مشهد اولین مقصد سفر‌های ریلی مردم در نوروز شد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) راهپیمایی حمایت از غزه فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) در مشهد برگزار می‌شود هشتمین شب جشنواره هنر‌های نوری کوهسنگی مشهد| ترازی بین‌المللی با هنرمندانی ایرانی+ فیلم تعطیلی موقت جشنواره هنر‌های نوری مشهد به مناسبت لیالی قدر عیدانه مدیریت شهری به اهالی محدوده جاده سیمان مشهد+ فیلم سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد: لزوم تفویض اختیارات کمیسیون ماده ۵ به کلانشهرها افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند
سرخط خبرها

باند سوم فرودگاه مشهد در حال جانمایی

  • کد خبر: ۱۴۶۳۱
  • ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
باند سوم فرودگاه مشهد در حال جانمایی
محمود امانی بنی مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی احداث باند سوم فرودگاه مشهد و نصب ILS جدید را از برنامه‌های در دست اقدام فرودگاه مشهد برشمرد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ محمود امانی بنی گفت: ساخت باند سوم فرودگاه مشهد در مرحله جانمایی قرار دارد. به دنبال این هستیم تا مکان مناسبی برای ساخت باند سوم پیدا کنیم تا به لحاظ هوانوردی و ایمنی مورد تایید باشد.

به گفته او فرودگاه مشهد دارای دو باند است که یکی از باند‌ها مجهز به سیستم ILS بوده و به زودی باند دوم نیز مجهز به ILS خواهد شد. همچنین هر دو باند مجهز به روشنایی باند بوده و اپرون فرودگاه به شکل همزمان پذیرای ۳۸ پرواز است.

او ادامه داد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما نصب ۴ ایربریج در فرودگاه مشهد است. اکنون کار جانمایی آن در دست انجام است و به محض این که کار مکان یابی تمام شود، نصب ایربریج‌ها را شروع می‌کنیم. با نصب ایربریج‌های جدید که مجهز به سیستم تهویه و بهره‌مندی از تکنولوژی روز دنیا هستند، کیفیت سرویس‌دهی به پرواز‌ها به نحو چشمگیری افزایش خواهد یافت.

امانی در پاسخ به این که فرودگاه مشهد چه اقدام‌هایی در خصوص هوانوردی عمومی انجام داده است، تصریح کرد: مشهد به دلیل دارا بودن مرکز آموزش‌های خلبانی تقریبا یکی از پیشگامان هوانوردی عمومی محسوب می‌شود. اکنون با چند فرودگاه شهر‌های نزدیک مشهد برای راه اندازی هوانوردی عمومی همکاری داریم و در آینده نزدیک شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه خواهیم بود.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی همچنین با اشاره به وضعیت آب و هوایی مشهد و بارش برف سنگین در این شهر گفت:بارش برف در شهر مشهد از ۷۲ ساعت پیش شروع و حدود ۴ ساعت پیش قطع شد. همکاران ما در فرودگاه مشهد با جدیت حداقل زمان را برای تاخیر‌ها در نظر گرفتند. پاکسازی سطوح پروازی و پارکینگ‌ها نیز به خوبی انجام شد و مشکل خاصی در پرواز‌های روزانه وجود ندارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->