آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) پوستر جشنواره کن ۲۰۲۴ رونمایی شد + عکس بررسی فروش سینما‌های خراسان رضوی در ماهی که گذشت | «بی بدن» مشهدی‌ها در سایه «تمساح خونی» برگزیدگان پویش رسانه‌ای «ققنوس قلم» معرفی شدند + اسامی بازتاب اندیشه اسلامی در منظومه فکری سعدی برنامه‌های رادیو برای نمایشگاه کتاب تهران + زمان پخش تصویر شهر در بوم شعر سهراب سپهری پارسی را به جهان، رونق و آوازه از اوست | معرفی چند اثر پژوهشی درباره سعدی به مناسبت روز بزرگداشت او آمار فروش سینمای ایران در آخرین هفته فروردین ۱۴۰۳ پیام وزیر فرهنگ و ارشاد به مناسبت روز سعدی صفحه نخست روزنامه‌های کشور - شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ کنسرت‌های خوانندگان پاپ در اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات ساعد سهیلی با «شهرک» در «کازابلانکا» «فرداها» ملیسا ده کوستا پشت ویترین کتاب‌فروشی‌ها استاد سخن زیر سایه نام‌ها | گفتگو با دکتر جعفر یاحقی در باب فاصله جامعه با سعدی کارگردان آپارتچی: انتظار حضور پرشور مردم را داریم 
سرخط خبرها

بودجه ۱۰ هزار میلیارد تومانی سریال «موسی (ع)» ابراهیم حاتمی‌کیا تکذیب شد

  • کد خبر: ۱۴۵۷۲۴
  • ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲
  • ۱
بودجه ۱۰ هزار میلیارد تومانی سریال «موسی (ع)» ابراهیم حاتمی‌کیا تکذیب شد
محمود رضوی تهیه‌کننده سریال تلویزیونی «موسی (ع)» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا در توییتی به پخش شایعه بودجه ده هزار میلیارد تومانی این سریال در فضای مجازی پاسخ داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بودجه سریال «موسی (ع)» که این روز‌ها به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و تهیه کنندگی سید محمود رضوی دومین سریال الف و پروژه مهم تلویزیون بعد از «سلمان فارسی» به شما می‌رود، با ابهاماتی مواجه شده است.

احتمال اختصاص ردیف بودجه جداگانه برای این سریال در بودجه سالانه مصوب مجلس باعث شد برخی انتقاد کنند و بعد هم رقم‌هایی برای این سریال تخمین زده شد که یکی از آن‌ها بودجه ده هزار میلیارد تومانی برای تولید پروژه بود!

این رقم آنقدر بحث‌برانگیز شد که به عنوان رقم اصلی بودجه لازمه سریال در فضای مجازی مطرح و حتی بسیاری آن را با بودجه سریال‌های بیگ پروداکشنی مثل «بازی تاج و تخت» در مختصات بین‌المللی مقایسه کردند که این بودجه حتی می‌توانست از فصل آخر آن هم بیشتر باشد!

شب گذشته محمود رضوی تهیه کننده سریال به این شایعه‌ها واکنش نشان داد و به‌صورت تلویحی این رقم را از اساس تکذیب کرد.

رضوی در توییتی نوشت: «‏حاکمی مردی را به هزار ضربه شلاق محکوم کرد. مرد گفت:‌ای حاکم، یا شلاق نخورده‌ای یا هزار نمیدانی چقدر است!

حالا داستان همین است یا سریال نساختید یا ۱۰هزار میلیارد نمی‌دانید چقدر است!

شما که می‌خواستید دروغ بگید لااقل ۱۰هزارمیلیارد دلار می‌گفتید که باکلاس باشه و بتونید فحش آبدارتر بدید!»

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آبی خواکستری
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
0
0
سریال ردیف الف اعلام شده.
بودجه 10 هزار میلیاردی براش کم هم خواهد اومد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->