سرخط خبرها

بارش باران و برف در خراسان رضوی (۳ دی ماه ١۴٠١)

  • کد خبر: ۱۴۱۴۸۶
  • ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
  • ۱
بارش باران و برف در خراسان رضوی (۳ دی ماه ١۴٠١)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از امروز بعدازظهر به‌تدریج از جنوب غرب استان بارش باران آغاز می‌شود و سپس بارش‌ها به‌صورت برف خواهد بود. این بارش‌های پراکنده برای بیشتر نقاط استان به‌ویژه نیمه جنوبی، بخش‌هایی از مرکز و شمال غرب پیش‌بینی می‌شود. 

سخایی | شهرآرانیوز، آیدا فاروقی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در ٢۴ ساعت گذشته فریمان با کمینه دمای منفی ٨ درجه سردترین و داورزن با بیشینه دمای ١٢ درجه گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان سبزوار با ٣۶ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه طی روز گذشته دمای هوای مشهد بین منفی ۴ و ٨ درجه گزارش شده است، گفت: امروز دمای هوای این کلان‌شهر در سردترین ساعات به ١ درجه زیر صفر و در گرم‌ترین ساعات به ٨ درجه می‌رسد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: با بررسی نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، از امروز بعدازظهر به‌تدریج از جنوب غرب استان بارش باران آغاز می‌شود و سپس بارش‌ها به‌صورت برف خواهد بود. این بارش‌های پراکنده برای بیشتر نقاط استان به‌ویژه نیمه جنوبی، بخش‌هایی از مرکز و شمال غرب پیش‌بینی می‌شود. گفتنی است تا روز دوشنبه از لحاظ دمای تغییرات قابل ملاحظه‌ای نداریم.

با توجه به گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست‌محیطی مشهد شاخص کیفیت هوای شهر مشهد در ٢۴ ساعت گذشته با شاخص کلی ۶٨ بود و هم‌اکنون شاخص کیفیت هوا ٩٨ در شرایط قابل قبول قرار دارد.

اینجا بخوانید:

تداوم بارش باران و برف در خراسان رضوی | آلودگی هوای مشهد (۴ دی‌ماه ١۴٠١)

سامانه بارشی جدید از فردا وارد خراسان رضوی می‌شود (۵ دی‌ماه ۱۴۰۱)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
0
2
کو نامه نه بارون دیدیم نه برف!...
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->