معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

آغاز تولید آزمایشی آیفون ۱۵ (۲۰ دی ماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۴۴۶۷۸
  • ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷
آغاز تولید آزمایشی آیفون ۱۵ (۲۰ دی ماه ۱۴۰۱)
منابع آگاه بازار خبر دادند: فاکسکان تولید آزمایشی این موبایل که طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد را آغاز کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، آیفون ۱۵ اپل احتمالاً اواخر سال ۲۰۲۳ به مرحله تولید انبوه می‌رسد و فاصله زیادی تا عرضه این گوشی هوشمند باقی مانده، اما منابع آگاه بازار می‌گویند فاکسکان تولید آزمایشی این گوشی را شروع کرده است.

براساس گزارش منتشرشده از سوی نشریه اکونومیک دیلی نیوز، آیفون ۱۵ وارد خط تولید آزمایشی کارخانه فاکسکان شده است تا اپل بتواند گوشی جدید خود را در زمان مقرر معرفی و به بازار عرضه کند. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند اواخر سال جاری میلادی به تولید انبوه برسد، ولی طبق روال همیشگی، تولید آزمایشی این دستگاه آغاز می‌شود تا بررسی‌های لازم در مورد آن انجام شود.

آیفون ۱۵ یک قدم دیگر به معرفی نزدیک می‌شود

گوشی‌های آیفون طرفداران خودش را در بازار دارد و طبق روال همیشگی، اپل برای انجام تست‌های لازم، ماه‌ها قبل از تولید انبوه، تولید آزمایشی گوشی جدید خود را آغاز می‌کند. در همین راستا گفته می‌شود تولید آزمایشی آیفون ۱۵ در کارخانه فاکسکان آغاز شده است تا این شرکت بتواند در بازه زمانی که دارد، آزمایش‌های لازم را روی دستگاه مذکور انجام دهد.

در گزارش منتشرشده به نقل از منابع آگاه آمده است که روند تولید انبوه آیفون ۱۵ در سال جاری به‌دلیل تولید در چین و هند با سال‌های گذشته متفاوت خواهد بود.

به‌نظر می‌رسد زمان تولید انبوه آیفون در چین و هند کاهش پیدا خواهد کرد. در سال‌های گذشته زمان تولید انبوه در این دو کشور، بین شش تا نه ماه فاصله داشت. سال ۲۰۲۲ این فاصله زمانی به دو ماه کاهش یافت و در سال جاری میلادی نیز قرار است این زمان حتی تا چند هفته کاهش پیدا کند.

انتظار می‌رود آیفون ۱۵ در چهار مدل و با اندازه‌های سری آیفون ۱۴ عرضه شود که شامل آیفون ۱۵، آیفون ۱۵ پلاس، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ اولترا می‌شود.

براساس خبرهای غیررسمی، ظاهراً آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ اولترا با قاب تیتانیومی، دکمه‌های ولوم لمسی حالت جامد و USB-C با سرعت انتقال سریع‌تر عرضه خواهند شد.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->