حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد
سرخط خبرها

کار سخت بانوان فوتبالیست و فوتسالیست مشهدی در لیگ، بازی‌های شش‌امتیازی پیش روی «خانه من» و «کیان»

  • کد خبر: ۱۴۰۱۹۵
  • ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
کار سخت بانوان فوتبالیست و فوتسالیست مشهدی در لیگ، بازی‌های شش‌امتیازی پیش روی «خانه من» و «کیان»
نمایندگان فوتسال و فوتبال بانوان خراسان‌رضوی دیدار‌های حساسی در لیگ‌برتر دارند.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛  در فاصله یک هفته مانده به پایان نیم‌فصل اول لیگ‌برتر فوتسال بانوان، نماینده مشهد امروز مقابل یکی از رقیبان اصلی‌اش به میدان می‌رود. مشهدی‌ها برای ماندن در رقابت قهرمانی به این پیروزی نیاز دارند. کیان نیشابور نیز فردا بازی دارد که در صورت شکست، قعرنشینی‌اش را تثبیت خواهد کرد.

خانه من به‌دنبال امتیاز

تیم‌های ورزشی مختلف در پایان هفته برابر حریفان صف‌آرایی می‌کنند. در این بین دختران فوتسالیست مشهدی که بهترین عملکرد را تا به اینجای کار داشته‌اند، در دو هفته گذشته بازی‌های سختی را پشت سر گذاشته‌اند. تیم خانه من تا هفته ششم شش پیروزی متوالی کسب کرده بود، اما هفته گذشته برابر تیم آمل، یکی از مدعیان قهرمانی، اولین باختش را تجربه کرد. امروز خانه من دوباره باید به مصاف یکی از سه تیم اول جدول، یعنی فولاد هرمزگان برود. نماینده هرمزگان نیز مانند مشهدی‌ها تا هفته پیش بدون باخت بود، اما آن‌ها نیز هفته گذشته پیروز نشدند و به تساوی رضایت دادند.

حالا آملی‌ها تنهاتیم بدون باخت جدول هستند، اما تیم مشهد برای ماندن در رقابت قهرمانی باید فولاد هرمزگان را شکست دهد. زیرا دو شکست آن‌ها را از صدر دور خواهد کرد. به‌جز بازی هفته هفتم که امروز برگزار می‌شود، فقط یک بازی دیگر از نیم‌فصل اول باقی خواهد ماند که هفته آینده یعنی یکم دی برگزار می‌شود. باید دید کدام تیم از میان نماینده آمل، مشهد یا هرمزگان قهرمان نیم‌فصل می‌شود.

کیان محکوم به برد خارج از خانه

نماینده خراسان‌رضوی در لیگ‌برتر فوتبال بانوان فردا باید خارج از خانه به میدان برود. کیان نیشابور اصلا وضع مساعدی ندارد و یک تیم مانده به انتهای جدول لیگ‌برتر است. کیان هفته گذشته شکست سنگینی مقابل سپاهان داشت، به‌طوری‌که اصفهانی‌ها به‌راحتی ۱۰گل وارد دروازه این تیم کردند و حالا آمار بدترین خط دفاع لیگ را به خود اختصاص داده‌اند. کیان از فصل گذشته که اولین‌بار لیگ‌برتر را تجربه می‌کرد، با مشکلات مالی و حمایت‌نکردن مدیران و مسئولان روبه‌رو بود و فقط با بازیکنان بومی در تلاش است تا تنهاسهمیه خراسانی‌ها در لیگ‌برتر فوتبال را حفظ کند.

کیان در هفته هشتم باید خارج از خانه با پیکان البرز دیدار کند. پیکان جزو تیم‌های پایین‌جدولی است و فقط یک پله بالاتر از کیان قرار دارد. این تیم تا به اینجا دو پیروزی داشته و کیان یک بار برده است. اگر کیان بتواند در این دیدار برابر و نزدیک بازی شش‌امتیازی را ببرد، می‌تواند به بهبود وضعیتش در جدول کمک کند و دیگر گزینه سقوط نباشد.

جدال بزرگان والیبال

هفته نهم لیگ‌برتر والیبال زنان هم جمعه بیست‌وپنجم آذر برگزار می‌شود و همه‌چیز تحت‌تأثیر جدال بزرگ پیکان و سریک گنبد است که دو تیم بالای جدول هستند.
پیکان تنهاشکست این فصلش را در بازی رفت در گنبد برابر سریک تجربه کرد، اما سریک در همه مسابقاتش پیروز شده است و نتیجه دیدار رفت، تنهاتفاوت دو تیم از نظر امتیاز در جدول را رقم زده است. در این وضعیت دیدار جمعه برای تیم نیلوفر رشیدی جنبه انتقامی دارد. پیکان که در فصل جاری مهره‌هایی ارزشمند را جذب کرد، به کمتر از قهرمانی راضی نیست و برای نشان‌دادن شایستگی‌هایش باید سریک را شکست دهد. در آن سوی میدان، تحرکات سریک گنبد در پیش‌فصل بجا و تعیین‌کننده بود و این موضوع در خلال فصل خود را نشان داد، به‌طوری‌که هیچ تیمی یارای مقاومت دربرابر ستارگان جوان یا باتجربه سریک را نداشت.

در مصاف دو نیلوفر (رشیدی در پیکان و حجتی در سریک) تیم پیروز در موقعیت مناسبی برای کسب جام قرار می‌گیرد و این، اوج هیجان در جمعه والیبالی ایران است. نماینده گنبد هیچ شباهتی به تیم تازه‌لیگ‌برتری‌شده ندارد. بودجه سنگینی که خانواده سردار آزمون در گنبد برای تیم زنان در نظر گرفتند، سریک را به‌سرعت به مدعی جدی قهرمانی تبدیل کرد، گرچه آن‌ها پیش از شروع فصل زیر بار این ادعا نمی‌رفتند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->