بنیادی‌فر داور فینال آسیا شد سون هیونگ مین جانشین بنزما می‌شود وزیر ورزش: تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود برای استقلال ورزشگاه خلیج فارس بسازید قایدی آماده‌ترین بازیکن کلبا اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار
سرخط خبرها

بدهی استقلال به استراماچونی بازهم افزایش یافت!

  • کد خبر: ۱۴۳۱۲۵
  • ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
بدهی استقلال به استراماچونی بازهم افزایش یافت!
هرماه که می‌گذرد بدهی باشگاه استقلال به سرمربی سابق ایتالیایی خود افزایش پیدا می‌کند. تاخیر درپرداخت این بدهی در آینده ضرر هنگفتی را متوجه باشگاه استقلال خواهد کرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، افزایش طلب استراماچونی، پرونده آندره استراماچونی با باشگاه استقلال به گونه‌ای است که به طور روزانه سود روی طلب اولیه می‌آید.

زمانی طلب این مربی از استقلال یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار بود که این عدد افزایش پیدا کرده است. اخیرا صحبت از بدهی یک میلیون و ۶۰۰ هزار دلاری به این مربی شد، اما دوباره اعداد وارقام جدیدی درباره بدهی به این مربی ایتالیایی به گوش می‌رسد و گفته می‌شود طلب استراماچونی به یک میلیون و ۷۰۰ هزاردلار رسیده است.

با توجه به اینکه قیمت ارز تا حدی ثبات گرفته اگر باشگاه استقلال بتواند دراین برهه بدهی به استراماچونی را پرداخت کند تا حدی از بار سنگین این بدهی می‌کاهد، اما اگر به همین منوال ادامه پیدا کند، بدون شک تا شب عید رقم بدهی به استراماچونی بازهم افزایش پیدا خواهد کرد و ضرر سنگینی متوجه باشگاه استقلال خواهد شد.

درگذشته باشگاه پرسپولیس رقم هنگفتی بدهی به ژوزه پرداخت و اگر باشگاه استقلال هم با همین فرمان ادامه دهد، باید به اندازه بدهی پرسپولیس به ژوزه به استراماچونی پول پرداخت کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->