بازدید نماینده ویژه ستاد انتخابات ریاست جمهوری در خراسان رضوی از شعبات اخذ رای شهرستان‌های استان حضور ۱۷ صندوق سیار اخذ رأی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی  شیخ نعیم قاسم: حزب‌الله برای بدترین سناریوها آماده‌ است ترامپ: شبکه ای‌بی‌سی نیوز «اخبار جعلی» منتشر می‌کند حداکثر زمان شادی مردم مشهد برای انتخاب رئیس‌جمهور تا اذان مغرب شنبه (۱۶ تیر ۱۴۰۳) است ویدئو | اعتراف خبرنگار بی‌بی‌سی به وحشی‌گری عناصر ضد انقلاب نسبت به شرکت کنندگان در انتخابات ریاست جمهوری رییس بازرسی انتخابات خراسان رضوی: مراکز شعب اخذ رای از سلامت و امنیت کامل برخوردار است انتخابات دور دوم ریاست جمهوری ۱۴۰۳ تا چه ساعتی تمدید شد؟ اعزام صندوق‌های سیار برای رأی‌گیری از توان‌خواهان و افراد سالمند در مشهد + فیلم رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی: درخواست داشته‌ایم زمان اخذ رأی در استان تمدید شود+ فیلم پوشش گسترده شبکه پهپادی ارتش جمهوری اسلامی در مرزهای شرقی کشور + ویدئو تهدید گروه‌های وهابی، داعش، منافقین و سلطنت‌طلبان علیه برگزاری انتخابات در خراسان‌رضوی + فیلم ویدئو| حال‌وهوای مردم مناطق مختلف مشهد در پای صندوق‌های رأی دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری رئیس کمیته فناوری ستاد انتخابات خراسان‌رضوی: بیش از ۹۹ درصد استعلامات، به صورت آنلاین انجام می‌شود + فیلم ریشی سوناک استعفا کرد مادر شهید «دانیال رضازاده» و همسر شهید «رسول دوست‌محمدی» در انتخابات ریاست‌جمهوری در مشهد شرکت کردند (۱۵ تیر ۱۴۰۳) رئیس کمیته وضعیت و رصد انتخابات مشهد: بیشترین تماس با مرکز پاسخگویی تلفنی انتخابات، درخواست شعبه سیار بوده است رئیس بازرسی انتخابات خراسان‌رضوی: رعایت اصل بی‌طرفی عوامل اجرایی یکی از شاخص‌های ارزیابی ماست + فیلم
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

محراب استاندار جدید خوزستان کیست؟+ سوابق و فیلم

  • کد خبر: ۱۴۲۱۷۸
  • ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
  • ۱۴
محراب استاندار جدید خوزستان کیست؟+ سوابق و فیلم
محراب» در جلسه امروز هیئت دولت به عنوان استاندار خوزستان معرفی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، «محراب» در جلسه امروز هیئت دولت به ریاست آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی به‌عنوان استاندار خوزستان معرفی و جایگزین خلیلیان شد.

بیشتر بخوانید:

«محراب» استاندار خوزستان شد

 
براساس این گزارش، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت در این باره در حاشیه جلسه هیئت دولت اظهار داشت: با پیشنهاد وزیر کشور و تصویب هیات وزیران، آقای محراب که دارای سوابقی در دولت است به‌عنوان استاندار جدید خوزستان انتخاب شد.
 
تعداد بازدید : 560

سخنگوی دولت از اقدامات و تلاش‌های صادق خلیلیان استاندار سابق این استان نیز قدردانی کرد و افزود: آقای محراب به‌عنوان چهره ملی پیش از این هم در دولت همکاری‌هایی را با بخش‌های مختلف دولت داشتند و مسئول قرارگاه تنظیم بازار در سال جاری بودند و مدیریت مردمی‌سازی یارانه‌ها تحت نظر معاونت اول رئیس جمهور با ایشان بود.

بهادری جهرمی تاکید کرد: آقای محراب همچنین همکاری تنگاتنگی با بخش‌های اجرایی دولت و استانداران دارند. پیش از این هم مسئولیت‌های متعدد ملی و استانی داشتند.

براساس این گزارش، آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی نیز در جلسه امروز هیئت دولت ضمن قدردانی از تلاش‌های استاندار سابق خوزستان و با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود برای رفع مشکلات این استان اظهار داشت: استان خوزستان از ظرفیت‌های بزرگ نیروی انسانی، جوانان مستعد و مردم متدین و وفادار به انقلاب برخوردار است و می‌طلبد با روحیه بسیجی و جهادی‌وار شبانه‌روزی، همه امکانات را برای رفع مشکلات و توسعه استان به خدمت گرفت چرا که ایران مدیون خوزستان است.

ضرورت ارتباط با علما، دانشگاهیان و جوانان و بهره‌گیری از مشورت شخصیت‌های ملی اهل خوزستان برای کمک به توسعه استان، از دیگر توصیه‌های رئیس جمهور به استاندار جدید این استان بود.

به گزارش شهرآرانیوز، استاندار جدید خوزستان از رزمندگان دفاع مقدس و برادر سردار شهید علی‌اصغر  حسینی‌محراب است.

استاندار جدید خوزستان در دهه هفتاد مدیرکل اطلاعات خوزستان بود و در سال ۸۴ در دوره وزارت حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای در وزارت اطلاعات، معاون اقتصادی و مبارزه با فساد این وزارتخانه بود.

