نتیجه بازی بلژیک و رومانی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| شاهکار دی‌بروینه بازگشت یحیی گل‌محمدی به لیگ برتر| فولاد خانه جدید آقا یحیی تاریخ و ساعت بازی ایران و آلمان در لیگ ملت‌های والیبال | شاگردان اکبری به دنبال پایانی خوش نتیجه بازی پرتغال و ترکیه در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پرتغال می‌خواهد قهرمان شود اردوی دوروزه کشتی‌گیران المپیکی ایران در مشهد + فیلم پخش زنده بازی بلژیک و رومانی در یورو ۲۰۲۴ (۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی پرتغال و ترکیه در یورو ۲۰۲۴ (۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی جمهوری چک و گرجستان در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| سد گرجی ترکیب مدیران آینده استقلال لو رفت | سمیعی مدیرعامل می‌شود رییس فدراسیون جودو: خراسان همیشه قطب جودو کشور بوده است بلانکو منتظر بلیت بازگشت به استقلال | راضی از تداوم حضور نکونام پخش زنده بازی جمهوری چک و گرجستان در یورو ۲۰۲۴ (۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین کوچ ستاره‌های پرسپولیس به تیم جدید گل‌محمدی؟ تاریخ و ساعت بازی آلمان و سوئیس در یورو ۲۰۲۴ | قدرت‌نمایی ژرمن‌ها ادامه دارد؟ فرشاد احمدزاده از سپاهان جدا شد جریمه نقدی استقلال و حامدی‌فر به خاطر بدرفتاری در برابر پیکان ورزشگاه تختی هم آماده برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نیست! استقلال در کمین ستاره‌های سپاهان ۳ عضو کادر فنی استقلال برکنار می‌شوند مجوز بازگشت حسینی به استقلال صادر شد
سرخط خبرها

چند ابهام مهم درباره فهرست جدید دعوت‌شدگان به تیم‌ملی فوتبال زنان

  • کد خبر: ۱۴۰۰۰۰
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
چند ابهام مهم درباره فهرست جدید دعوت‌شدگان به تیم‌ملی فوتبال زنان
فهرست نفرات دعوت‌شده به اردوی تیم‌ملی فوتبال زنان درحالی اعلام شده است که چند ابهام بزرگ درباره آن وجود دارد.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ بر اساس اعلام رسمی سایت فدراسیون فوتبال، از سی بازیکن برای حضور در اردوی انتخابی تیم‌ملی زنان دعوت شد. این اردو با هدف اضافه‌شدن تعدادی بازیکن به نفرات اصلی تیم‌ملی زنان است که فروردین سال آینده مسابقات مهم مقدماتی المپیک پاریس را پیش رو خواهند داشت. بر این اساس این سی بازیکن باید از بیست‌وپنجم آذر در کمپ تیم‌های ملی حاضر شوند. اما اعلام این فهرست با حاشیه‌های عجیبی همراه شده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

دعوت از بازیکنان استعفاکرده

در چند ماه گذشته و پس از برکناری جنجالی مریم ایراندوست، سرمربی سابق تیم‌ملی زنان، با دستور میرشاد ماجدی و حسن کامرانی‌فر (سرپرست و دبیرکل وقت فدراسیون)، تعدادی از بازیکنان باتجربه تیم‌ملی مانند زهره کودایی، ثنا صادقی و مرضیه نیکخواه در اعتراض به این برکناری از حضور در اردوی تیم‌ملی انصراف دادند. این اعتصاب گروهی بازیکنان با واکنش مریم آزمون، سرمربی کنونی تیم‌ملی زنان، روبه‌رو شد و در اردوی بعدی برای مصاف با بلاروس از این بازیکنان دعوت نشد، اما در فهرست جدید اسامی این بازیکنان باتجربه برای حضور در اردوی انتخابی تیم‌ملی زنان دیده شده است.

دعوت از بازیکن نیشابور بدون بازی!

کبری شاپوری، بازیکن سی‌ساله تیم قعرجدولی کیان نیشابور، یک نکته بسیار مبهم در فهرست مریم آزمون است. شاپوری در طول فصل جاری هیچ بازی‌ای برای تیمش انجام نداده و در هفت مسابقه‌ای که از این فصل گذشته، فقط دقایقی در مصاف برابر سپاهان به میدان رفته است. نکته مبهم درباره این فهرست که موجب اعتراض برخی مربیان لیگ‌برتر شده، این است که با توجه به اینکه از بسیاری بازی‌ها فیلم‌برداری نمی‌شود و مریم آزمون نیز مسابقات را تماشا نکرده است، این بازیکنان بر چه اساسی انتخاب می‌شوند؟ در این‌باره چند مربی به خبرنگار «ورزش سه» می‌گویند که از ما درباره دعوت از بازیکنان جوان به اردوی تیم‌ملی هیچ سؤالی نشده است و این بازیکنان با نظر مستقیم سرمربی تیم‌ملی به اردو فراخوانده شده‌اند.

بازیکنی که تیم ندارد، اما در فهرست است

فاطمه قاسمی یکی دیگر از نقاط ابهام‌برانگیز این فهرست است. او که پارسال و پس از پارگی مینیسک به‌عنوان لژیونر به ترکیه رفت، بعد از گذراندن دورانی ناموفق به ایران بازگشت. قاسمی در فصل نقل‌وانتقالاتی با هیچ تیمی به توافق نرسید و مدت‌هاست که خانه‌نشین است، اما نامش در فهرست مریم آزمون برای حضور در اردوی انتخابی تیم‌ملی وجود دارد، آن هم با نام استان فارس و تیم کیان نیشابور! در این‌باره سهیلا جعفری، سرمربی تیم کیان نیشابور، به خبرنگار «ورزش سه» گفت که ما در ابتدای فصل قرار بود این بازیکن را جذب کنیم، اما درنهایت به توافق نرسیدیم!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->