کم فروشی یک نانوایی را در مشهد به پلمب کشاند (۹ فروردین۱۴۰۳) جزئیات افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۳ + جدول ۴۲ واحد گرانفروش و متخلف در مشهد پلمب شدند (۹ فروردین ۱۴۰۲) آغاز حراج‌های خرده‌فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ورودی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار مشخص شد تعریف ۱۶ پروژه برای تامین آب شرب مشهد در سال جدید | اختصاص بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد! (۸ فروردین ۱۴۰۳) مصرف بنزین دوباره اوج گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین + ویدئو ۲ کافی شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد پلمب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)  ۲۲ مرکز متخلف در خراسان رضوی پلمب شد  نگرانی طلافروشان از گرایش مردم به خرید طلای مستعمل رشد ۳ درصدی بورس در اولین هفته کاری سال جدید (۸ فروردین ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس مخالف است آخرین قیمت گوشی‌های روز در بازار | آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون تومان شد + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات سایپا + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات ایران‌خودرو + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) جدی شدن احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران آیین‌نامه دستمزد  ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد ویدئو| توضیحات رئیس سازمان برنامه بودجه درباره تخصیص ارز برای واردات خودرو (۸ فروردین ۱۴۰۲) فرودگاه‌ها زیر ذره بین نظارتی سازمان هواپیمایی کشوری جزئیات پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از ۹ فروردین ماه سهمیه ویژه اقلام اساسی به استان‌های مسافرپذیر تخصیص می‌یابد وزیر اقتصاد: نگاه دولت سیزدهم بازگرداندن اداره کشور به مردم است فراخوان متقاضیان خودروی پارس در سال ۱۴۰۳ تداوم دارد؟ لزوم ارتقای توان صادراتی دانش بنیان‌های حوزه اقتصاد دیجیتال در ۱۴۰۳
سرخط خبرها

قیمت شکلات در بازار ثابت می‌ماند

  • کد خبر: ۱۴۲۸۲
  • ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶
قیمت شکلات در بازار ثابت می‌ماند
رئیس انجمن بیسکوئیت شیرینی و شکلات گفت: با وجود افزایش هزینه‌های تولید، اما به سبب کاهش قدرت خرید خانوار، برنامه‌ای برای افزایش قیمت شیرینی و شکلات نداریم.

به گزارش شهرآرانیوز، مغازه‌ای با اشاره به اینکه مشکلی در تامین و توزیع مواد اولیه داخلی وجود ندارد، اظهار کرد: در حال حاضر در تامین مواد اولیه تولید داخل اعم از شیرخشک، آرد و روغن در داخل مشکلی وجود ندارد و تنها در تامین مواد اولیه خارجی به سبب نوسان نرخ ارز مشکلاتی داریم.
وی افزود: با توجه به آنکه شیرینی و شکلات جزو اقلام لوکس در سبد خانوار به شمار می‌رود، به همین خاطر تولیدکنندگان به حاشیه سود ۴ تا ۵ درصد اکتفا می‌کنند، ضمن آنکه در فروش برخی محصولاتشان متضرر هستند، اما به طور کلی در سبد فروش این میزان سود دست یافتنی است.
مغازه‌ای با اشاره به اینکه مشکلی در تامین نیاز بازار شب عید نداریم، بیان کرد: هم اکنون تولیدکنندگان این آمادگی را دارند که مایحتاج مورد نیاز خانوار‌ها را برای بازار شب عید به طور کامل تامین کنند و بازار این محصولات در شب عید به قدرت خرید خانوار بستگی دارد.

صادرات شکلات به ۸۰۰ میلیون دلار می‌رسد

رئیس انجمن بیسکویت، شیرینی و شکلات با اشاره به اینکه برنامه‌ای برای افزایش قیمت شکلات تا پایان سال نداریم، گفت: علی رغم افزایش هزینه‌های تولید، اما به سبب عدم توان قدرت خرید خانوار هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت شیرینی و شکلات نداریم.
وی در باره آخرین وضعیت صادرات شکلات بیان کرد: با توجه به افزایش پیک تولید و مصرف در ۶ ماهه دوم سال انتظار می‌رود که ارزآوری صادرات همانند سال گذشته حداقل به برسد.
مغازه‌ای در پایان تصریح کرد: اگرچه امکان صادرات یک تا یک و نیم میلیارد دلار شیرینی و شکلات به بازار‌های هدف وجود دارد، اما مشکلات تامین مواد اولیه و نوسان نرخ ارز موجب شده تا به عدد دلخواه خود نرسیم.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->