محراب در دولت دهم، دبیر ستاد تدابیر ویژه اقتصادی  و رئیس کمیته اقتصاد دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی بود.

دومین استاندار دولت سیزدهم در خوزستان همچنین سابقه معاونت مبارزه با مفاسد اقتصادی سازمان اطلاعات سپاه را در کارنامه اجرایش دارد.

محراب علاوه بر سابقه روشن در مبارزه با فساد، در دولت آیت‌الله رئیسی، مشاور اقتصادی معاون اول ریاست جمهوری بود.

براساس این گزارش، صادق خلیلیان استاندار سابق خوزستان از شهریور ماه ۱۴۰۰ به این سمت منصوب شد و اولین استاندار دولت سیزدهم در استان خوزستان لقب گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
بهروز کیانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
1
7
پناه بر خدا!!!!این بابا تنظیم بازار دستش بوده چون خودرو پنج برابر شد فرستادنش خوزستان. بیچاره ما خوزستانی‌ها. آیا کسی نیست مارو نجات بده؟؟؟؟؟
هاشم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
7
0
با حمایت دولت از حاج آقا محراب ،استان خوزستان به سمت قله‌های رفیع پیشرفت حرکت می کند . انشالله . ایشان با رهروی از خون برادر عزیزشان سردار حاج اصغر محراب فرمانده شجاع و دلاور تیپ انصالرضا که در کربلای شلمچه آسمانی شد قطعاً موفقیت برای استان شهید پرور خوزستان به ارمغان خواهد آورد با توکل بر خداوند متعال.
از دزفول
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
2
5
لابد این هم برای استغالدجوانانتحصیلکرده دزفولی کاری نمیکند پس از چندین ماه استعفا
dadash@gmail.com
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
عزیز ماهشهر که کلی دزفولی رو آوردن سرکار پس چرا میگید فکر نمیشه؟
محمد بیکار
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
1
3
اگه خوزستان دینش را به ایران پرداخت کرده حقش اینکه که مردم بومی این منطقه در فقر و بیکاری ،بی سامانی شهری ،هجرت مردم استان وغیره می باشد .
واقعا مسئولین ما را ناامید کردن .
صنعت فولاد نفت،پتروشیمی ،بازار مرزی ،سیمان،
ومن بیکار وفقیر می باشم .
ما افراد بومی باسواد ومغتدر داریم وبه مسئولین پروازی بی سواد چپاول گر نیاز نداریم .
هادی حسین زاده
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
0
6
آخه در یکسال گذشته کجای بازار تونسته تنظیم کنه که الان بتونه خوزستان مدیریت کنه
خداداد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
0
5
اینم ول الافه.تورم و گرانی بیداد میکنه‌این مردم‌ما چقدر سادهداند.این چطور میتونه این اشفته بازار رو کنترل کنه.کاز از جایی دیگه خرابه.اینم فقط یه رفع تکلیفه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
0
2
ما مروم خوزستان خدا وکیلی مظلوم ترین مردم ایران هستیم فکر نکنم استانی از ما ثروتمند تر باشد اماهیچ استانی هم از ما محرومتر نیست پول در استان خوزستان بدست میاد در شیراز واصفهان وتهران هزینه میشه نه فاظلاب مناسب داریم نه مترو نه حمل ونقل نه خیابان نه هوا فقط از این همه نفت و گاز و پتروشیمی آلودگی نصیب ما خوزستانی ها شده که از بی تدبیری وبی عرضگی مسولین استانی میباشد خدا کند این بتونه حداقل حداقل ی شاخه گل بکارد که بماند
یحیی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
0
1
سلام
اینم مثل بقیه وقتی کرسی ها از اهلشان رفته وبه کسانی رسیده که تخصص اون کار رو ندارند حال وروز مملکت بهتر از این نمیشه یه شبه بنزین سه برابر بشه یه شبه خودرو طلا دلار بشه هزاران برابر
دیگه امیدی نیست .......
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
0
0
سلام چرا جوانگرایی نم کنید
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
1
0
اگر بصورت دقیق وشفاف به سوابق این سربازولایت ورودکنید وبه کارهای بسیارتابسیارتابسیاربزرگ ایشان دروازه بامبارزه بافسادنگاه کنید بهترمتوجه عمق داستان میشوید لطفاآقای محراب رابه خاطربسپارید!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
0
1
حقوقش چقدره خانه کجا داره خخخخخخ بعد ببینید به درد محرومان میخوره یا نه بیخودی ازش تعریف نکنید ازمرده زیاد تعریف کنی کفنشو خراب می‌کنه ها
...
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
0
0
افتضااااااااحههههه افتضاح. میخواد مارو بکشه.بیچاره ما خوزستانیا. تو الودگی ها در وضعیت قرمز اصلا تعطیلی نداریم از این اقا و مسئولین بی فکر و در کل و خیلی چیزای دیگه ازش راضی نیستم. خیلیامون نیستیم. کلا ما از مسئولینمون شکایت داریم. اگه میشه پیگیری کنین که تعلیق بشن.ولی تو اون دنیا ازشون نمیگذرم. ممنون.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
1
0
سلام‌خانمی‌هستم‌از‌‌خوزستان‌اهواز‌بچه‌ای‌دارم‌نابینا‌کامل‌دارد‌وشوهر‌مریض‌هم‌دارم‌و‌مستاجر‌هستیم‌،خرج‌ومخارج‌گران‌خواهشن‌کمکم‌کنید‌که‌صاحب‌خونه‌بشم‌‌.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->