حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

از غش کردن داور تا سرسره‌بازی در دیدار ۶ ساعته فوتبال

  • کد خبر: ۱۴۵۹۰۲
  • ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
از غش کردن داور تا سرسره‌بازی در دیدار ۶ ساعته فوتبال
دیدار پرحاشیه و پربرف سپاهان و کردستان با واکنش عجیب گلاره ناظمی همراه شد

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ بیست‌و‌چهارم دی اتفاقات عجیبی در طولانی‌ترین مسابقه فوتبال بانوان میان تیم‌های زارع باتری سنندج و سپاهان در شهر سنندج رخ داد به طوری که این دیدار در سرمای شدید و زیر بارش برف سنگین و با اصرار داور و نماینده فدراسیون فوتبال برگزار شد.

دیدار زارع باتری سنندج و سپاهان با برتری ۲‌بر ۱ سپاهان به پایان رسید، اما این بازی شش ساعت به طول انجامید. رضا رحمانی رئیس هیئت فوتبال کردستان به ایرنا گفت: این بازی قرار بود ساعت‌۱۳ برگزار شود، اما با استعلامی که روز قبل از بازی از سازمان هواشناسی گرفتیم، متوجه شدیم که در روز بازی شرایط جوی به دلیل بارندگی سخت خواهد شد. به همین دلیل اعلام کردیم تا بازی ساعت‌۱۲ برگزار شود. تیم‌ها از ساعت ۱۰:۳۰ شروع به گرم کردن در زمین کردند و قبل از بارش برف ما زمین، رختکن و سیستم گرمایشی را بررسی کردیم و مشکلی نبود، اما با آغاز بارش، به داور و نماینده فدراسیون فوتبال گفتیم که زمین شرایط بازی را ندارد.

حتی خط‌کشی کنار زمین نیز کاملا محو شد و سپاهان نیز به ادامه بازی اعتراض کرد. وقتی به داور و نماینده فدراسیون فوتبال اعتراض کردم، آن‌ها گفتند که امکان اینکه بازی معوق شود، وجود ندارد. حتی نماینده فدراسیون اصرار کرد تا کنار زمین را رنگ بزنیم تا خط زمین مشخص شود. گفتم خط را برف محو کرده است و چنین چیزی ممکن نیست. بازیکنان عرق کرده بودند و لباس‌ها و کفش‌های آن‌ها خیس شده بود. به همین دلیل بازی را ۴۰ دقیقه متوقف کردیم.

رحمانی با اشاره به اینکه حتی داوران هم لباس گرم نداشتند، گفت: در نیمه دوم برای داوران خرما و غذای گرم آوردیم با این‌حال یکی از کمک داوران در کنار زمین غش کرد. بسیار ناراحت شدم و به داور گفتم با این وضعیت چه اصراری به ادامه بازی دارید. او گفت سازمان هواشناسی اعلام کرد که یکشنبه امکان برگزاری بازی نیست و به هیچ عنوان نباید بازی معوق شود. بازیکنان از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۶:۱۵ در زمین حضور داشتند. بعد از این بازی چهار بازیکن ما سرما خوردند. کفش و لباس آن‌ها کاملا خیس بود و شش ساعت در زمین اذیت شدند. تیم سنندج نهایت ۱۳ بازیکن دارد، چهارنفر آن‌ها سرما خوردند و حال چگونه بازیکنانم باید برای بازی جمعه این هفته آماده شوند. در کل قهرمانی و نتیجه را ول کنید، سلامت بازیکنان اهمیت دارد.

روایت کاپیتان کردستان

زهره جلالی، کاپیتان تیم فوتبال بانوان زارع باتری سنندج، هم روایت عجیبی از طولانی‌ترین بازی فوتبال ایران را بازگو کرد و گفت: شدت بارش برف به حدی زیاد بود که در زمین چمن نبودیم و به جای فوتبال سرسره‌بازی کردیم. از ابتدای بازی بارش برف شروع شده بود. شرایط چمن هم به گونه‌ای نبود تا بتوانیم بازی کنیم. داور در هر صورت سوت بازی را زد، اما بعد از ۱۰ دقیقه از بازی شدت برف زیاد شد و خط زمین مشخص نبود و چمن کاملا سفیدپوش شد.

در آن لحظه ما با سپاهان به تساوی ۱ بر ۱ رسیده بودیم. دو بار بازی متوقف شد. بازیکنانی که در زمین بودند دعا می‌کردند که جان سالم به در ببرند. نیمه دوم باز هم داور با فدراسیون تماس گرفت و دوباره گفتند که باید بازی ادامه یابد. از نو خط‌ها را روی برف رنگ کردند. چمن اصلا مناسب بازی کردن نبود و تمامی آن گل شده بود.

جلالی گفت: داوران همواره در کنار زمین در حال لیز خوردن بودند. ما هم وقتی سرعت می‌گرفتیم نمی‌توانستیم بایستیم و وقتی می‌ایستادیم هم یک یا دو متر لیز می‌خوردیم. او بیان کرد: وزن کفش‌های ما به دلیل بارش برف به سه کیلو رسیده بود و کامل گلی شده بود. لباس‌های ما سفید بود، اما داور گفت که برای جلوگیری از خطای دید رنگ لباس باید آبی شود. لباس‌ها بسیار سنگین شده بود و نمی‌توانستیم بدویم.

ناظمی: بزرگ‌نمایی شده است

مسئول مسابقات فوتبال بانوان گفت: فیلم منتشرشده تنها مربوط به زمانی است که بارش برف زیاد شد و بعد از آن داور بازی را متوقف کرد. گلاره ناظمی افزود: با توجه به شرایط جوی، بازی متوقف شد و گروهی فوری مشغول پاک‌سازی زمین شدند تا خط کشی‌ها معلوم شود. البته به دلیل کمبود نیرو، عملیات پاک‌سازی زمین با تأخیر انجام شد با این حال برخلاف انتشار فیلم تقطیع‌شده بازی، زمین مسابقه در بیشتر دقایق مهیای مسابقه بود و دو تیم مشغول بازی بودند. ادامه بازی نیز با تشخیص داور مسابقه صورت گرفت.

ناظمی تصریح کرد: سازمان لیگ منتظر گزارش ناظر بازی است تا دیگر زوایای این بازی را بررسی کند. با شیطنت فقط پنج دقیقه از بازی را منتشر کرده‌اند درحالی‌که مگر می‌شود بازی را در چنین شرایط آب و هوایی برگزار کرد. مسئول برگزاری مسابقات بانوان سازمان لیگ فوتبال اظهار داشت: یک قسمتی از زمین بازی این شرایط را داشته و متوقف شده و زمین پاک‌سازی شده است و شرایط را برای برگزاری مسابقه مهیا می‌کنند. در شرایط برفی که یک‌ساعت‌و‌نیم بازی انجام نمی‌شود. به نظر من بزرگ‌نمایی شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->