قرارداد گاریدو با پرسپولیس امضا شد + ویدیو بازیکن بوسنیایی استقلال، تستی شد! اسکوچیچ این بار به تراکتور لینک شد زمان و برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ درخواست عجیب پرسپولیس از باشگاه قطری درخواست چند میلیون دلاری مهاجم سوری از پرسپولیس از معرفی خارجی‌ها به گاریدو تا بازگشت پیروانی بازی با اسم اخباری برای ترساندن بیرانوند؟ نتیجه و ویدیو ضربات پنالتی بازی برزیل و اروگوئه| حذف در غیاب وینیسیوس دولخانی رئیس جدید هیات سوارکاری شد نتیجه بازی ترکیه و هلند+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها رقیب انگلیس شدند ویدیو ضربات پنالتی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴ نتیجه بازی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| باز هم جان به لب شدند! پخش زنده بازی هلند و ترکیه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سرپرست استقلال به زودی معرفی می‌شود عالیشاه و کنعانی مخالف بازگشت دو ستاره به پرسپولیس بازیکنان بی‌قرارداد حاضر به تمرین با استقلال نشدند! عبدی: خودم را اثبات می‌کنم ۸ بازی خانگی استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان گزینه پرسپولیس، سرمربی استقلال شد!
سرخط خبرها

سرمربی رکن‌آذین: سقوط رکن‌آذین قطعی نشده است و هنوز امید داریم

  • کد خبر: ۱۴۵۱۹۰
  • ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۵
سرمربی رکن‌آذین: سقوط رکن‌آذین قطعی نشده است و هنوز امید داریم
سرمربی رکن‌آذین خاورمیانه گفت: هنوز سقوط رکن‌آذین قطعی نشده است و برای بقا در لیگ برتر امید داریم. برای یک درصد شانس خود در لیگ برتر می‌جنگیم.

گروه ورزش | شهرآرانیوز؛ حسین اسلامی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز درباره کسب دومین پیروزی تیمش مقابل فولاد زرند ایرانیان بیان کرد: بازی دو نیمه متفاوت داشت. شروع خوبی در نیمه نخست نداشتیم و با یک گل به خودی نیمه نخست را آغاز کردیم، اما از آنجا که شناخت خوبی از حریف داشتیم، توانستیم به‌خوبی بازگردیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم کاملا عملکرد متفاوتی داشتیم. کاملا تاکتیکی بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. روی ضربات کرنر و در جریان بازی گل‌زنی کردیم. نمایش خوبی داشتیم که یقین دارم در بازی‌های آتی نیز می‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. از بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم که بازی تاکتیکی از خود به نمایش گذاشتند.

سرمربی رکن‌آذین خاورمیانه تصریح کرد: ما موقعیت‌های کمی به حریف دادیم و حقمان در این بازی فقط پیروزی بود. امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانیم عملکرد موفق خود را تکرار کنیم.

اسلامی درباره عملکرد داوری خاطرنشان کرد: یکی از داوران قضاوت خوبی نداشت و در حد این دیدار نبود. چند اشتباه داشت که به اعتراض کادرفنی هر دو تیم منجر شد.

وی درباره عملکرد تیمش تأکید کرد: هنوز سقوط رکن‌آذین قطعی نشده است و برای بقا در لیگ برتر امید داریم. برای یک درصد شانس خود در لیگ برتر می‌جنگیم.

سرمربی رکن‌آذین خاورمیانه گفت: این‌گونه نیست که‌ چون بازیکنان استرس و فشاری متحمل نیستند، عملکرد خوبی ارائه می‌دهیم. اگر به عملکرد رکن‌آذین در نیمه دوم نگاه کنید، متوجه خواهید شد که چه میزان تاکتیکی بازی کردیم. به کیفیت بازیکنانم ایمان آورده‌ام. هیچ‌کدام از کارشناسان و مربیان لیگ برتری جایگاه رکن‌آذین را جایگاه کنونی این تیم نمی‌دانند.

اسلامی افزود: تیم ما تحت فشار و سرخورده از نتایج گذشته است. در این مدت به‌خوبی تمرین کرده‌ایم و اکنون عملکرد خود را نشان می‌دهیم. نوع بازی تیم ما حرف برای گفتن دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->