نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاج‌فیروز: ثبت‌نام مجدد برای انتخابات هیات فوتبال خلاف قانون است تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی
سرخط خبرها

سرمربی رکن‌آذین: سقوط رکن‌آذین قطعی نشده است و هنوز امید داریم

  • کد خبر: ۱۴۵۱۹۰
  • ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۵
سرمربی رکن‌آذین: سقوط رکن‌آذین قطعی نشده است و هنوز امید داریم
سرمربی رکن‌آذین خاورمیانه گفت: هنوز سقوط رکن‌آذین قطعی نشده است و برای بقا در لیگ برتر امید داریم. برای یک درصد شانس خود در لیگ برتر می‌جنگیم.

گروه ورزش | شهرآرانیوز؛ حسین اسلامی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز درباره کسب دومین پیروزی تیمش مقابل فولاد زرند ایرانیان بیان کرد: بازی دو نیمه متفاوت داشت. شروع خوبی در نیمه نخست نداشتیم و با یک گل به خودی نیمه نخست را آغاز کردیم، اما از آنجا که شناخت خوبی از حریف داشتیم، توانستیم به‌خوبی بازگردیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم کاملا عملکرد متفاوتی داشتیم. کاملا تاکتیکی بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. روی ضربات کرنر و در جریان بازی گل‌زنی کردیم. نمایش خوبی داشتیم که یقین دارم در بازی‌های آتی نیز می‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. از بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم که بازی تاکتیکی از خود به نمایش گذاشتند.

سرمربی رکن‌آذین خاورمیانه تصریح کرد: ما موقعیت‌های کمی به حریف دادیم و حقمان در این بازی فقط پیروزی بود. امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانیم عملکرد موفق خود را تکرار کنیم.

اسلامی درباره عملکرد داوری خاطرنشان کرد: یکی از داوران قضاوت خوبی نداشت و در حد این دیدار نبود. چند اشتباه داشت که به اعتراض کادرفنی هر دو تیم منجر شد.

وی درباره عملکرد تیمش تأکید کرد: هنوز سقوط رکن‌آذین قطعی نشده است و برای بقا در لیگ برتر امید داریم. برای یک درصد شانس خود در لیگ برتر می‌جنگیم.

سرمربی رکن‌آذین خاورمیانه گفت: این‌گونه نیست که‌ چون بازیکنان استرس و فشاری متحمل نیستند، عملکرد خوبی ارائه می‌دهیم. اگر به عملکرد رکن‌آذین در نیمه دوم نگاه کنید، متوجه خواهید شد که چه میزان تاکتیکی بازی کردیم. به کیفیت بازیکنانم ایمان آورده‌ام. هیچ‌کدام از کارشناسان و مربیان لیگ برتری جایگاه رکن‌آذین را جایگاه کنونی این تیم نمی‌دانند.

اسلامی افزود: تیم ما تحت فشار و سرخورده از نتایج گذشته است. در این مدت به‌خوبی تمرین کرده‌ایم و اکنون عملکرد خود را نشان می‌دهیم. نوع بازی تیم ما حرف برای گفتن دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->