سرخط خبرها

کاوه رضایی منتظر بازشدن پنجره استقلال

  • کد خبر: ۱۴۴۴۷۱
  • ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹
کاوه رضایی منتظر بازشدن پنجره استقلال
کاوه رضایی، مهاجم کنونی باشگاه تراکتور تبریز منتظر است پنجره نقل و انتقالات استقلال باز شود تا بتواند دوباره به این تیم بازگردد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، کاوه رضایی درحال تمرین و بازی برای باشگاه تراکتور تبریز است و به نظر می‌رسد آرام، آرام به شرایط مطلوبی دست خواهد یافت.

این مهاجم که از فوتبال بلژیک به ایران بازگشت درابتدای فصل زمان قابل توجهی درتمرینات استقلال حضور داشت و حتی تا آستانه عقد قرارداد رسمی نیز پیش رفت، اما به دلایل مالی نتوانست باشگاه استقلال را متقاعد به عقد قرارداد کند.

گفته می‌شود درآن برهه رضایی از باشگاه استقلال خاسته بود، حق انتقالش را به باشگاه بلژیکی پرداخت کند که سران استقلال این پیشنهاد را نپذیرفتند.

با این حال رضایی که احتمال می‌داد دوباره شرایط طوری پیش برود که استقلال به او نیاز پیدا کند، قراردادش را با تراکتور طوری منعقد کرده  که بتواند دوباره به این تیم بازگردد.

درآستانه ورود به نقل وانتقالات نیم فصل بار دیگر زمزمه بازگشت این بازیکن به استقلال شنیده می‌شود، اما باشگاه استقلال با مشکل بزرگی مواجه است و تا زمانی که نتواند پنجره نقل و انتقالات خود را باز کند، نمی‌تواند بازیکن جدیدی را به خدمت بگیرد.

جالب اینکه ساپینتو نیز هنوز لیستی به باشگاه ارائه نکرده و منتظر است تکلیف پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال مشخص شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->