افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد + ویدیو یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور
سرخط خبرها

پیشنهاد خرید هافبک روسی به ساپینتو

  • کد خبر: ۱۴۳۱۳۶
  • ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵
پیشنهاد خرید هافبک روسی به ساپینتو
به ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال، پیشنهاد شده در نقل‌وانتقالات هافبک روس بخرد. البته سرمربی استقلال زمانی می‌تواند به این پیشنهاد فکر کند که پنجره نقل‌وانتقالات باز شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، برخی ‌اطرافیان استقلال پیشنهاد ویژه‌ای را برای فصل نقل‌وانتقالات مطرح کرده‌اند و مدعی‌اند اگر ریکاردو ساپینتو آن را بپذیرد، علاوه بر اینکه صاحب بازیکن خارجی خوبی می‌شود، از بابت تحریم‌ها هم مشکلی نخواهد داشت.

‌به سرمربی استقلال این مسئله پیشنهاد شده است که در مهلت یارگیری زمستانی سراغ بازیکنان اهل روسیه برود و یک هافبک از این کشور خریداری کند، چون با توجه به تعلیق‌شدن فوتبال روسیه، حالا بازیکنان روسی قطعا برای بازی‌کردن در خارج از این کشور تخفیف‌های بسیار خوبی می‌دهند و بابت پرداخت دستمزد‌های آن‌ها نیز مشکل تحریم‌های آمریکا وجود ندارد.

البته با توجه به برخوردی که ساپینتو با عزیزبک آمانوف کرد، به‌نظر می‌رسد کلا به سبک بازی فوتبالیست‌های بلوک شرق اعتقاد چندانی ندارد.

درعین حال باید به این موضوع مهم نیز توجه کرد که ساپینتو زمانی می‌تواند به این موضوع مهم فکر کند که پنجره نقل‌وانتقالاتی تیم استقلال باز شود و مدیران این باشگاه بتوانند دراین مقطع زمانی محدود در نقل‌وانتقالات فعالیت کنند. موضوع پنجره نقل‌و‌انتقالات استقلال این روز‌ها به یک معمای بزرگ دراین باشگاه تبدیل شده و خشم هواداران از مدیریت را به‌دنبال داشته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->