافت کرده؛ موضوعی که تعجب همه را به‌دنبال داشته است.

بازگشت شیربیگی با پاورپلی
با دریافت گل چهارم درحالی‌که تنها ۱۰ دقیقه تا پایان بازی باقی مانده بود، شریف گلر را تعویض می‌کند و شیرین شاهسون پس از هفته‌ها دوری از میادین درون دروازه قرار می‌گیرد. در کنار زمین شیربیگی در حال گرم‌کردن است و این نشان می‌دهد شریف به او در این دقایق نیاز دارد. در همین زمان است که اسکوربرد سالن بهشتی دچار مشکل می‌شود و درحالی‌که بازی متوقف است، زمان روی اسکوربرد در حال گذر است. در ادامه، شهروند درحالی‌که مشهدی‌ها مستأصل از جبران این نتیجه هستند، گل پنجم را نیز وارد دروازه شاهسون می‌کند تا تیم صدرنشین در آستانه شکست قرار بگیرد. اتفاقی که چند هفته قبل هم در بازی‌های تیم مشهد رقم خورده بود، تکرار می‌شود و با حضور شیربیگی به عنوان دروازه‌بان، پاورپلی آغاز می‌شود. دقایق به‌سختی می‌گذرد. شوت‌های دختران هیئت خراسان به درِ بسته می‌خورند. خیلی‌ها بازی را ایستاده دنبال می‌کنند. چند موقعیت خطرناک برای ساری مهیا می‌شود، اما با واکنش شیربیگی درون دروازه و مدافعان، منجر به گل نمی‌شود. درحالی‌که معلوم نیست دقیقه چندم بازی است، محمدی خیال همه را راحت کرده و گل پنجم را وارد دروازه ساری می‌کند. سوت پایان بازی در حالی زده می‌شود که با فاصله چندصدم ثانیه گل ششم تیم هیئت خراسان وارد دروازه می‌شود، اما ازسوی داوران پذیرفته نمی‌شود و بازی با همان نتیجه تساوی ۵ بر ۵ به پایان می‌رسد. مشهدی‌ها این تیم را در دور رفت با نتیجه ۷ بر ۲ در ساری شکست داده بودند.

حواشی در روز بدشانسی
در روز بد تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی اتفاقات و حواشی متعددی در سالن رقم خورد. در طول نیمه اول و دوم بازی، در نقاط مختلف سالن بهشتی، آثاری از آب روی زمین وجود داشت که برای پاک‌کردن این لکه‌ها بازی متوقف می‌شد و حتی در صحنه‌ای سرپرست تیم خراسان برای رفع آن دست‌به‌کار شد. آن‌طور که از شواهد برمی‌آمد، قطرات آب از سقف سالن می‌چکید.
اسکوربرد سالن بهشتی در زمان حساس دیدار که حدود ۸ دقیقه تا پایان زمان باقی‌مانده بود، با اشکال فنی روبه‌رو شد که خانم‌های داخل سالن قادر به رفع آن نبودند و نیاز بود تا یکی از آقایان برای حل این مشکل وارد سالن شود، به همین خاطر ناظر مسابقه و تیم داوری ترجیح دادند بازی را از روی کرنومتر خود پیگیری کنند. این موضوع باعث شد تا در دقایق بسیار حساس پایانی، بازیکنان و البته تماشاچیان اطلاعی از زمان باقی‌مانده نداشته باشند.
فاطمه شریف در کنار زمین به سوت‌های داور اعتراضاتی داشت که در ادامه سرپرست تیم شهروند نیز به‌دلیل جار‌وجنجال او از روی نیمکت اخراج ‎شد. البته اعتراضات به داوری ادامه داشت و بازیکنان مشهد نیز از سوت‌های داوری گلایه می‌کردند.
پس از پایان بازی، شاگردان شریف که ناکام بزرگ این هفته بودند، کف سالن نشستند و برای دقایق زیادی در عین ناباوری به این نتیجه تلخ فکر می‌کردند، به طوری که مربیان و دوستانشان آن‌ها را با چشمان گریان، مجبور به ترک سالن کردند.

شریف: بد بودیم و توجیه نمی‌کنیم
سرمربی تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی می‌گوید: نتیجه دور از انتظار بود و واقعا خوب نبودیم. حرفی برای گفتن و توجیه‌کردن ندارم. نبود سارا شیربیگی و مصدومیت رؤیا کلاتی تأثیر زیادی در روند بازی گذاشت. دقیقا مثل بازی قبل دروازه‌بان ما بسیار پراشتباه بود و هر توپی که آمد، وارد دروازه شد. در طول فصل لطف‌آبادی برای ما خیلی زحمت کشیده است. در خیلی از بازی‌ها به تنهایی برای ما ایستادگی و دفاع کرده، ولی این ۲ بازی از نظر روحی و روانی احتمالا مشکل پیدا کرده است.
او ادامه می‌دهد: وقتی گل می‌خوریم، تأثیر روحی بدی روی بازیکنان دارد و هرچه ما تغییرروش دهیم، فایده‌ای ندارد. اگر فکر بچه‌ها خراب شود، دیگر در طول بازی کاری از دست ما برنمی‌آید. همان اتفاقات نامی‌نو دوباره رقم خورد.
شریف درباره نبود شیربیگی در ترکیب نیز تصریح می‌کند: تیم هم فنی و هم روحی به سارا وابسته است. بیشترین آمار گل و پاس گل را در اختیار دارد و حضور شیربیگی برای هر تیمی‌می‌تواند غنیمت باشد. البته فکر نمی‌کردم نبودِ او این‌قدر تأثیرگذار باشد که مقابل شهروند به مشکل بربخوریم و تساوی کنیم. بدشانسی هم زیاد داشتیم.
او با اشاره به اشکال اسکوربرد نیز می‌گوید: ما با ۲ گوشی زمان را دنبال می‌کردیم و از دید ما ۴۵ ثانیه هنوز مانده بود که داور سوت زد. ازسوی‌دیگر داور بازی همه برخورد‌ها را خطا اعلام می‌کرد و بازی متوقف می‌شد؛ درحالی‌که سرداور چنین‌اعتقادی نداشت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->